Big Brother

Ja ik was ook verbaasd om hun totaal overtrokken reactie.

Verder vind ik dit echt een leuk programma, de Australische variant dan. Misschien omdat er meer humor inzit en ik de deelnemers over het algemeen allemaal wel leuk vind.

2 likes

Ja de humor bevalt me ook erg!

Het is niet echt rls, meer spelshow, maar toch erg leuk!

Blij dat Sophie terugkwam het huis in en niet kieran!

1 like

Ik heb vooruit gekeken. Ze lopen nog steeds te sippen, en te zeggen dat haar terugkomst een grote nachtmerrie is. Come on, incasseer, verman je en blijf sportief!

Ik heb de finale al gezien! Nou ja, de hele aflevering is alleen maar terugblikken en daarna de laatste paar minuten maakt Sonia de winnaar bekend. Ben wel blij met de uitkomst!

Ja, ik ook!

Ja heerlijk hè! Ik vind het een leuke uitkomst zo😃

Uitkomst wel fijn. Jammer dat de aflevering zelf veel herhaling was…

Ik ben ook blij met de winnaar! En vond dit echt veel leuker dan de Nederlandse versie. Nu al zin in een nieuw seizoen.

Over Chad en Sophie: ik lees nu dat Chad en Sophie niet neer samen zijn, wel jammer! Vind hem echt een schatje

Voor wie interesse heeft… je kan je nu aanmelden voor het nieuwe seizoen!!

4 likes

Haha mijn broertje wil meedoen, ik ga het doorgeven.

Edit: ik was al te laat hij had zich al aangemeld :joy:

3 likes

Mijn broertje is gistermiddag gebeld door Endemol voor meer informatie over hem en een extra vragenlijst. :joy:

13 likes

Hahaha ja, ik ga niet mee naar de studio hoor. :joy:

Hij is inmiddels door naar de derde ronde voor een digitaal videogesprek.

11 likes

Wat leuk zeg! Ik heb mij ook aangemeld, maar niets gehoord nog.
Misschien komt het nog en anders maar naar jouw broertje kijken op tv :joy:

4 likes

Misschien word je 3 weken van te voren gebeld om daarna in een doos het huis te betreden :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Big Brother op 3 januari terug met nieuw seizoen. Ik heb hier echt zin in haha. Beetje live streams kijken :joy:

11 likes

Heerlijk! Was echt een fijne afleiding vorig jaar in de lockdown met avondklok. Jeetje alweer een jaar geleden.

3 likes

Dit jaar weer😂

Ja inderdaad :woozy_face: :sob:

Jaa zin in! Lekker gezellig achtergrond gebabbel haha, hoop wel echt dat er niet weer een Theo bij zit

Oh ben benieuwd weer. Mijn broertje heeft trouwens afgehaakt. Hij kreeg stress toen hij een contract opgestuurd kreeg met alle boeteclausules :’).

6 likes