Big Brother

Hebben jullie al een favoriet?
Moet zeggen dat ik er dit jaar heel moeilijk in kom ofzo.

1 like

Net de aflevering gekeken. Vind Grace echt too much, in alles haha.
Kitty vind ik leuk, ze doet mij denken aan Els en Els vind ik ook leuk. Vera lijkt mij ook lief. Tobias (?) is relaxed. En Peter lijkt mij ook wel grappig

Wie kijkt er?

4 likes

Ha wat leuk, ik zag net op de insta van Thomas (vorig seizoen) dat hij nu mee de spellen bedenkt.

https://www.ad.nl/show/thomas-woonde-in-het-big-brother-huis-maar-bedenkt-nu-de-spellen-ik-kan-me-beter-inleven~a156e52b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

6 likes

!00% dat die nieuwe meid in de control room van die neppe facings heeft. Brr wat een veel te witte en veel te rechte tanden.

2 likes

Ik vind grace ook echt teveel. Zij mag er van mij wel als eerste uit🥴

1 like

Ik las op twitter dat ze op de livestreams wel schijnt mee te vallen.

1 like

Ben de livestream aan het kijken. Aflevering van gisteren staat nog niet op Videoland en heb ik dus nog niet gezien. Er zit nu ook een meid in met zwart haar en een blonde gast? :joy:
Kitty valt echt buiten de groep lijkt het…
Zit of alleen en is stil, of met Peter. Ze is nu ook gewoon haar eigen ding doen. De rest van de jongere groep zit bij elkaar over tekenfilms te praten en intro liedjes te zingen.
Vind het wel sneu om Kitty zo te zien.
Grace is op de livestream wel een stuk rustiger inderdaad

3 likes

Ik vind de stem van Big Brother echt helemaal niks, is anders toch dan vorig jaar??

2 likes

Ja is een andere stem. Jammer, vond die van vorig jaar echt heel leuk.

In de aflevering van gisteren viel Grace toch ook best mee qua aanwezigheid? Volgens mij was ze de eerste dag gewoon super enthousiast, kan ik me ook best wel wat bij voorstellen.

1 like

Arghh in de aflevering van vandaag, op een gegeven moment zo’n scene waar Sercan een beetje emo is omdat hij dacht dat hij genomineerd zou gaan worden, en de hele tijd slurpt hij aan zijn drinkbeker terwijl hij praat dus continue zo’n naaaaaar geluid.

Ah de nominaties zijn bekend niet verwacht…

Zal het in een spoiler zetten voor de mensen die het alleen via tv kijken

Sercan en Kristof

Het is niet nog niet bekend waarom, ik denk dat dat in de tv aflevering van morgen komt! De twee nieuwe bewoners moesten nomineren, die in het ‘data centrum’ zaten. Nawel en Salar (?)

2 likes

Ik vind hem heel achterbaks overkomen, tegen persoon A het ene zeggen, en dan ‘voor de camera’/tegen iemand anders het tegenovergestelde. Hou niet van dat soort mensen.

4 likes

Nawel en Salar moesten nomineren, vonden ze beide heel moeilijk want eigenlijk hadden ze nog met niemand dat die echt minder was oid. Nawel (het meisje) heeft Kristof genomineerd omdat ze daar van iedereen nog het minst mee gesproken had en gesprekken vielen een beetje dood dus als ze dan iemand moest kiezen dan hem maar. Salar (de nieuwe jongen) heeft Sercan genomineerd omdat hij daar net een klein beetje minder mee had en hij daar vooral concurrentie in zag, ze lijken redelijk op elkaar vond hij: beide groot, licht getint, donker haar, baard, qua naam ook wel en hij dacht dat dat later in het spel dan misschien voor concurrentie of dat mensen tussen hun zouden gaan verdelen zegmaar. Beide dus eigenlijk gewoon iemand gekozen omdat het moest

3 likes

Geeezzzz van mij mag Kitty er wel uit hoor. Wat een gezeik en gejank de hele tijd. Ze hebben echt een compilatie van al haar momenten van de aflevering gemaakt. Maar ja, jammer dat ze dus niet is genomineerd.

edit: En je kan gewoon 2x stemmen! Via RTL en via GoPlay haha. Ik heb op Sercan gestemd om te blijven. Jullie?

• Sercan
  • Kristoff

0 stemmers

Kan echt niet wennen aan die nieuwe stem

4 likes

Kitty gooit haar eigen ruiten in zo. Wat een gedoe.

3 likes

Ja ik hoop echt dat Kitty er zsm uitvliegt. Begrijp je opmerking niet zo, is dit dus ook precies hoe ze op de livestream is of dus alleen de negatieve momenten uitgezonden? Echt vermoeiend als huisgenoot!

1 like