Big Brother

Ja gatver hoe hij ook tegen Nick zei dat één van hun sowieso al in de halve finale staat :face_vomiting:

Hebben Jill en Julie dan niet mogen nomineren?

Dat lijkt er dus wel op. Dat zij niet hebben kunnen nomineren.

Julie is boos op Michel. Gisteravond konden zij en Jill deels meekijken met het nomineren. En nu denken zd dat Michel op Jill heeft gestemd. En daar is Julie pissig over, want ze weet dat ze het zal verliezen van Jill. Ook heeft ze vaak gezegd tegen Michel dat ze niet (weer) tegenover Jill wil.

Ik weet zelf niet hoe zo white room werkt, maar ik hoop dat zij niet zo makkelijk weggaan na zo 200km fietsen. Dat zou best lullig zijn. Dus hoop op een twist.

Edit: blijkbaar is nog niet zeker dat Michel ook echt op Jill heeft gestemd. Maar dit concludeerde Julie en Jill zelf. In de white room konden ze blijkbaar zien en/of horen wat Michel zei over de nominaties en daaruit maakte ze dat hij op Jill zou gegaan zijn. Is dus nog niet zeker. Denk dat we het vanavond zullen weten.

1 like

Ik hoop ook echt zo op een twist. Dubbel nomineren ofzo haha. Echt lame ook weer van Michel dit.

Edit: zin om de drama te zien tussen Julie en Michel en dat Michel weer met zo’n stomme goedpraat smoes komt en dat Julie hem gelooft.

1 like

Het is nog niet zeker dat Michel op Jill heeft gestemd, dat denken ze omdat hij in de jacuzzi zei: maar 1 van de 2 zal waarschijnlijk terug komen uit de witte kamer. Dus zijn nog speculaties… ik hoop dat het Naomi tegen Julie wordt!

#teamjulieenmichel
#impopulairemening hier haha

1 like

Nee klopt. Heb mijn bericht ook even aangepast. Het is indd niet zeker dat hij ook echt is gegaan voor Jill. Maar de woorden die Julie hoorde van Michel maakte haar niet heel blij.

Ik verwacht ook niet dat Michel Jill ook echt tegenover Julie zou zetten. Voordeel is dat hij huismeester is dus bij gelijke stemmen heeft hij het laatste woord. Wat in voordeel kan zijn voor Julie. Ik hoop niet dat Julie eruit zal gaan. Zeker niet na al dat fietsen xD

1 like

Nou ze zijn alweer vrijgelaten uit de witte kamer. Beetje anti climax tenzij er nog een twist daar is afgesproken of iets.

Spoiler genomineerden: Julie en Naomi genomineerd. Ik stem voor Julie blijven in het huis. Vind Naomi de buikspreekpop van Nick.

8 likes

Hahaha die opdrachten van Naomi. Schildpad :joy:

2 likes

Ik vind Julie zoveel chiller zonder Michel. Ik gun het haar wel denk ik

En ik vind 't irritant dat Nick en Naomi zo dik zijn samen, dus byebye Naomi. Hopelijk betekent dat volgende keer exit voor Nick

4 likes

Expeditie vibes met dit nummer haha

4 likes

Jill en Liese niet genomineerd :dancingbanana:

5 likes

Komt er echt geen twist?? Die white room was er puur en alleen voor Julie en Jill om geld te winnen voor de pot? Wat een kutopdracht :joy:

Ik moest echt hard nadenken waar ik het van kende :rofl:

2 likes

Ik dacht ghehe het nomineren lijkt nu op het nomineren tijdens Expeditie Robinson. Oh wacht dit is ook het nummer van Expeditie Robinson :sweat_smile:

Ik weet niet of er in de live stream al over gesproken is (over de opdracht en het geld), maar ik dacht misschien wordt het geld alleen bij de pot geschreven als Julie erin blijft…

Maar goed ik volg de live stream amper dus misschien is het geld bedrag al bijgeschreven aan de pot en slaat mijn theorie nergens op :sweat_smile:

Nick en Naomi op Jill. Michel, Julie, Jill en Liese op Naomi.

Van mij mag Naomi naar huis. Ik ben haar en Nick zo zat!

3 likes

Julie, Jill, Michel en Liese hebben op haar gestemd.

Nick op euhm Liese? Ik weet het niet meer

En zijzelf op Jill. Misschien Nick ook op Jill.

edit: Ja dus wat boven mij staat haha

Die opdrachten van Naomi waren grappig😂
Je zag Jill ook even stiekem naar Liese kijken toen Naomi maar niet kon stoppen met praten over schildpadden.

Hoop ook dat Julie mag blijven, vooral na al die kilometers fietsen voor de pot.

Hahahha ja ik had dat ook gezien. In de live stream zei Jill ook tegen Naomi dat ze het al zo raar vond dat ze die ochtend maar door bleef gaan over schildpadden. En dat Jill het daardoor ook nog met Julie in de white room over schildpadden had gehad.

@Loempia in de live stream kregen de bewoners inderdaad te horen dat Julie en Jill €9000 hebben gewonnen… En kort daarna kwamen zij beiden terug in het huis. Maar ik moet zeggen dat ik middenin deze stream viel dus ik heb de aankondiging gemist/Big Brother zelf niet gehoord. Zou gek zijn als ze het geld alleen mogen houden als Julie erin blijft, dat zou dan naar de kijker gecommuniceerd worden toch? Zou misschien wel kunnen dat er morgen wordt gezegd dat ze beiden mogen blijven als ze het geld inleveren?