Big Brother

Hahaha dit dus :joy: Nee ben blij dat het is afgelopen nu, was een tijdrovende verslaving inderdaad

2 likes

Yay, blij dat het Jill werd en niet Nick (al was ik eigenlijk voor liese).

Gaan we meer mensen kijken naar BB Australië en is het ok om er hierover te blijven praten?

2 likes

Ik wil het wel gaan kijken.

1 like

Zoals thomas een paar dagen geleden al tegen Jill zei ‘ik heb een goede band met de redactie he…’

Ik had me zo geergeerd aan natalie en daan maar eerlijk, dat gaf wel goede tv. De laatste paar weken waren super saai.

Liese is de allerliefste.

Haha

https://www.ad.nl/show/big-brother-fans-boos-om-vastlopende-website-tijdens-stemmen-br~a1678350/?fbclid=IwAR2A_zMFWb5sedFJo6B29H9V0zXeK7yc5NuXwSrojlbeGi6tMqYKEQqcb4o

Ik heb net teruggekeken, blij dat Jill heeft gewonnen! Waar kun je bb Australië kijken? Alleen op videoland?

Edit: ik hoop trouwens niet dat Jill nu de hele tijd commentaar krijgt dat ze oneerlijk heeft gewonnen, zou ik wel sneu voor haar vinden.

1 like

Ah, was het toen ik mijn ogen wegrolde! :raising_hand_woman:t3:

Videoland en vanavond om 21:30 op rtl5

1 like

Thanks!

1 like

Zin in

1 like

Oh man ik dacht lekker bingen die bb Australia, maar dat begint daar dus ook maar net haha.

Oh echt. Ik dacht even de winnaar googlen. Maar dat gaat dus ook niet. Wat een ellende.

Denk dat dat wel kan hoor! Volgens mij is het uit 2020. Maar bingen kan niet omdat er elke werkdag een aflevering komt op videoland.

Volgens mij wordt dit wel heerlijk sensationeel haha.

Nee toch, BB Australia begint in april 2021, dus denk dat we (ongeveer) gelijk zullen lopen.

Ik was niet van plan te kijken maar door deze berichtjes weer wel :joy: Volgens mij komen er alleen afleveringen en geen live streams dus dat scheelt wel.

Maar je zag in de voorstukjes dat ze al allemaal proeven deden enzo. Of dat is van een oud seizoen

Ik dacht ook dat Australia live zou zijn. Maar in een artikel staat dat de winnaar 250.000 dollar wint. Dat staat dus al vast?

Oh naar aanleiding van jou berichtje heb ik even verder gegoogled en het format is heel anders. Het is niet live/zelfde dag uitzenden, het filmen is al afgerond en op het einde bepaalt de kijker alleen de winnaar uit drie finalisten… De rest bestaat uit nominaties door de bewoners zelf! Dit heb ik even snel op wikipedia gelezen, hoor.

1 like

Volgensmij staat het BB seizoen van 2020 op videoland! We weten in ieder geval waar het Nederlandse bb concept op was geïnspireerd haha

1 like

Oké ik ben het nu aan het kijken, en heeeeel veel geheime opdrachten zijn hetzelfde (opdrachten van Jowi bij binnenkomst, manier waarop Nick en Els binnen kwamen etc), maar dan grootser

1 like

Haha echt zo. En het tempo zit er ook lekker in. In plaats van beelden van 1 dag, beelden van 3 dagen in aflevering. Maar dan wel lekker een dubbele aflevering!

1 like