Big Brother

Thanks!

1 like

Zin in

1 like

Oh man ik dacht lekker bingen die bb Australia, maar dat begint daar dus ook maar net haha.

Oh echt. Ik dacht even de winnaar googlen. Maar dat gaat dus ook niet. Wat een ellende.

Denk dat dat wel kan hoor! Volgens mij is het uit 2020. Maar bingen kan niet omdat er elke werkdag een aflevering komt op videoland.

Volgens mij wordt dit wel heerlijk sensationeel haha.

Nee toch, BB Australia begint in april 2021, dus denk dat we (ongeveer) gelijk zullen lopen.

Ik was niet van plan te kijken maar door deze berichtjes weer wel :joy: Volgens mij komen er alleen afleveringen en geen live streams dus dat scheelt wel.

Maar je zag in de voorstukjes dat ze al allemaal proeven deden enzo. Of dat is van een oud seizoen

Ik dacht ook dat Australia live zou zijn. Maar in een artikel staat dat de winnaar 250.000 dollar wint. Dat staat dus al vast?

Oh naar aanleiding van jou berichtje heb ik even verder gegoogled en het format is heel anders. Het is niet live/zelfde dag uitzenden, het filmen is al afgerond en op het einde bepaalt de kijker alleen de winnaar uit drie finalisten… De rest bestaat uit nominaties door de bewoners zelf! Dit heb ik even snel op wikipedia gelezen, hoor.

1 like

Volgensmij staat het BB seizoen van 2020 op videoland! We weten in ieder geval waar het Nederlandse bb concept op was geïnspireerd haha

1 like

Oké ik ben het nu aan het kijken, en heeeeel veel geheime opdrachten zijn hetzelfde (opdrachten van Jowi bij binnenkomst, manier waarop Nick en Els binnen kwamen etc), maar dan grootser

1 like

Haha echt zo. En het tempo zit er ook lekker in. In plaats van beelden van 1 dag, beelden van 3 dagen in aflevering. Maar dan wel lekker een dubbele aflevering!

1 like

Ja precies! Ik vind het wel heel vermakelijk moet ik zeggen! Lekker tempo inderdaad en veel meer typetjes waardoor de challenges ook spannender worden (ivm onderlinge verhoudingen)

Wel leuk dat ook meer mensen het gaan kijken!

Volgens mij is wat op RTL5 komt ook het seizoen van 2020, durf alleen niet te googlen want ik wil niet gespoilerd zijn over de winnaar, lol.

If so, hoe gaan we het hier doen met spoilers?

Omg die Allan, wat een verschrikking

Het is inderdaad van 2020, dat zeggen ze ook in de aflevering

2 likes

Hahaha ik kwam om dit te posten. Zo’n type waar bij je wat extra gas geeft, bah.

1 like

Big brother is wel streng zeg

1 like

Waarom zenden ze het vorige seizoen uit?? Ik ken hier al een aantal spoilers van :sob:

Vind het tot nu toe wel oké. Maar dit lijkt echt om het spel te draaien, vond die drama en de gewone gesprekken juist wel leuk ook. Maar misschien komt dat later nog. Het ziet er wel echt spectaculairder uit, het huis, de tuin, de spellen, de ingang…

Wat lijken dit veel mensen!

Die Allen zou ik niet lang verdragen…moest wel lachen toen bleek dat ie totaal verkeerd inschatte op wie iedereen stemde. Dat gezicht!

My house, my house, my house. :laughing: Bb is grappig

BB is sassy :laughing:

2 likes