Big Brother

Heel raar die exit. En dan staat er op instagram: kijk nu live naar de laatste exit of zie het MORGEN in de uitzending.

Serieus? Dus tijdens de finale zie je pas wie er uit is als je geen livestream kijkt? Waarom niet vanavond nog? En moeten we niet opnieuw stemmen? Dan weet iedereen toch sowieso wie weg is?

Edit: morgen is de finale nog niet grapje. Ik denk al heel de dag dat het woensdag is.

Ik denk beide.

Ik denk dat ze op het scherm ook nog iets bruiner over komen dan IRL.
Toen Jill en Julie in de white room naar beelden van het huis konden kijken, vonden ze ook dat de anderen er bruin uitzagen.

3 likes

Ja iedereen is zooo bruin! Maar het meeste komt indd uit een potje. Ik stel mij ook voor dat het bb huis ruikt naar zelfbruiner :sweat_smile:

1 like

Zo’n lekker kokosgeurtje! <3

Ik moet vooral denken aan dat typische zelfbruinergeurtje. Dat ruik je pas later. Je hebt wel met lekkere geurtjes alleen dat spul dat zorgt dat je bruin wordt heeft echt een typisch geurtje.

Of jij deelt nu aan mij de tip voor een zelfbruiner die naar kokos ruikt en blijft ruiken? :heart_eyes::smirk:

Ja vreselijk. Ik vind het ook echt kut dat Jill finalist is, vind haar bloedirritant.

4 likes

Ze worden nu trouwens in woonkamer via live verbinding geïnterviewd door de pers. Niet heel boeiend, maar ze zijn in elkgeval niet aan het kaarten :sweat_smile:

3 likes

Tijd voor de laatste poll! Op wie stem jij?

Wie wordt de winnaar van 2021
  • Jill
  • Liese
  • Nick

0 stemmers

Ik moest wel lachen om dat hoofd van Nick toen die journalist aan Jill een vraag stelde over haar zoen met Thomas. :joy:

1 like

Ligt het aan mij of zijn de kleuren in de cirkel diagram verschillend dan de kleuren van de namen? :thinking:

Dat ligt aan jou :see_no_evil:

Jill aan het einde van de aflevering vandaag😂

Ze zijn nu outfits aan het passen voor vanavond, maar heel veel is een te kleine maat voor Jill en je ziet gewoon hoe onzeker ze er van wordt.

Naar hé! Vond het blauw/groene pailetten jurkje haar wel echt heel mooi staan

Wat heeft Jill nu uiteindelijk gekozen?

En is Liese echt gegaan voor dat witte pak? Ik vond dat niet zo. Zo jammer dat het zo flubber materiaal is. Vond de kledingstukken sowieso wel tegenvallen aan het rek. Indd ook veel dat niet mooi zat of niet goed paste. Jammer. Je zou denken na (bijna) 100 dagen dat ze dan wel weten wat je stijl is en je maat.

1 like

Ik heb de live stream maar heel even gekeken tijdens de lunch maar vond dat witte pak van Liese ook niet super, materiaal zag er een beetje cheapo uit! Heb helaas geen andere outfits gezien behalve Jill in haar roze/zwarte blazerjurk… Is Nick’s pak een beetje mooi?

Heb me de afgelopen dagen wel kapot geërgerd aan Jill met haar halve grapjes/opmerkingen de hele dag door waaruit blijkt dat ze denkt dat ze een BN’er is en presentatrice kan worden :sweat_smile:

Ik heb Nicks pak niet gezien. Maar indd van Liese dat pak zag er cheap uit. Had wel iets meer verwacht met een finale qua kleding. Doordat dunne materiaal lijkt het pak van Liese op zo kostuum van hun ‘disco avond’ :sweat_smile:. Zo zonde.

Hoop Liese wint. Gun het haar zo!

Hahaha echt he, pak van Naomi was dan nog mooier geweest eigenlijk, met leuk hemdje eronder.

Ik hoop ook op Liese maar ik denk eigenlijk dat het Jill wordt… Ben benieuwd!!

2 likes

Ik heb de laatste keren altijd op Liese gestemd. Ik hoop dus dat zij wint ofwel Jill. Ik wil vooral niet dat Nick wint.

1 like

Kijken jullie mee? :smiley: Ondanks dat het een flut seizoen was, ga ik het wel missen haha