Beutyblogtopic XL

Niet alleen Cynthia’s leven lijkt zo, maar ook haar blog is tegenwoordig alleen nog maar een aaneenschakeling van verslagjes van een luilekkerleven.
Het is een minitieuze opsomming van wat ze eet, drinkt, leest en op welke andere manieren ze in de watten gelegd wordt en zichzelf vermaakt, met af en toe een artikel tussendoor met semi-diepe “levenslessen” en hoe je al die enorm drukke activiteiten het beste in kunt plannen (want dat is heel moeilijk en het lukt haar toch maar, dus ze is expert)
Ik besef dat dit zuur moet klinken (is het misschien ook wel een beetje) maar hoe lang blijft dit houdbaar? Dit blijven mensen toch niet interessant vinden, vooral als je je eigen gunfactor systematisch kapot maakt door op social media lompe dingen te zeggen waarin doorschemert dat je totaal niet beseft wat een uitzonderingspositie je hebt. :neutral_face:

43 likes

Dit is zo waar! Top verwoord.

1 like

Spijkers, koppen, etc.

2 likes

Ik heb het idee dat ze al een tijdje geen fiets meer heeft, maar sinds dat mensen er naar vragen ze weer een nieuwe wilt

2 likes

Die lippen zouden zoveel beter zijn als ze binnen de lijnen zou linen. Valt me nu pas op hoe gek dit er van dichtbij uit ziet

2 likes

Monica is bevallen!

39 likes

Oh leuk!

Zara-Lizzy is wel een beetje wennen.

Wat een leuke naam!

1 like

Wat leeeuuuk!
Wel inderdaad leuke namen, maar de combi is een beetje wennen en ga je je kind dan echt zo noemen of wordt dat toch snel gewoon Zara?

Ja vond ik ook! Make-up ziet er echt heel mooi uit, behalve dat donkere stukje wat ze boven d’r lippen heeft bijgetekend.

Ik kreeg net gewoon een pushmelding van AD dat Monica bevallen is

7 likes

Pushmelding😂

58 likes

Haha :joy:

1 like

Zara-lizzy Noé heet het kindje!

cute!

Wat een leuke naam!

(Serieus AD een pushmelding!!? :rofl:)

Heerlijk gewoon die wenkbrauwen, make-up alles! :smile:

Jezus had die vorige post niet eens gezien😅

Ik ook niet. Ik vind Zara een leuke naam en Lizzy een hele leuke naam, maar samen heeft het niet zo’n lekkere flow. Kan me voorstellen dat het dan heel snel Zara wordt. Wat ik eigenlijk wel jammer vind, want Lizzy is echt veel en veel leuker!

3 likes

Ik zie nooit zo op wie een baby lijkt. Maar ze lijkt wel echt het neusje van Monica te hebben of niet?