Big Brother

Hahaha die opdrachten van Naomi. Schildpad :joy:

2 likes

Ik vind Julie zoveel chiller zonder Michel. Ik gun het haar wel denk ik

En ik vind 't irritant dat Nick en Naomi zo dik zijn samen, dus byebye Naomi. Hopelijk betekent dat volgende keer exit voor Nick

4 likes

Expeditie vibes met dit nummer haha

4 likes

Jill en Liese niet genomineerd :dancingbanana:

5 likes

Komt er echt geen twist?? Die white room was er puur en alleen voor Julie en Jill om geld te winnen voor de pot? Wat een kutopdracht :joy:

Ik moest echt hard nadenken waar ik het van kende :rofl:

2 likes

Ik dacht ghehe het nomineren lijkt nu op het nomineren tijdens Expeditie Robinson. Oh wacht dit is ook het nummer van Expeditie Robinson :sweat_smile:

Ik weet niet of er in de live stream al over gesproken is (over de opdracht en het geld), maar ik dacht misschien wordt het geld alleen bij de pot geschreven als Julie erin blijft…

Maar goed ik volg de live stream amper dus misschien is het geld bedrag al bijgeschreven aan de pot en slaat mijn theorie nergens op :sweat_smile:

Nick en Naomi op Jill. Michel, Julie, Jill en Liese op Naomi.

Van mij mag Naomi naar huis. Ik ben haar en Nick zo zat!

3 likes

Julie, Jill, Michel en Liese hebben op haar gestemd.

Nick op euhm Liese? Ik weet het niet meer

En zijzelf op Jill. Misschien Nick ook op Jill.

edit: Ja dus wat boven mij staat haha

Die opdrachten van Naomi waren grappig😂
Je zag Jill ook even stiekem naar Liese kijken toen Naomi maar niet kon stoppen met praten over schildpadden.

Hoop ook dat Julie mag blijven, vooral na al die kilometers fietsen voor de pot.

Hahahha ja ik had dat ook gezien. In de live stream zei Jill ook tegen Naomi dat ze het al zo raar vond dat ze die ochtend maar door bleef gaan over schildpadden. En dat Jill het daardoor ook nog met Julie in de white room over schildpadden had gehad.

@Loempia in de live stream kregen de bewoners inderdaad te horen dat Julie en Jill €9000 hebben gewonnen… En kort daarna kwamen zij beiden terug in het huis. Maar ik moet zeggen dat ik middenin deze stream viel dus ik heb de aankondiging gemist/Big Brother zelf niet gehoord. Zou gek zijn als ze het geld alleen mogen houden als Julie erin blijft, dat zou dan naar de kijker gecommuniceerd worden toch? Zou misschien wel kunnen dat er morgen wordt gezegd dat ze beiden mogen blijven als ze het geld inleveren?

Nee nu je het zo zegt zou dat ook best raar zijn :joy:. Maar ik snap echt die white room niet. Het was leuk dat ze afgezonderd waren. Vond alleen zo raar dat zij samen dus geld bij elkaar moesten fietsen, maar er geen voordeel uit konden halen afgezien van een groeiende pot. Het kostte veel tijd, inspanning en ze haalde echt veel geld op. Dacht eerst tof die white room, maar nu vind ik het toch weer saai :joy:. Had weer te veel verwacht.

In het begin zei Julie ook “wrrom zou ik fietsen als er een kans is dat ik eruit moet”. Had ook verwacht dat ze wellicht langer in de kamer bleven. Ook om de anderen een beetje te verwarren. Nu is er weinig spannends aan als ze de volgende dag weer eruit zijn. En dat gelijk het bedrag wordt getoond van tada €9000(?) en we gaan weer door met bankhangen, kaarten, etc :sweat_smile:

Ja precies dat, als er geen twist komt is het idee van die white room wel saai geweest. Ik vond de live stream wel leuk overigens. Maar dan is inderdaad de vraag, waar deed Julie het voor als ze al op de nominatiebank zat? Dan zou je toch denken dat ze iemand anders hadden gekozen…

1 like

Het lijkt wel alsof big brother Julie hiermee iets populairder wilde maken. Verder is het inderdaad wel vreemd dat je iemand die op de nominatiebank zit zo hard laat werken voor geld in een pot die waarschijnlijk aan haar neus voorbij gaat. Want op basis van de stemmen lag Julie er vorige week eigenlijk al uit.

2 likes

Er wordt in het huis nu constant geklopt door de speakers en net soort gehijg. En nu horen ze constant stemmen van de oude bewoners door het huis.

Klinkt best eng. Maar zal wel voor een spel zo zijn.

En weer horen we “Roll the clips bitch” van Jerrel :laughing:

3 likes

Nick is niet blij dat Liese gestemd heeft op Naomi. En hij beschuldigt haar ervan dat ze het spel boven vriendschap. Dit raakt Liese, want ze voelt al hele tijd die druk van op wie zij moet gaan stemmen. Ook zegt ze dat ze het spel niet boven vriendschap zet, want ze heeft ook een vriendschap met Jill.

Vind het zo sneu voor haar, want Nick en Naomi nemen het haar kwalijk dat ze op Naomi heeft gestemd. Echt ik snap waarom Liese zo emotioneel wordt. Komt het moment dat ze op elkaar gaan stemmen (vroeg of laat zou dat toch gebeuren) en gelijk komen er verwijten etc. Vind super lullig hoe Nick doet. Echt alsof Liese niet zelf mag kiezen op wie ze wil stemmen. En heeft het steeds over een beloofte, die Liese nu volgens hem verbroken heeft. Er wordt nog meer gesproken maar kan Nick zijn stem ff niet meer aan xD. Uiteindelijk sluit Liess zich huilend op in het toilet. En Nick huilt wat uit bij Michel. Michel neemt het ook op voor Liese en zegt dat Nick er niet zo mee moet zitten.

Edit: ik ben nog deels aan het terug luisteren

3 likes

Ja ik zou het geweldig vinden als Nick er volgende x eruit ligt!! Indd wat is hij manipulatief. Heb ook gewoon stukken van het gesprek expres overgeslagen, omdat ik zijn manier van praten tegen Liese echt heel naar vind. Liese mag voor mij ook in de finale. Vind dit echt zo sneu voor haar. Naomi heeft blijkbaar ook lullig tegen haar gedaan.

Edit: ook zo naar hoe Nick sprak over dat de vriendschap die Liese met Jill heeft niks is in vergelijking met die van Naomi. Dit zei hij niet letterlijk, maar hij zei over de vriendschap die zij heeft met Jill dat Naomi de genen was die vanaf het begin voor Liese klaar stond. Oftewel Naomi verdient meer dan Jill.

6 likes

In het gesprek is hij echt heel manipulatief. Dus goede observatie van je haha. Liese zegt ook dat ze zich superkut voelt door zijn gedrag en ook door Naomi. Ik hoop dat het in de vrijdag uitzending komt, maar als het erin komt zal er wel veel in geknipt zijn.

1 like