Beutyblogtopic XL

Oja, had ze ook niet een keer in een video redelijk emotioneel gezegd dat dit het gemeenste was wat iemand ooit tegen haar had gezegd? :joy::joy::joy:

Edit, het is zelfs de titel van een vlog geweest ooit: https://www.youtube.com/watch?v=CMJ_O1Le70E

7 likes

Echt? Nou ja best zielig en ik snap ook wel dat ze dat kut vond en vindt om dat soort opmerkingen te horen. Maar in plaats dat ze zoiets heeft van haha ik ben tenminste niet zo standaard als de rest van de fans en who the fuck cares, zolang zij het maar leuk vindt toch? Maar man man ze focust zich zo ontzettend op negativiteit om vervolgens overal POSITIVY bij te gaan zetten, ja daar los je niks mee op. Ze moet eerst eens naar zichzelf gaan kijken en zich afvragen waarom ze zich zo op negativiteit focust…

3 likes

Ha dat doet me denken aan de middelbare school met alle subculturen. Wannabe was ongeveer het ergste wat je iemand toe kon wensen. Raar genoeg vond iedereen zichzelf een altijd een ekte. Niemand vond zichzelf een wannabe, dat zijn alleen anderen altijd.

Conclusie: wannabe’s bestaan niet, doe lekker wat je leuk vind.

Conclusie 2: ik heb me overigens wel eens hard geërgerd aan mensen die duidelijk naar een technofeest gingen omdat het hip was om daar te zijn. Dan stonden ze vervolgens de hele tijd in een kringetje vooraan met elkaar te praten. Flikkert op daar.

9 likes

Hahaha dit herinner ik me ook nog zo goed. Wat een gejank om niks.

Oh maar als jij naar de poedelparade wil zonder dat ik je ooit over poedels had gehoord zou ik denken “oh leuk! Wist niet dat je daar in geïnteresseerd was!!”
Ik ga dit jaar ook naar een klassiek concert terwijl ik niet echt van klassieke muziek houd maar lijkt me gewoon leuk en mooi om een keer naar toe te gaan. Gelukkig hoefde ik niet mijn fan heid aan te tonen om een kaartje te mogen kopen.
Is toch juist leuk als mensen een verrassende eigenschap of interesse hebben.

Edit en ik heb cup C trouwens maar hele kleine borstjes. En nu ben ik dik met grotere cup en dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik wil afvallen. Die grote dikke tieten staan me voor geen meter

5 likes

Iedereen mag toch zelf weten naar wat voor evenementen ze gaan? Iemand die 100 voetbalwedstrijden heeft gezien heeft niet ineens meer rechten dan een ander. Als dat echt voor speciale mensen is zouden ze de kaartjes vast ook niet zomaar in de verkoop gooien. Misschien vindt iemand bijvoorbeeld voetbal wel super leuk, kijkt t altijd op tv, en gaat als speciaal uitje naar champions league?

Als Massa dat nou leuk vindt moet ze lekker gaan. Maar ze moet nu weer niet zo’n ophef maken over zo’n opmerking.

10 likes

Wow veel dingen zitten haar tegenwoordig dwars lijkt het wel.

5 likes

Ja, dat blijkt! Ze moet ook de hele tijd benadrukken dat ze positive vibes heeft, alsof ze zichzelf probeert te overtuigen

Dude, ik snap je punt. Zoals je zegt, ze gaat niet naar een Gamescom of een Firstlook en toont daar 0 interesse in. Een “I love love love love looooove kunst”-gevalletje.

Prima dat ze dat wil en kan maar het komt gewoon heel gek over voor iemand die WEL super geïnvesteerd is in games. Bij Mas is het gewoon snel van 0 naar 100.

Het kan me werkelijk aan m’n reet roesten of ze volgend jaar naar E3 gaat. Ben gewoon jaloers :’)

4 likes

Ik keek dus net een nieuwe aflevering van Netflix’ Queer Eye (afl 2.04) en de persoon die ze onderhanden gingen nemen was een echte Burning Man- bezoeker. Een echt creatief iemand die zelf dingen maakte en ook kon uitleggen wat zo bijzonder aan dat evenement is. Ik moest direct teugdenken aan Anna Nooshin en Mascha en co. Wat een wereld van verschil tussen mensen die allemaal goedkope Walmart-crap kopen en iemand die zelf dingen in elkaar flanst met oude dingen.

7 likes

Ik vraag me vooral af waarom haar benen zo rood zijn? Is het een panty? Is het raar licht? Een zelfbruiner test die niet goed afliep?

5 likes

Rare reflectie schijnbaar. Zegt ze in de reacties.

1 like

haha zoiets dacht ik ook wel ja! Maar het is zo grappig dat het precies bij haar enkels stopt, als een soort foute rode legging.

2 likes

Wanneer gaat ze die lelleke slippertjes eens weg doen

ze heeft altijd een buikje :apple::green_apple:

3 likes

Ohja ik snap wel wat je bedoelt. Ze neemt de vraag als een soort aanval op waardoor ze een verdedigend antwoord geeft

4 likes

HAHA cynthia heeft nu een instagram account speciaal over wijn

17 likes

Ijhallen Shoplog van Mashhaa bestaat wel geteld uit 20 sec laten zien dat ze een jas wil en Gregor t niet fashion genoeg acht. De rest in de bunker. Onwijs clickbait. Bah.

2 likes

Kan iemand mij uitleggen hoe dit fashion is?

20 likes

Niet?

5 likes