Heeft toch geen zin. Trouwens gezellig als ze de hele tijd foto’s maakt.
Bloggerb*tchfights memories…
Had Mas een paar maanden geleden niet een huilie huilie vlog met dat ze het allemaal niet meer aan kon en het zwaar had? En dat Greggo dr troostte alsof ze een kleuter was
De sponkoelkast is volgens mij gelukt jongens (instatories Serena)
Ik denk dat Mascha vaak in haar vlogs benoemt dat ze hard werkt omdat ze heel vaak commentaar krijgt dat influencers echt geld verdienen zonder iets te doen. Je kan volgens mij echt prima zeggen dat je hard werkt en tegelijkertijd zeggen dat je geen zware job hebt.
Jemig. Dat geschooi heeft nog gewerkt ook.
Je kan als youtuber toch zelf je thumbnail kiezen? Waarom kies je dan voor een waar je er beide opstaat als iemand ze niet helemaal op een rijtje heeft?
Wow wat een oncharmante foto
#lekkerspontaan #funtimeswithbae
Omdat ze dan zo lekker normal is gebleven. Net als dr hele monoloog over hoe enurm cool het is dat ze business vliegen
Hahahahaa ja jezus als we massa’s hyperintelligente volgers moeten geloven wel ja
Biffnessclass
Nou nu nog een ronddraaiende baby mobiel voor boven de box want die kon ze eeeeecht nergens vinden en alle tips waren welkom. Met andere woorden geef spon please
hahaha
koelkast kon ze ook nergens vinden dus.
Haha ik heb nog nooit een mobile gekocht of een baby gehad maar euhmm Prenatal?
Omg ik ga echt stuk hierom:joy:
Ze bedoelt waarschijnlijk Reinier Sijpkens. Hij is heel bekend in Amsterdam, vaart op een klein bootje door de grachten en maakt muziek. Hij was geen advocaat, maar heeft zijn prop rechten. Toen gesjeesd zijn liefde voor muziek achterna.
Ja een rondje google brengt me zo al bij meerdere webshops. Maar zij had alleen op bol gekeken zei ze en daar werd ze niet wijs of die dingen draaiden wantja blijkbaar bestaat internet tegenwoordig nog maar uit 1 site haha
Hebben jullie de schoolspulletjes van Beautynez bij HEMA gezien? Ik had dat als brugpieper sowieso allemaal willen hebben, heel leuk.
Is dit niet een beetje de omgekeerde wereld?
Los daarvan zou dit trouwens minstens in de categorie ‘low budget’ of eigenlijk ‘onbetaald werk’ geplaatst moeten worden in plaats van onder banen.
https://www.filmvacatures.nl/?page=prikborden&action=view&id=83551