Ze mogen voor komende week allemaal 1 huisregel kiezen die opgevolgd moet worden.
Jill liep al te lachen en te zeggen dat ze haar echt gaan haten. Liese vroeg gelijk: weer polonaise? maar toen zei ze nee. Ben echt benieuwd.
Vandaag is echt ƩƩn grote Nick show
Wat een hypocriet is āt toch
Nick komt er goed vanaf. Was er al bang voor. Het gesprek is zo gemonteerd dat hij ānormaalā overkomt. En Liese de persoon lijkt die āheftigā reageert. Alle manipulatieve dingen die hij zei zijn eruit geknipt.
Ja en hij jankt overduidelijk omdat hij weet dat hij de volgende is
UGH kan Nick aub stoppen met huilen? Het is een spel, wat had ie anders verwacht?
Waarom liggen de bewoners altijd zo vroeg in bed? 22:30 uur op vrijdagavond en ze liggen al te pitten. En morgenochtend komen ze pas een uur of 9 uit bed
Het verschilt vaak. Soms zijn ze doordeweeks nog op tot 02:00 uur. En soms wekt BB ze vroeg bijvoorbeeld om 07:00 uur. Volgens mij werden ze vanochtend ook om 07:00 uur gewekt voor een batterij wissel.
Edit: waaa al die tijden staan nu onder elkaar
Wat moeten ze anders, geen fuck te doen daar. Vrijdagavond betekent ook niet echt iets in dat huis hĆØ
Gatver dat gesprek van Nick en Liese. Wat een eikel.
Blijkbaar is Michel al een tijdje depri aan het doen en hij wil niet vertellen wat er aan de hand is. Hij is nu ook in de dagboekkamer. Hij zei tegen Julie dat hij āniet kan vertellen wat er aan de hand isā en dat het iets is dat in het BB huis afspeelt. Volgens mij heeft Jill dus gezegd dat ze denkt dat Michel verliefd is op Julie en dat hij daarom zo doet.
Denk zelf dat āie zich nu ook realiseert dat zodra ze uit het huis zijn, hij Julie een stuk minder zal zien want ze heeft een geheel eigen leven met drie kindjes (en een vriend?? Hehe). Misschien ontwaakt hij nu uit zān droom
Ik denk ook dat het zo iets is. Hij schijnt ook gezegd te hebben dat hetgeen dat hij echt niet wilde nu gebeurd is in het huis.
Hij heeft ook heel de nacht niet geslapen.
Ik heb het zelf gemist, maar las het terug in dit artikel
Daar staat ook in dat het met zijn verleden te maken heeft. En nu ik jullie zo hoor over dat het misschien gaat om zijn gevoelens voor Julie kan dat ook best kloppen. Hij heeft eerder verteld dat hij heel lang achter een vrouw heeft aangezeten terwijl ze bezet was. Haar relatie ging uit en zij en Michel kregen een (knipperlicht) relatie. En uiteindelijk liet ze opeens niks meer van zich horen en toen bleek ze weer terug te zijn bij haar vriend. En daar heeft hij best veel verdriet om gehad zei hij.
Dus kan best zoiets zijn ook omdat hij blijkbaar het buiten bb wel kan zeggen. Maarja nu in bb heb je alle cameraās op je.
Al kan het natuurlijk ook iets totaal anders zijn. Hoop wel dat we het dan nog te weten komen⦠Word toch nieuwsgierig naar waarom hij het opeens zo moeilijk heeft.
Voor de geĆÆnteresseerden. Ik zou het willen samenvatten voor jullie, maar ik zelf begrijp het ook niet precies. Hij verteld Julie ook niet alles en het is best persoonlijk. Begrijp alleen dat hij een vervelende thuissituatie had waardoor er een breuk was tussen hij en zijn vader en moeder. En dit resulteert in dat hij bang is om dienbare te verliezen. Dat gevoel heeft hij nu met Julie. Hij bang is om Julie kwijt te raken na bb.
Liggen ze weer hoor. Hij streelt haar door de haren en op der rug en ze fluisteren zonder zenders in elkaar oor.
Zo lief! Echt broer en zus van het bb huis
Als ik zo bij mijn broer zou liggen dan is er iets niet goed binnen een broer/zus relatie
Ik vind het van Julies kant ook gewoon niet chic als ze echt een vriend blijkt te hebben.
En daar zou Michel ook rekening mee kunnen houden toch?
Ik heb het gewoon echt te doen met de vriend. Die ziet dit ook allemaal.
vind het zelf een leuk stelletje
Ja, ik realiseerde me ook pas dat ik het voorheen vanuit mijn eigen voorkeur op relaties bekeek maar kan goed zijn dat dit binnen de relatie van Julie en dār vriend gewoon okĆ© is. Als dat niet zo is dan vind ik het overigens wel gaar van dār. Ja, haar leven, maar als je dit voor 300.000 kijkers doet dan heb je weinig respect voor je relatie lijkt me. Je kan toch prima wachten tot na BB? En ook kut van Michel dan trouwens, zou ām dan nog meer een creep vinden dan ik nu al vind
Michel heeft overigens gisteren naar Julie uitgesproken dat hij dus jaloers is op haar momentjes met Jill (hoe rot hij dat zelf ook vindt). Hoop dat hij hieraan gaat werken want op dit moment is hij een clinger stage 100.
ā
Ik kijk net de stream en zie Jill de keuken uitrennen richting de kluisjes met een knackebrod⦠Alsof ze iets stiekems deed. Maar het blijkt dus Vegandag te zijn en ze at salami. Nu nog een keertje
Ja tijdens hun gesprek gisteren, vanuit zān verlatingsangst legde hij uit⦠Julie vertelde dat in de avond min of meer aan Jill en zij zei toen dat ze dat inderdaad merkte als ze aan het dollen waren samenā¦