Zoveel zin in!
Tijdens het thuiswerken lekker de livestream kijken.
Waarvoor dan? Krijg je boetes bedoel ik. Ben best nieuwsgierig.
Zo veel zin in het nieuwe seizoen maandag!
Ben benieuwd naar de deelnemers.
Nog steeds jammer dat ik er niet doorheen ben gekomen. Zeker nu weer met de lockdown. Maar dan maar heel de dag de livestream op tijdens het thuiswerken.
Ah heb er echt weer zin in ben zo benieuwd naar de bewoners. Is er ergens al wat bekend? Dit jaar toch ook gewoon een mix tussen belgen en nederlanders?
Het huis ziet er mooi uit! Veel meer kleur dan de vorige keer.
Ik las dat het voortaan om 20:30 uur op tv komt en de liveshow is op zaterdag. Denk ik wel beter, want die vrijdag uitzending sloeg nooit ergens op. En half 9 is ook een betere tijd dan pas om half 10.
Ik heb er ook zo zin in! Helaas ben ik wel vanaf maandag op vakantie met familie. Maar hoop tussendoor wat mee kan meekrijgen ervan. Ben echt zo benieuwd naar de bewoners. Ik kan niet wachten!
Roll the clip bitch!
Ik heb er ook helemaal zin in, lekker tijdens werktijd kijken. Vond dit echt het perfecte thuiswerk programma.
Jaa gezellig met de livestream op de achtergrond. Heb er ook zin in. Alleen jammer dat ze de liveshow nu op zaterdag doen…dat is tegelijk met Wie is de mol. Gaat ze wel kijkers kosten denk ik.
Is de livestream ook pas vanaf maandag? Of gaan ze weer met de jaarwisseling het huis in?
Wanneer maken ze de kandidaten bekend?
Ik denk maandagavond tijdens de liveshow. En dat daarna de livestream aan gaat.
Volgens mij was dat vorig jaar ook zo.
Leuke groep!
Ziet er idd uit als een leuke groep, zin in!
Kijken er mensen?
Jazeker! Zin in!
Hopelijk wat minder saai dan vorig jaar.
Dat huis is wel echt een update joh.
Jaa ik ook, krijg een beetje een expeditie Robinson idee erbij
Ik vind die Grace nu al irritant haha
Oeh die Grace gaat denk ik een beetje op mijn zenuwen werken. Wat een aanwezig type
Beroep: werkzoekende