Beutyblogtopic XL

Ik vind die video over de mestruatiecup echt bedroevend slecht voor iemand die zo’n ding al 15 jaar gebruikt. Ik gebruik er ook eentje al 2 jaar en ze geeft niet echt de belangrijkste tips voor de grote problemen die mensen ervaren met een cup in het begin. Ze legt sommige dingen die wel belangrijk zijn veel te kort en snel uit en blijft enorm lang hangen bij hoe lang ze hem al wel niet gebruikt?! Waarbij ze ook alleen focust op haarzelf en dat generaliseert op al haar kijkers. ‘Ik zou gewoon deze kopen hij is gewoon het beste’ ‘Ik zou het stokje er niet afknippen’ Ok leuk dat jij dat niet zou doen, maar ieders lichaam en dus ook vagina is anders?? Daar heeft ze het totaal niet over.

'T filmpje was gemaakt met goede bedoelingen, maar uiteindelijk heb je net zoveel aan haar filmpje met ‘15 jaar ervaring’ als aan een filmpje van iemand die 'm pas een maand heeft uitgetest…

14 likes

Hahaha die reacties ook
‘Hoe moet ik tegen mn moeder zeggen dat ik een cup wil gebruiken’
Ehh met je mond??

11 likes

Haha aah door dit soort comments komt wel heel duidelijk naar voren hoe 18+ en volwassen haar doelgroep is hè?

7 likes
1 like

Uitverkocht bij 1 winkel zeker. Er zijn verschillende maten verschillende merken enzo. Ze worden denk ik ook online verkocht. Ik denk niet dat ze over de helewereld zijn uitverkocht.

3 likes

Ik zag op het andere forum een foto van Mascha in Jamaica. Dat was 3 maanden geleden en daar heeft ze dezelfde kont als nu.

4 likes

in mascha wereld wel hoor

complete world domination from your bunker!

2 likes

Het feit dat mensen in de comments hier intrappen, geeft wel een duidelijke indicatie van de leeftijd van haar volgers. Die dingen zijn er van meerdere merken, worden in meerdere winkels en online verkocht. No way dat een filmpje ervoor zorgt dat het overal uitverkocht is.

Toch is Mascha een fascinerend fenomeen. Ik vraag me bij haar (en Gregor) vaak af wat de mensen in hun omgeving van hun denken. Afgaande op haar posts, filmpjes etc vind ik haar in de afgelopen jaren behoorlijk wereldvreemd geworden. Zullen mensen die haar irl kennen dit ook zo zien of is het online toch ook een bepaald soort van attitude die ze irl niet heeft?

5 likes

Sinds Mascha het steeds heeft over die dikke rijstwafels met zeezout zijn ze ook steeds op in de appie :frowning_face:

2 likes

Omg she’s such an influencer!!!

1 like

Nou in mijn Kruidvat wordt er volgens mij geen 1 van haar shampoo’s verkocht, dus hoe het met die influence kracht zit weet ik zo net nog niet…

3 likes

Oja en nog even over het kont-gebeuren, ik zat vlogs te kijken waar ze aan het trainen was en toen dacht ik, komop massa ga nou niet net alsof doen dat die pose op insta je kont meer doet lijken dan dat ie is…

s

Edit: vlogs niet langer dan een week geleden

33 likes

Volgens mij heeft Lidl ze ook.

Dus ze doet wel alsof? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mascha verspreidt dus gewoon fake news over dr ass.

12 likes

Ja, SHOCKING want dat doet ze natuurlijk nooit

2 likes

Ja dit is precies wat ik bedoelde gister haha. Ook prima nauurlijk en niks mis mee. Maar ik bedoelde indedaad gewoon te zeggen dat dit geen squat kont is, terwijl ze dat wel loopt te verkondigen. Verder allemaal prima wat voor kont je ook hebt haha.

12 likes

Mas die beweert geen rel vegan te zijn, maar vervolgens in de vlog zegt dat vlees eten het nieuwe roken is. Lol.

3 likes

Nouja “rel vegan” is ten eerste niet iets wat ik zelf gebruik, maar ze gaf gisteren (?) op Twitter aan dat ze zo’n hekel aan die groep heeft. Dus daar doelde ik op. Daarnaast vind ik dat er betere manieren zijn om mensen over te halen minder/geen vlees te laten eten dan het vergelijken met roken. Dat vind ik juist meteen heel judgy overkomen? Want roken wordt gerelateerd aan vies, asociaal, ongezond. Bovendien is voor zover ik weet roken nog altijd een erg bewuste keuze waar je mee begint wanneer je een jaar of 16 bent, terwijl de meeste mensen (waaronder ikzelf) opgroeien met vlees eten en het is dus helemaal niet zo vanzelfsprekend om daar ineens mee te stoppen.

3 likes

Ik snap echt niet dat iedereen moet zeggen; als mijn moeder er zo bij zou lopen…
Wat heeft die dochter er nou mee te maken? Het is niet erg passend bij de leeftijd, maar wat maakt het uit dat ze moeder is?

22 likes