Ik ben zelf wat allergisch voor haar gezichtsuitdrukkingen. Ook dom van mij maar hoe ze op insta vanuit een bepaalde hoek kijkt en heel veel beweegt met haar mond en ogen. Over Edith gaat dit btw
Is Monica niet allang bevallen? Laatste foto is al een tijdje geleden en ze post nu al lang geen stories meer met haar gezicht erop. Kan ook gewoon een vriendin/manager zijn die tijdelijk de boel overneemt…
Voor iemand die al jaren zo gek is op leopard print vind ik het bijzonder dat ze het als “leotard” met een p uitspreekt ipv op z’n engels.
Stiekem is ze gewoon zwaar alcoholiste en is dit een manier om openlijk over haar grote hobby te praten
goed gaat al een tijdje niet over grek maar naar aanleiding van de eeuwenoude ergernis van mijn super judgy moeder (felrode gympen) liet ik haar de insta van grek zien want ja, heerlijk kleding/schoenen judgen. Vind ze het allemaal okay Schijnt er bij haar op werk gewoon iemand er net zo erg uit te zien
Hier ging het de afgelopen dagen ook over in her andere topic . Lijkt mij nu ook wel inderdaad. Althans ik hoop het voor haar. Ben super benieuwd naar de naam. Alleen zou ze denk ik dan wel pas afgelopen nacht of vandaag bevallen zijn want Lars zou op trainingskamp gaan (als Monica zou bevallen zou hij natuurlijk naar haar toenkomen), en in zijn insta verhaal was wel echt te zien dat hij op trainingskamp was. Ben benieuwd in ieder geval. We zullen zien.
Oeh ik vind Nikkie haar nieuwe video leuk (en Linda zit er ook een beetje bij in). Voelt lekker Nederlands aan haha en ik vind het leuk om haar eens buiten haar studiosetting te zien.
Massa zegt in dat betoog over minimalisme ook heel snel iets over status. Zij is toch als kind gepest? Ik denk dat dat het trauma is waar ze op doelt. Dat zij vroeger altijd het arme kind was. zonder merkkleding, niet mee op schoolreisje etc. Een docent had daar toch ook een keer iets vervelends over gezegd? Dat ze nu het kopen en hebben van spullen koppelt aan status en daarmee wil laten zien aan pesters wat ze nu allemaal wel heeft en hoe goed ze het heeft. Zoiets…in mijn hoofd klonk het logischer.
Niet alleen Cynthia’s leven lijkt zo, maar ook haar blog is tegenwoordig alleen nog maar een aaneenschakeling van verslagjes van een luilekkerleven.
Het is een minitieuze opsomming van wat ze eet, drinkt, leest en op welke andere manieren ze in de watten gelegd wordt en zichzelf vermaakt, met af en toe een artikel tussendoor met semi-diepe “levenslessen” en hoe je al die enorm drukke activiteiten het beste in kunt plannen (want dat is heel moeilijk en het lukt haar toch maar, dus ze is expert)
Ik besef dat dit zuur moet klinken (is het misschien ook wel een beetje) maar hoe lang blijft dit houdbaar? Dit blijven mensen toch niet interessant vinden, vooral als je je eigen gunfactor systematisch kapot maakt door op social media lompe dingen te zeggen waarin doorschemert dat je totaal niet beseft wat een uitzonderingspositie je hebt.
Dit is zo waar! Top verwoord.
Spijkers, koppen, etc.
Ik heb het idee dat ze al een tijdje geen fiets meer heeft, maar sinds dat mensen er naar vragen ze weer een nieuwe wilt
Die lippen zouden zoveel beter zijn als ze binnen de lijnen zou linen. Valt me nu pas op hoe gek dit er van dichtbij uit ziet
Monica is bevallen!
Oh leuk!
Zara-Lizzy is wel een beetje wennen.
Wat een leuke naam!
Wat leeeuuuk!
Wel inderdaad leuke namen, maar de combi is een beetje wennen en ga je je kind dan echt zo noemen of wordt dat toch snel gewoon Zara?
Ja vond ik ook! Make-up ziet er echt heel mooi uit, behalve dat donkere stukje wat ze boven d’r lippen heeft bijgetekend.
Ik kreeg net gewoon een pushmelding van AD dat Monica bevallen is
Pushmelding😂