Big Brother

Nee nu je het zo zegt zou dat ook best raar zijn :joy:. Maar ik snap echt die white room niet. Het was leuk dat ze afgezonderd waren. Vond alleen zo raar dat zij samen dus geld bij elkaar moesten fietsen, maar er geen voordeel uit konden halen afgezien van een groeiende pot. Het kostte veel tijd, inspanning en ze haalde echt veel geld op. Dacht eerst tof die white room, maar nu vind ik het toch weer saai :joy:. Had weer te veel verwacht.

In het begin zei Julie ook “wrrom zou ik fietsen als er een kans is dat ik eruit moet”. Had ook verwacht dat ze wellicht langer in de kamer bleven. Ook om de anderen een beetje te verwarren. Nu is er weinig spannends aan als ze de volgende dag weer eruit zijn. En dat gelijk het bedrag wordt getoond van tada €9000(?) en we gaan weer door met bankhangen, kaarten, etc :sweat_smile:

Ja precies dat, als er geen twist komt is het idee van die white room wel saai geweest. Ik vond de live stream wel leuk overigens. Maar dan is inderdaad de vraag, waar deed Julie het voor als ze al op de nominatiebank zat? Dan zou je toch denken dat ze iemand anders hadden gekozen…

1 like

Het lijkt wel alsof big brother Julie hiermee iets populairder wilde maken. Verder is het inderdaad wel vreemd dat je iemand die op de nominatiebank zit zo hard laat werken voor geld in een pot die waarschijnlijk aan haar neus voorbij gaat. Want op basis van de stemmen lag Julie er vorige week eigenlijk al uit.

2 likes

Er wordt in het huis nu constant geklopt door de speakers en net soort gehijg. En nu horen ze constant stemmen van de oude bewoners door het huis.

Klinkt best eng. Maar zal wel voor een spel zo zijn.

En weer horen we “Roll the clips bitch” van Jerrel :laughing:

3 likes

Nick is niet blij dat Liese gestemd heeft op Naomi. En hij beschuldigt haar ervan dat ze het spel boven vriendschap. Dit raakt Liese, want ze voelt al hele tijd die druk van op wie zij moet gaan stemmen. Ook zegt ze dat ze het spel niet boven vriendschap zet, want ze heeft ook een vriendschap met Jill.

Vind het zo sneu voor haar, want Nick en Naomi nemen het haar kwalijk dat ze op Naomi heeft gestemd. Echt ik snap waarom Liese zo emotioneel wordt. Komt het moment dat ze op elkaar gaan stemmen (vroeg of laat zou dat toch gebeuren) en gelijk komen er verwijten etc. Vind super lullig hoe Nick doet. Echt alsof Liese niet zelf mag kiezen op wie ze wil stemmen. En heeft het steeds over een beloofte, die Liese nu volgens hem verbroken heeft. Er wordt nog meer gesproken maar kan Nick zijn stem ff niet meer aan xD. Uiteindelijk sluit Liess zich huilend op in het toilet. En Nick huilt wat uit bij Michel. Michel neemt het ook op voor Liese en zegt dat Nick er niet zo mee moet zitten.

Edit: ik ben nog deels aan het terug luisteren

3 likes

Ja ik zou het geweldig vinden als Nick er volgende x eruit ligt!! Indd wat is hij manipulatief. Heb ook gewoon stukken van het gesprek expres overgeslagen, omdat ik zijn manier van praten tegen Liese echt heel naar vind. Liese mag voor mij ook in de finale. Vind dit echt zo sneu voor haar. Naomi heeft blijkbaar ook lullig tegen haar gedaan.

Edit: ook zo naar hoe Nick sprak over dat de vriendschap die Liese met Jill heeft niks is in vergelijking met die van Naomi. Dit zei hij niet letterlijk, maar hij zei over de vriendschap die zij heeft met Jill dat Naomi de genen was die vanaf het begin voor Liese klaar stond. Oftewel Naomi verdient meer dan Jill.

6 likes

In het gesprek is hij echt heel manipulatief. Dus goede observatie van je haha. Liese zegt ook dat ze zich superkut voelt door zijn gedrag en ook door Naomi. Ik hoop dat het in de vrijdag uitzending komt, maar als het erin komt zal er wel veel in geknipt zijn.

