Beutyblogtopic XL

De video van Tati met haar stiefzoon is zoooo lief :heart_eyes:.
Hij doet zo zijn best en is echt super relaxed voor de camera.

4 likes

Lijkt me echt een hele leuke, lieve en zorgzame jongen. Ze gingen ook zo leuk met elkaar om. Hoop dat ze vaker samen video’s maken. Vond het leuk om te zien. Hij had zich ook zo goed voorbereid met zijn tekening en lijstje haha.

1 like

Ja echt geweldig! En die Bob Ross referenties haha, wat een leuke jongen! Volgens mij hebben ze een hele leuke band. Ik vind James ook altijd zo lief en natuurlijk voor de camera, en dat heeft z’n zoon duidelijk ook.

2 likes

Je zit verkeeeeeeeerd!

2 likes

Oeps

Omg, ja bedelen werkt dus nog steeds.

Zij was toch groot fan van coco?

Wat een aanstelster is het ook.

Ik vind het vaak lijken alsof ze redenen verzint om meer te (mogen) kopen. Ze kan niet minder spullen kopen want “ze is getraumatiseerd”, ze moet kleding kopen op vakantie “want ze heeft écht helemaal niks meer!!1!11”, etc. etc.

6 likes

Haha Massa is echt dat irritante kind dat nooit wat doet, altijd 20 minuten te laat komt voor elk tentamen, nog net naar binnen mag, en toch elke keer een 5.6 haalt.

42 likes

Ja maar toen kreeg ze kennelijk last van paniekaanvallen

Volgens mij doet massa precies wat op dat moment goed uitkomt. Is minimalisme booming? Ooooh ik ben ook groot fan knal alles mn huis uit, maak er video’s over blabla.

Kan ik toevallig nepwimpers verkopen met een foto van mezelf erop? Ooooh jongens zoals jullie weten en wie me langer volgt dan vandaag weet dat ik gek ben op nepwimpers en ze aaaaaltijd draag.

Zijn shoplogs, paskamer video’s booming? Ooooh you guys ik heb een trauma en ik moet álles kopen wat los en vast zit.

Inspelen op trends, meegaan met de tijd, tuurlijk. Maar massa verleent haar identiteit daaraan en doet bij iedere trend net alsof ze zo is en altijd zo geweest is. Voorgaande trends waar ze in meeging, daar heeft ze het voor het gemak even niet over. Maar wanneer het weer knalt online, dan is ze opeens weer for ever fan van plaknagels. Ok, daaaaaag

14 likes

Volgens mij heeft Mascha gewoon last van haar cognitieve dissonantie m.b.t. tot shoppen. Ze weet wel dat het eigenlijk niet echt chill is, niet nodig, en ze wíl ook wel minder doen, maar ze kan het niet en dus verzint ze redenen waarom het wel mag of moet.

9 likes

Shit jouw verklaring is veel sympathieker, haha. Zit wel iets in denk ik.

4 likes

Massa is een infuencer… die proberen kijkers juist aan het kopen te krijgen. Minimalisme rijmt daar niet mee.

2 likes

Kun je een voorbeeld geven? Ik heb dit nog nooit gezien in een vlog namelijk (dat schuldgevoel na kopen)

Ik snap niet waarom ze er graag het label trauma op plakt. Je kan toch gewoon toegeven dat je materialistisch bent en graag koopt ook al heb je het niet nodig (ze had écht geen ondergoed meer!) maar wel het geld.

Ben inderdaad wel mee eens dat het bij haar vooral draait om zogenaamd heel enthousiast zijn en het al jaren zo doen tijdens spondeals. Vb: nooit nepwimpers ophebben en dan ineens elke dag en een maand later ineens kijk ik heb mn eigen wimperlijn! En nu hoor je haar er niet meer over.

2 likes

ahaha weten jullie nog dat ik weleens filmpjes van deze tweeling deelde?

her tan? KAN TOCH NIEE

16 likes

Omg onder die ogen ook zo wit😂 baking gone wrong? Die tan kan echt niet nee.

3 likes

haha is dit serieus?

1 like

haha jaa zij hebben meerdere filmpjes
echt onwerkelijk bijna ;p