Big Brother

Livestream 2 Jill en Thomas alleen in de slaapkamer te kletsen en bij elkaar in bed liggen.

Hé wat gezellig dit! Tho en Jill samen kletsen in bed en ik zie Naomi, Matt, Patje en Nick in de hot tub🄳

Thomas vertelt dat hij vijf keer buiten voor het huis heeft gestaan omdat hij zag dat Jill het zo moeilijk had binnen.

2 likes

Lijkt mij zo ongemakkelijk als Matt in dezelfde slaapkamer gaat slapen als Jill en Thomas :see_no_evil:

Ik weet niet hoe het nu ingedeeld is…

Matt kwam al kijken bij Jill en Thomas, en zei dat iemand op het opklapbare bedje kan liggen… Jill antwoordde dat zij op de andere kamer blijven en dat Matt in haar bed kon slapen. Hopelijk komt ā€˜ie straks niet alsnog. Daar zie ik ā€˜m zeker voor aan namelijk 🄲

1 like

Hij moet natuurlijk ook nog even knuffelen met Jill 🄲. Zie het ook wel gebeuren dat hij toch er weer bij gaat liggen. Is gewoon typisch Matt

Volgens mij is het niet meer gebeurd :grin:

Jill en Thomas hebben een kus op de mond gehad, vertelde ze Liese. En daarna ging Thomas naar z’n eigen bed om te slapen, dus ze hebben er niets meer over gezegd tegen elkaar.

Ben echt benieuwd of er nou echt iemand uit gaat of niet dinsdag?? Echt een gare exit is dat dan toch?..

1 like

Nee volgens mij gaan ze zometeen weer weg!

Ja klopt, ze zijn nu voorbereid op de buitenwereld… Maar deze BB is sowieso teleurstellend geweest dus op zich past dit er wel bij toch 🄲. Als de oud bewoners er niet waren geweest dan hadden ze gewoon weer lui op de bank gezeten en klaverjassen gespeeld, dus dit vult in elk geval nog een leuke aflevering.

6 likes

Dat pak van Naomi die ze gister aan had is trouwens wel echt mooi. Helaas overal al uitverkocht haha.

Mijn vader denkt trouwens dat de oud bewoners iemand moeten meenemen als ze eruit gaan haha.

1 like

Ze zijn nu vertrokken. Ze zijn helaas wel Michel vergeten mee te nemen :sweat_smile:

16 likes

Shit hahahaha

En wat zijn ze nu aan het doen. Hartenjagen…

1 like

Wie hoop je dat er wint?

• Jill
  • Michel
  • Liese
  • Nick

0 stemmers

Wie moet er morgenavond naar huis?

• Jill
  • Michel
  • Liese
  • Nick

0 stemmers

Jaa ben haar zo zat he, echt m’n bec maar dan erger

2 likes

Mocht het Nick niet worden dan hopelijk Michel.

Wat is bec ook alweer? :see_no_evil:

Wow in dat voorstukje zijn Thomas en Jill dus dik aan het zoenen, meer dan alleen een kus op de mond?!

3 likes

Hahaha dat was leuk geweest!

Over dat zoenen, Jill had verteld dat het echt een kus was maar niet dus!! Ben benieuwd of er straks echt iets uit bloeit.

Ik kijk nu even de live stream en de bewoners zijn geĆÆnformeerd dat er vandaag iemand uit gaat. Moest wel lachen om Nick en Michel die zeggen dat de verlater in elk geval een lekker lunchpakketje krijgt en Jill die dat zo absurd vindt maar toch gelooft :joy:

Hoe wordt nu bepaald wie eruit gaat? Gewoon degene met de minste stemmen…? Waarom dan niet net zo goed donderdag bekend maken? Het was anders geweest als er nu nog de vraag werd gesteld wie je eruit wil; dat kan dan nog een andere uitkomst zijn natuurlijk… Vind het maar gek.

1 like

Moet ook altijd wel om ze lachen omdat zij de meiden echt alles kunnen wijsmaken. En zeker goedgelovige Jill :laughing:

Ik vond het ook raar dat ze niet gewoon vorige week niet nog een 2e afvaller noemde en dat de kijkers nu opnieuw moesten stemmen. Misschien dat er nog een twist komt. Al denk ik dat ze het vooral voor aandacht doen. BB wil mensen motiveren om te delen wie hun favoriet is en er worden hasttags gebruikt. En het kan ook zo maar zijn dat er nu meer mensen gaan stemmen, omdat de oproep nu gelijk na de liveshow was. Ik denk dat er dan meer mensen kijken.

Het zal voor de uitslag misschien niet veel uitmaken. Al zullen de stemmers die eerst op Julie zaten hun stemmen wellicht ook nog keer uitbreng op nu een andere kandidaat.

1 like

Wouw, ik had in de uitzending verwacht ofzo.

Ik gun ze het alle drie wel om te winnen.

Pff nu Jill weer op die gitaar, hoe kun je zo zijn :expressionless: verschrikkelijk