1 like

Hij zegt ook dat Liese nooit achter haar keuze (Naomi nomineren) kan staan want ze is aan het wenen. En dat doe je niet als je erachter staat… -.-

En hij is dus meest boos op dat Liese op Naomi is gegaan zonder dat te zeggen. En nu vertrouwt hij haar niet (lees: nu is hij natuurlijk ze finale plek minder zeker).

Michel is nu aan het praten met Liese. Blijkbaar beschuldigde Nick Liese ook van een wraakactie. Dit bleef hij zeggen, maar dat was het helemaal niet. Hij probeert woorden in haar mond te leggen. Oftewel daar komt weer die manipulatieve kant naar boven. Michel praat fijn met Liese en zegt ook dit is gewoon het spel. Trek je er niet veel van aan. Opzich wel een fijn gesprek. Gewoon rustig en het lijkt Liese ook te helpen.

1 like

Hier is het gesprek ook deels terug te lezen:

Ik snap sowieso niet dat Nick zo moeilijk doet, want als Liese op Jill had gestemd was het gelijk geweest en had Michel er alsnog voor gekozen om Naomi te nomineren

Ja, dat klopt maar Nick blijft maar doorzagen over het feit dat Liese haar belofte heeft verbroken.

1 like

Nick vindt dat Liese een belofte heeft gebroken. Dat ligt voor hem heel erg gevoelig en heeft niets met het spel te maken. (X10 want hij heeft het vandaag zeker 10 keer gezegd.)
Want ivm het spel begrijpt hij het en neemt hij haar niets kwalijk, maar die belofte ligt heel gevoelig. K5 had afgesproken om pas op elkaar te stemmen als het niet anders meer kon. Nick vond dat Liese nog wel een andere keuze had kunnen maken.
HIj vind ook dat ze vooraf hem had moeten zeggen dat Liese op Naomi ging stemmen. Dan vond hij het niet erg dat ze de belofte had gebroken.

Ik vind Nick een gekrenkte kleuter. Voor Liese was dit het punt dat ze haar beloften van in het begin moest breken. Maar dat begrijpt hij niet. Hij vond dat ze nog kon wachten of het vooraf had moeten zeggen.

4 likes

Nick is gekrenkt omdat Liese anders stemde dan hij had verwacht, oftewel omdat hij nu zwakker gaat staan.

Dit was het punt dat Liese de belofte moest verbreken, anders vloog zij er volgende week misschien wel uit. Ze communiceert dit volgens mij niet naar hen (ik heb niet alles gekeken vanmiddag) maar dat heeft ze wel in de dagboekkamer gezegd bij de nominatie; dat Nick en Naomi anders ook te sterk staan.

Ze zouden goede vrienden zijn maar desondanks neemt Nick het haar kwalijk dat Liese nu voor zichzelf kiest… Nick is zo manipulatief en heeft echt 0 zelfreflectie joh…

1 like

Bah echt een manipulator die Nick. Knap hoe Liese zich staande hield in haar gesprek met hem. Van mij mag Naomi er wel uit vanavond, maar ik vrees dat ze meer fans heeft dan Julie

Hahah nee jongens wat gebeurt hier. Michel is een opper manipulator en een wandelende red flag. Houd vol, houd vast

1 like

Echt duimen dat Naomi eruit gaat vanavond!! Dan is Nick de volgende :clap:t2:

2 likes

Liese zei in de aflevering van eergisteren toch iets van: “dit is de eerste keer dat ik op u ga” tegen Naomi? Of kijk ik zoveel naar big brother dat ik dit heb gedroomd? :sweat_smile:

2 likes

Klopt inderdaad, dus snap Nick’s heisa niet zo

Klopt, maar dat was toen ze dachten dat ze twee namen moesten noemen. Dan zou Liese op Nick en Naomi gaan, maar nu ze maar op 1 moesten had ze dus gewoon op Jill moeten gaan. Heel krom.

Vanavond zijn Patje en Els te gast in de liveshow. Wie mistte Els ook al weer? @desecretaris jij toch?

1 like