Big Brother

Shit hahahaha

En wat zijn ze nu aan het doen. Hartenjagen…

1 like

Wie hoop je dat er wint?

  • Jill
  • Michel
  • Liese
  • Nick

0 stemmers

Wie moet er morgenavond naar huis?

  • Jill
  • Michel
  • Liese
  • Nick

0 stemmers

Jaa ben haar zo zat he, echt m’n bec maar dan erger

2 likes

Mocht het Nick niet worden dan hopelijk Michel.

Wat is bec ook alweer? :see_no_evil:

Wow in dat voorstukje zijn Thomas en Jill dus dik aan het zoenen, meer dan alleen een kus op de mond?!

3 likes

Hahaha dat was leuk geweest!

Over dat zoenen, Jill had verteld dat het echt een kus was maar niet dus!! Ben benieuwd of er straks echt iets uit bloeit.

Ik kijk nu even de live stream en de bewoners zijn geïnformeerd dat er vandaag iemand uit gaat. Moest wel lachen om Nick en Michel die zeggen dat de verlater in elk geval een lekker lunchpakketje krijgt en Jill die dat zo absurd vindt maar toch gelooft :joy:

Hoe wordt nu bepaald wie eruit gaat? Gewoon degene met de minste stemmen…? Waarom dan niet net zo goed donderdag bekend maken? Het was anders geweest als er nu nog de vraag werd gesteld wie je eruit wil; dat kan dan nog een andere uitkomst zijn natuurlijk… Vind het maar gek.

1 like

Moet ook altijd wel om ze lachen omdat zij de meiden echt alles kunnen wijsmaken. En zeker goedgelovige Jill :laughing:

Ik vond het ook raar dat ze niet gewoon vorige week niet nog een 2e afvaller noemde en dat de kijkers nu opnieuw moesten stemmen. Misschien dat er nog een twist komt. Al denk ik dat ze het vooral voor aandacht doen. BB wil mensen motiveren om te delen wie hun favoriet is en er worden hasttags gebruikt. En het kan ook zo maar zijn dat er nu meer mensen gaan stemmen, omdat de oproep nu gelijk na de liveshow was. Ik denk dat er dan meer mensen kijken.

Het zal voor de uitslag misschien niet veel uitmaken. Al zullen de stemmers die eerst op Julie zaten hun stemmen wellicht ook nog keer uitbreng op nu een andere kandidaat.

1 like

Wouw, ik had in de uitzending verwacht ofzo.

Ik gun ze het alle drie wel om te winnen.

Pff nu Jill weer op die gitaar, hoe kun je zo zijn :expressionless: verschrikkelijk

Ik ben even terug aan het kijken nu. Vind het ook echt een gare exit. Tenzij er een twist komt… Maar twists heeft deze BB niet toch 🥲

1 like

Ik ben nu echt benieuwd naar bb Australia. Hoop dat het snel op videoland staat. Lekker bingen.

Vraag me ook af of bb nl/be nog een keer gaat komen aangezien het zo’n flop was.

Ik heb de sessie van vandaag gemist, maar ik kan het wel appreciëren. Tenminste beetje creativiteit en leven in het huis. De stijl van entertainment is vaak nogal intens, maar er is weinig alternatief.

Haha ja ze brengt zeker leven in het huis, maar zoals ze net deed… dat zou ik echt niet trekken als ik in dat huis zat :sweat_smile:

Ik zat even wat afleveringen te kijken vandaag, maar eh, wat is iedereen bruin? Komt dat door de zon van vorige week of is iedereen in Liese’s zelfbruinpotje gevallen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heel raar die exit. En dan staat er op instagram: kijk nu live naar de laatste exit of zie het MORGEN in de uitzending.

Serieus? Dus tijdens de finale zie je pas wie er uit is als je geen livestream kijkt? Waarom niet vanavond nog? En moeten we niet opnieuw stemmen? Dan weet iedereen toch sowieso wie weg is?

Edit: morgen is de finale nog niet grapje. Ik denk al heel de dag dat het woensdag is.

Ik denk beide.

Ik denk dat ze op het scherm ook nog iets bruiner over komen dan IRL.
Toen Jill en Julie in de white room naar beelden van het huis konden kijken, vonden ze ook dat de anderen er bruin uitzagen.

3 likes

Ja iedereen is zooo bruin! Maar het meeste komt indd uit een potje. Ik stel mij ook voor dat het bb huis ruikt naar zelfbruiner :sweat_smile:

1 like

Zo’n lekker kokosgeurtje! <3