Ik vind het ook niet bepaald een goede reclamefoto voor haar personal trainer.
Ik zie ze eerder de tienuurshows presenteren (een beetje zoals Viola Holt vroeger om 5 uur met Katherine).
TIP: RTL neem ze aan misschien krijgen jullie dan meer kijkcijfers.
Ik begrijp die fascinatie voor konten en billen tegenwoordig sowieso niet echt?
Balenciaga zou dat niet eens verkopen.
Hahaha
Serieus?? Alsof ze siamese tweeling zijn of zo.
Wijninjebek
Uhm 15 jaar ervaring? Dat klinkt echt raar op de een of andere manier. Zo van dat je een sollicitatie brief schrijft en er in vermeld dat je 15 jaar ervaring hebt in de sector
Gaat ze nou beweren dat ze al 15 jaar een menstruatie cup gebruikt en er nu pas een video over maakt?
Geen idee eigenlijk. Ik heb de video nog niet bekeken. Zag hem net toevallig in mijn feed voorbij komen.
Bestaan die dingen überhaupt al 15 jaar? Is ze dan niet alleen de eerste Nederlandse beutyblogger evurrr maar ook de eerste cup gebruiker?
Volgens mij gebruikt ze hem echt al wel heel lang. Ze heeft er ook ooit een artikel op beautygloss over gemaakt, maar ik vind wel dat ze er weer een beetje vreemd over doet… En daarnaast vind ik dat ze ook veel belangrijke informatie vergeet.

Uhm 15 jaar ervaring? Dat klinkt echt raar op de een of andere manier. Zo van dat je een sollicitatie brief schrijft en er in vermeld dat je 15 jaar ervaring hebt in de sector
Na 15 jaar vind ik het bloedirritant geworden om in deze sector werkzaam te zijn dus ben ik overgestapt naar de Europacup.
Op foto 1 leunt ze op haar linkerbeen en op foto 2 op de rechter. Zo kan ik ook kont creëren.
Tis gewoon een kont of billen of desnoods je reet Mascha. Geen ass. Tis hier niet Murica.
Ook echt nuttig om hier 2 stories aan te wijden? Jeetje. Zal mijn kont ook eens vragen of ie een insta story wil.

@wijnopjegezicht ofzo.
@wijndrinkisinmijnkink
@wijnigkeesje
No way. Het zit dr wel echt hoog zeg. Jeutje. Eerst e3 fittie, nu dr “ass”, wat wordt het volgende?
Ik heb de video wel bekeken en ze wil echt heel duidelijk hebben dat ze hem al 15 jaar draagt. Heb het niet geteld maar het viel echt op!
Beetje net als met het nasi-verhaal
Mwah ik vind het wel een goede video, niet perse voor mezelf, maar als ik m’n 15-jarige zelf was geweest had het echt iets voor me geweest.
Okee goeie zin wel, maar punt is, ik vind het een prima video.
Ik vind haar op de 2de foto ook wat tonen alsof ze wat kilotjes zwaarder is #nohate #misschienzijnhetspieren
Nu je het zegt … Haha bah