Big Brother

Op livestream 2 zijn 2 nieuwe bewoners zichtbaar die zich in een afgesloten ruimte bevinden. En ze moeten twee bewoners nomineren deze week. En 1 daarvan gaat dus naar huis.

2 likes

Ja jeetje Grace is mij ook té hoor. Wel echt kut van die koffers, ik zou echt niet blij zijn. Maar ik vond het ook een beetje raar dat een paar van de andere bewoners het egoïstisch vonden dat ze voor de eigen koffer hadden gekozen, had iedereen vast gedaan. Ik wel in ieder geval.

3 likes

Volgens mij wil de productie maar al te graag dat Tobias en Vera een koppeltje gaan vormen.

1 like

Ik vind dat ze echt goede aanpassingen hebben gedaan! Op de stem na dan… Ik hoop dat het zich doorzet :slight_smile:

1 like

Omg die voice-over is zoooo kut

1 like

Ik vond qua geluidskwaliteit de stem ook slecht te verstaan, maar hopelijk was dat eenmalig in de live uitzending. Alsof ze de stem alleen vanuit de microfoons in het huis hebben opgenomen i.p.v. het geluid van de microfoon waarin het wordt ingesproken in de opname gemonteerd zeg maar.

1 like

Wow ik heb nog nooit naar Big Brother gekeken maar hoorde net dat een van de meest onuitstaanbare/irritante figuren uit mijn omgeving meedoet dus dat wordt genieten

3 likes

Naam graag :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wie???

Dimitri?

1 like

:beverage_box:

1 like

Kristof!
Hij is ook een wannabe antivaxfluencer

7 likes

Hmm, dit roept meteen een vraag bij me op. Zouden alle deelnemers gevaccineerd / vooraf getest zijn? Want dat zou dan wel haaks staan op zijn antivaxfluencer-identiteit.

Ja, ze zijn getest en hebben 10 (?) dagen quarantaine erop zitten. Vorig jaar zaten ze apart in een hotel en was het contact met anderen echt heel beperkt, ze aten ook op hun kamer.
Het programma Big Brother is daar normaal erg streng in!

Vorig jaar hebben 4 deelnemers die eruit lagen en later terug 12 uur in het spel mochten komen, ook 4 dagen in quarantaine moeten zitten en testen uiteraard.

1 like

Ik zag dit net op Twitter😭

3 likes

Aw, wat een lief verhaal. Hoe gaat het nu met Jill trouwens? Ik ga even spieken op haar Instagram.

1 like

Ik vind dit eerder een beetje creepy :grimacing:

1 like

Net begonnen. Hoezo ondertitelen ze tobias maar de stem waar ik geen fuck van versta niet.

Oh ze ondertitelen alles behalve de stem. Wtf.

1 like

Ze heeft ook nog is een roze huispak :laughing:

Ik heb geen Videoland meer dus ga het dit keer op TV volgen. De bewoners lijken me tot nu toe wel oké!

Zag Grace trouwens wel met haar vinger tandenpoetsen maar ze zei toch dat ze een tandenborstel in haar koffer had??

Eens met @Xiomara, ik vind zo’n berichtje echt te cringe, ook hoe ze gister zei dat ze de nieuwe Martien Meiland wilde worden (“grapje”)…