Vanmorgen ook al een cracker pindakaas met hagelslag haha.
Gelukkig is het geen huisregel anders moest ze weer buiten slapen.
Welk liedje was dat net? Bruno Mars denk ik?
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met die geliefdes op bezoek. Wel heel erg leuk voor ze!
Moest dat zo zijn gaat dat nooit in het Big Brother huis gebeuren.
Hij heeft haar gezegd dat hij na Big Brother Julie meer omkadering ging geven over zijn (bezitterig) gedrag.
Ze blijven zich allemaal bij gevoelige, privé-dingen ten allen tijden bewust van de camara’s. Ze floepen er niets uit wat niet mag geweten worden.
Iedereen heeft net even in de blauwe slaapkamer een geliefde gezien door het raam heen. Waar ze 4-6 minuten mee mochten bellen.
Het heeft iedereen heel goed gedaan behalve Julie. Haar broer heeft gezegd dat haar vriend het heel lastig heeft met haar en Michel.
Ik ben wel heel benieuwd naar dat gesprek met haar broer. Die beelden van gisteravond vond ik ook wel echt te ver gaan, ik denk dat ze zich nu wel beseft hoe verkeerd dat overkomt
Ik vind Liese de laatste afleveringen zo lief en leuk! Ik hoop dat ze in de finale geraakt.
Ik heb nu al zin in de aflevering van morgen!
Ik ben alleen maar meer afgeknapt op hem, heel de aflevering ging over hem. Ik zou het liefst willen dat hij als eerste het huis verlaat.
Ja mee eens. Ik vind hem een grote red flag
Heb ook het idee dat Michel zo punten probeert te scoren bij de kijker. Door zich zo ‘gevoelig’ op te stellen.
Dat gevoel heb ik ook.
3-4 weken geleden probeerde hij te scoren door zo ondernemend te zijn en de groep te leiden. Ik vermoed dat hij daarvan te horen heeft gekregen dat hij dominant over kwam en dus heeft hij zijn strategie aangepast.
Kleine maand geleden was het voordurend: ik vind…, ik ben als oud marninier gewoon om zo te handelen, ik denk in functie van de groep…, Ik zou het anders aanpakken…, Ik zou het zo doen…, Ik heb bij de marine geleerd… Hij had vaak een éénrichtings-gesprek met iemand waarvan veel zinnen begonnen met IK om zijn stempel te drukken.
Nu wil hij precies bewijzen dat hij niet dominant is en pakt hij het anders aan.
Ik heb de indruk dat hij is veranderd na de donderdag dat hij met Jill en Zoey(?) in de gameroom heeft doorgebracht. Zij hadden toen toch een goed gesprek met hem over zijn dominante gedrag. Jill is toen positiever gaan kijken naar Michel.
Hij heeft daar precies veel van geleerd en goed op geanticipeerd.
Hij is ook in één keer heel anders naar Jill gaan kijken. Veel vriendelijker en vooral heel behulpzaam ineens naar Jill toe. Dat vind ik wel mooi van hem.
Blijkbaar heeft de broer van Julie in hun telefoongesprek gisteren wel gezegd dat haar vriend niet zo blij is met wat hij op tv ziet wat Michel betreft/dat niet iedereen hun vriendschap zo kan relativeren. Ik weet niet hoe het exact gezegd is, maar ze heeft er best wel om moeten huilen dat hun vriendschap op tv zo overkomt (ik gok dat dit in de uitzending van vanavond komt)
Ben benieuwd!
Ik hoop dat ze vanavond iedereen naar de woonkamer roepen en dan zeggen de kijkers hebben besloten. De genomineerden zijn en dan: Nick, Julie, Liese, Jill & Michel dus van iedereen de foto op het scherm tonen. En tussen de namen dan wel een wat langere stilte.
Hahhaha precies dit nu in het huis!
Haha ik wilde dit ook komen posten. Goed voorspeld!
Ik skip nu even door de live stream en hoor Jill “hanky panky shanghai” zingen
Haha ja ik zat ook zo??? Die vriendin bleef maar random dingen ratelen. De nieuwe hond is duur, ze moet binnenkort naar een schoonheidssalon en dat wordt ook duur ofzo, lol