Big Brother

Ja precies! Ik vind het wel heel vermakelijk moet ik zeggen! Lekker tempo inderdaad en veel meer typetjes waardoor de challenges ook spannender worden (ivm onderlinge verhoudingen)

Wel leuk dat ook meer mensen het gaan kijken!

Volgens mij is wat op RTL5 komt ook het seizoen van 2020, durf alleen niet te googlen want ik wil niet gespoilerd zijn over de winnaar, lol.

If so, hoe gaan we het hier doen met spoilers?

Omg die Allan, wat een verschrikking

Het is inderdaad van 2020, dat zeggen ze ook in de aflevering

2 likes

Hahaha ik kwam om dit te posten. Zo’n type waar bij je wat extra gas geeft, bah.

1 like

Big brother is wel streng zeg

1 like

Waarom zenden ze het vorige seizoen uit?? Ik ken hier al een aantal spoilers van :sob:

Vind het tot nu toe wel okĆ©. Maar dit lijkt echt om het spel te draaien, vond die drama en de gewone gesprekken juist wel leuk ook. Maar misschien komt dat later nog. Het ziet er wel echt spectaculairder uit, het huis, de tuin, de spellen, de ingang…

Wat lijken dit veel mensen!

Die Allen zou ik niet lang verdragen…moest wel lachen toen bleek dat ie totaal verkeerd inschatte op wie iedereen stemde. Dat gezicht!

My house, my house, my house. :laughing: Bb is grappig

BB is sassy :laughing:

2 likes

Die Daniel en die blonde die gewonnen had met het spel zijn not amused dat er na 4 dagen 4 nieuwe mensen bijkomen, haha wat hadden ze dan gedacht? Zo arrogant. Maar ze zien duidelijk concurrentie.

Eerst dacht ik dat Daniel wel een leuke gast was, maar vind 'm nu echt vreselijk worden.

3 likes

Ja haar bedoel ik ook! Stom wijf :hot_face:

Maar wordt wel lekker veel drama denk ik

2 likes

Tot nu toe vind ik Australia echt leuk

Angela is grappig, eindelijk dr thee haha. Talia is wel heellllll vervelend, ze denkt echt dat ze de queen vd villa is, beter gaat deze meid snel naar huis

4 likes

Weer zo’n snurker!!!

1 like

Klopt het dat jullie een aflevering voor liggen op RTL5? Ik zag vandaag pas de nieuwelingen en de ijs opdracht.

Ik kijk via Videoland, er staan nu drie afleveringen online (en vandaag weer een nieuwe)

Ze hebben wel echt het hele concept overgenomen van de Australiƫrs :sweat_smile: Van bepaalde personages (snurker) tot de opdrachten letterlijk 1 op 1.

Aflevering 4 de opdracht is echt hilarisch :joy: Wat een bizarre fobieƫn hebben mensen toch.

Talia vind ik ook echt vervelend. Heel onzeker en overschreeuwt zichzelf daarom echt. Ik vind het wel jammer dat je relatief weinig van de onderlinge persoonlijke gesprekken te zien krijgt. Van veel kandidaten weet ik na drie afleveringen nog steeds de naam niet en je leert ze niet echt kennen.

@oliverqueen haha je bent er vroeg bij voor de aflevering van vandaag!

1 like

De stem van BB! Had echt iets meer a la Peter verwacht haha. Wel leuk om de persoon achter de stem te zien!

7f797802-9b9f-11eb-96e6-d37a490b7fc7_web_scale_0.1390625_0.1390625__

8 likes

Nick heeft Rudy mee gekregen :joy:

18 likes

Hahaha ik ga helemaal stuk om Angela in aflevering 4. Ze flikt het gewoon tijdens de challenge

2 likes

De eerste aflevering vond ik haar best heftig, maar ik vind haar steeds leuker worden! En ze is echt lief voor de andere bewoners!

1 like