Shit jouw verklaring is veel sympathieker, haha. Zit wel iets in denk ik.
Massa is een infuencer… die proberen kijkers juist aan het kopen te krijgen. Minimalisme rijmt daar niet mee.
Kun je een voorbeeld geven? Ik heb dit nog nooit gezien in een vlog namelijk (dat schuldgevoel na kopen)
Ik snap niet waarom ze er graag het label trauma op plakt. Je kan toch gewoon toegeven dat je materialistisch bent en graag koopt ook al heb je het niet nodig (ze had écht geen ondergoed meer!) maar wel het geld.
Ben inderdaad wel mee eens dat het bij haar vooral draait om zogenaamd heel enthousiast zijn en het al jaren zo doen tijdens spondeals. Vb: nooit nepwimpers ophebben en dan ineens elke dag en een maand later ineens kijk ik heb mn eigen wimperlijn! En nu hoor je haar er niet meer over.
ahaha weten jullie nog dat ik weleens filmpjes van deze tweeling deelde?
her tan? KAN TOCH NIEE
Omg onder die ogen ook zo wit😂 baking gone wrong? Die tan kan echt niet nee.
haha is dit serieus?
haha jaa zij hebben meerdere filmpjes
echt onwerkelijk bijna ;p
Hahahahah wat walgelijk
Bizar
En suggereert ze nou dat ze bruin is van de zon? Dr hele hals, borst en schouders zitten onder de self tan vlekken, en dan die handen
Goed, wel leuk dat ze er zelf zo blij mee is
Alsof er geen middenweg is tussen minimalisme en eh maximalisme
Hahaha, wel erg kort door de bocht.
Welke biecht was dat?
Je bedoelt die blonde moeder met kind op de schouder?
Haal maar weg.
Oh oké sorry, ik had alleen meegekregen dat het was gepost maar het hele vervolg niet. Ik zal mijn bericht ook verwijderen.
Ik hoop niet dat Jiami en de stylist van Vera ooit samen een video gaan opnemen. Die twee zeggen zovaak “inderdaad” dat er dan meteen een nieuw wereldrecord kan worden toegevoegd op Wikipedia.
Ik keek vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens op de site van Cynthia en heb geen enkel artikel gezien waarin niet het woord wijn wordt genoemd. Volgens mij is ze daar fysiek gewoon niet toe in staat…
Zou me niks verbazen als ze zelfs in dat sponartikel van Dove (dat ik niet heb gelezen) nog iets over wijn weten te schrijven.
Leuk dat je een hobby hebt maar doe ff minder.
Oke ik heb net dus Mascha’s praatje over minimalisme gekeken als ik haar goed begrijp zegt ze het volgende: vroeger kon de hogere klasse alles kopen wat ze wilden en de lagere klasse niet, tegenwoordig is er de zogenaamde middenklasse en die kan eigenlijk niet alles kopen maar wordt wel getriggerd dit te doen door reclame etc dus leven ze eigenlijk boven hun stand.
Maar dan komt dus hetgeen wat we zelf in moeten vullen: wat er in Mascha’s jeugd is gebeurt waardoor ze iets tegen minimalisme heeft. Eerst dacht ik dat naar aanleiding van bovenstaande verhaal Mascha’s ouders misschien boven hun stand leefden en veel schulden hadden oid, maar dan zou ze toch juist minimalistisch moeten zijn/zuinig moeten leven? Dus ik gok dat ze bedoelt dat zij vroeger altijd van alles wilde hebben (haar vader was iig middenklasse volgens mij) maar dit niet kon krijgen, waardoor ze nu het gevoel heeft dat ze die tijd in moet halen nu ze wel het geld heeft?
Echt letterlijk dit wil ik komen posten. Zo zo zo veel inderdaad bij Edith. Echt ik wilde zo graag reageren haha