Voor de mensen die net als ik niks te doen hebben: Ziko en Liese moeten nu afscheid nemen!
Ik heb geen idee, ze moeten allebei hun koffers pakken.
Oh wow! Kijk jij veel de livestreams of heb je andere bronnen??
Ik denk dat niemand op Theo durft te stemmen, voor het geval hij toch blijft.
Ja, ik heb de livestream vaak op de achtergrond aanstaan haha. Dat eerste deel is info van de livestream gisteravond/nacht tot een uur of 2 terwijl ik de situatie in Washington volgde, en dat gesprek over social media is van een paar dagen terug. Op twitter kan je ook wel wat opvallende uitspraken vinden.
Huh waarom liggen ze allemaal op de bank te pitten… dat mocht toch niet overdag?
Je ziet nu die ruzie van Liese en Nathalie. Ik vind Nathalie echt zwaar overdreven met d’r Red Bull. Ik zou t ook niet waarderen als er €100,- aan 2 producten wordt uitgegeven die wss door 1 pers gegeten wordt. Doe dan 1 product. Maar het is voor nu maar 1 keer en ze maakt er zó’n drama van dat ZIJ geen Red Bull heeft. Dat is ook duur.
Krijgen we nu eerst een gewone aflevering voor de live uitzending ofzo? En waarom doen ze dat zo laat haha
Ja ze maakte er wel een heel groot probleem van ook, echt gurlllll. Ze ging ook maar door terwijl ze zei dat ze er niet over door ging? Haha
Ja, wat een drama om red bull zeg. Ze kan er volgens mij gewoon niet tegen dat ze haar zin niet krijgt . Dat gezicht net ook toen die boodschappen binnen kwamen.
Ik kijk nu toevallig omdat het opstaat en die Nathalie, ik trek haar echt niet.
Ik hoop echt dat Jowi wint. Leuke jongen!
Ja hij is echt leuk! Ik kijk af en toe eventjes de livestream en hij is tot nu toe altijd leuk en lief. Lijkt me een hele leuke persoon om mee bevriend te zijn ook.
Ik ook! Hij houdt ook echt rekening met iedereen enzo. Groepsbelang boven eigenbelang!
Gaan we nu Zico’s woede aanval zien?
Hij gaat al aardig los. Jemig.
Lekker Ziko, dit is het spel hè vriend
Zo kansloos: ik veeg Thomas op alle vlakken weg
Zico’s ware aard komt naar boven.
Wat gemeen. Thomas lijkt me een hele lieve jongen, die wint in ieder geval op dat vlak.