Big Brother

Vond ik ook wel bijzonder om te horen.
Ik zou eerder denken dat de moeder van Matt heeft gezegd dat hij moet oppassen voor Jill.

Een uurtje geleden riep Jill nog vrolijk dat ze het zo leuk vonden dat haar ouders contact hadden gehad met de ouders van Matt. Raar allemaal.

3 likes

Heel raar inderdaad. Ze luisteren er ook beide niet echt naar want zoeken elkaar echt vaak op.
Maar er hangt een rare sfeer tussen Thomas en Matt lijkt het wel.

1 like

Thomas is volgens mij heel boos op Matt. Hij probeert haar nu subtiel bij Matt uit de buurt te houden, maar Jill trekt toch af en toe weer na Matt.

Op dat vlak kan ik haar toch ook niet volgen. Waarom laat ze hem niet gerust?

3 likes

Ik denk dat haar alter ego Nel (die tevoorschijn komt na 2 wijntjes) dat niet wil.

4 likes

Het is niet alleen Nel. Jill ook.
Ik hoop dat BB geen wijn meer geeft.

3 likes

Ze blijven er ook maar om vragen.

Ik krijg trouwens vies veel zin in een feestje als ik dit zie. :no_mouth:

Wil ik ook wel 5 dagen voor in quarantaine.

2 likes

drama misschien nog wel want ze zijn niet meer afgeleid door het feest.

2 likes

Baal zo dat ik de live stream vandaag niet hebben kunnen volgen. Gebeurt er eindelijk weer eens wat in het huis moet ik het missen.

2 likes

Ja, vond ik ook. Ik heb gelukkig deze voormiddag een paar uur kunnen kijken, maar in de namiddag niet. Er zijn vandaag meer boeiende dingen gezegd dan de afgelopen 3 dagen samen.

2 likes

25 kg, denk ik!

3 likes

Livestream 2 Jill en Thomas alleen in de slaapkamer te kletsen en bij elkaar in bed liggen.

HĆ© wat gezellig dit! Tho en Jill samen kletsen in bed en ik zie Naomi, Matt, Patje en Nick in de hot tubšŸ„³

Thomas vertelt dat hij vijf keer buiten voor het huis heeft gestaan omdat hij zag dat Jill het zo moeilijk had binnen.

2 likes

Lijkt mij zo ongemakkelijk als Matt in dezelfde slaapkamer gaat slapen als Jill en Thomas :see_no_evil:

Ik weet niet hoe het nu ingedeeld isā€¦

Matt kwam al kijken bij Jill en Thomas, en zei dat iemand op het opklapbare bedje kan liggenā€¦ Jill antwoordde dat zij op de andere kamer blijven en dat Matt in haar bed kon slapen. Hopelijk komt ā€˜ie straks niet alsnog. Daar zie ik ā€˜m zeker voor aan namelijk šŸ„²

1 like

Hij moet natuurlijk ook nog even knuffelen met Jill šŸ„². Zie het ook wel gebeuren dat hij toch er weer bij gaat liggen. Is gewoon typisch Matt

Volgens mij is het niet meer gebeurd :grin:

Jill en Thomas hebben een kus op de mond gehad, vertelde ze Liese. En daarna ging Thomas naar zā€™n eigen bed om te slapen, dus ze hebben er niets meer over gezegd tegen elkaar.

Ben echt benieuwd of er nou echt iemand uit gaat of niet dinsdag?? Echt een gare exit is dat dan toch?..

1 like

Nee volgens mij gaan ze zometeen weer weg!

Ja klopt, ze zijn nu voorbereid op de buitenwereldā€¦ Maar deze BB is sowieso teleurstellend geweest dus op zich past dit er wel bij toch šŸ„². Als de oud bewoners er niet waren geweest dan hadden ze gewoon weer lui op de bank gezeten en klaverjassen gespeeld, dus dit vult in elk geval nog een leuke aflevering.

6 likes

Dat pak van Naomi die ze gister aan had is trouwens wel echt mooi. Helaas overal al uitverkocht haha.

Mijn vader denkt trouwens dat de oud bewoners iemand moeten meenemen als ze eruit gaan haha.

1 like

Ze zijn nu vertrokken. Ze zijn helaas wel Michel vergeten mee te nemen :sweat_smile:

16 likes