Big Brother

Ja echt super laag en gemeen hoe hij praat over Thomas

Liese denkt: daar gaat mijn insta fame :cry:

6 likes

Ja vind het ook echt gemeen. Slaat ook helemaal nergens op dat argument.

Ik vind hem ook echt een rotzak als hij zo over Thomas praat. Mag er van mij uit. Maar die presentator zei ‘ze denken dat ze eruit moeten’. Dus kans dat er niemand gaat? En zo de gemoederen even hoog oplopen?

Dit was wel een gecensureerde woedeuitbarsting, live gooide hij er nog wat ziektes door heen etc. :roll_eyes:

Ik geloof ook niet dat dit in de aflevering is geweest, maar op de eerste avond van Els en Nick maakt Theo een grap over Els, dat hij dacht dat er twee mannen binnen kwamen en nog een paar opmerkingen over hoe Els op een man lijkt, en daar moeten Nathalie en Naomi heel hard om lachen. Echt nasty. En dan wel met een shirt lopen dat alle racisten, seksisten etc. hun mond moeten houden (Nathalie). Echt een naar setje mensen. En dan toch blijven kijken, omg op mezelf.

4 likes

Nouuuu wat lullig! Ik vond Naomi best leuk dus dit is stom.

1 like

Ja precies wat ik zei

Wie vinden jullie wel leuk? Naast Jowi haha.

Ik Jowi, Thomas, Danielle, Els.

1 like

Same behalve Els dan heb nog weinig van haar gezien om iets over te zeggen

Krijgen we dit gezwets weer

1 like

Haha inderdaad, gĂȘnant hoe serieus die psychologen dit nemen

2 likes

Dit mogen ze van mij echt overslaan.

Ze melken het wel uit zeg.

1 like

Ja dit voegt echt 0 toe. Laat me gewoon zien hoe die mensen in dat huis leven met elkaar

‘Ze hebben tactisch gestemt want ik lig wel goed in de groep’. Ehm meid, er heeft 1 iemand tactisch op je gestemd, je rest voelde die klik niet
? :sweat_smile:

Oh en steeds die terugblikken? Geef me gewoon live beeld! Ben er nog steeds niet over uit of ik het vol ga houden dit te blijven kijken

Ja laat dan ook beelden zien die we nog niet in de samenvatting eerder hebben gezien denk ik dan

1 like

DUUURT LAAAANG

1 like

Ha-ha ja ben d’r maar trots op met Ziko

Wat wanhopig dit.

2 likes