Big Brother

Wow nathalie moet echt eens even relaxen

nu op de livestream

Nieuwe bewoner Zoey heeft tegen Nathalie gezegd dat er veel negatieve reacties op haar waren vanwege dat redbull gezeik. Daar kon ze niet tegen en toen was er voor haar een psycholoog langs gekomen om te zeggen dat de reacties helemaal niet zo erg waren

2 likes

Ik kijk nu even de livestream, maar ze vervelen zich echt dood geloof ik. Er gebeurt ook echt helemaal niks, ze hangen maar een beetje op de bank met z’n allen.

:joy:

Ik kijk ook best veel naar de livestream en Nathalie irriteert mij echt zo erg. Elk gesprek weet ze zo te draaien dat het over haar gaat. Het is constant ikke ikke ikke (en “ja toch?” “snap je?” “weet je wel”).

Livestream

Snap ook niet dat de psycholoog zei dat ze niet zo negatief was neergezet in de uitzendingen want dat werd ze duidelijk wel. Nu lijkt het voor haar net alsof Zoey loopt te stoken.

Hahaha iemand heeft Theo opgemaakt. Hij heeft ook een rokje en topje aan. Nu op de live stream

15 likes

Die man is niet goed hahaha. “Luna”

Ik heb echt tranen over mijn wangen over hoe hij doet hahaha. Oh wat een kerel :joy:

Ja, ik ging helemaal stuk! Wat ie deed bij Els dan :rofl:

Hahaha ja vreeeeeselijk :joy:
Arm mens. En nu ook Weerwolven haha

Hahaha ja. Geweldig. Hoop eigenlijk wel dat Theo er lang in blijft… hij brengt wel wat leven in de brouwerij! Hij speelt ook als Luna Lopez weerwolven. :rofl:

1 like

Arme Els is getraumatiseerd :see_no_evil:

1 like

Bitches listen to me :rofl:

Jaa ik vind het wel een mooi figuur.
Ben het zeker niet altijd eens met wat hij zegt, maar je kan er wel mee lachen!

1 like

Hij heeft een rokje aan, die voor hem veeeeel te kort is. Hij ging op het nummer “I will survive” optreden. Inclusief lapdance bij mensen etc. Bij Els ging hij op schoot zitten en deed haar hoofd onder zijn rokje.
Gelukkig kon zij en de rest er wel om lachen!

1 like

Ik denk dat je het beter kunt terugkijken haha. Dan zie je een beetje de sfeer in het huis. :see_no_evil:

Ik snap dat het heel heftig klinkt, maar je kan het beter (terug) zien. Tuurlijk moet het je humor zijn, maar er was niks slecht mee bedoeld in ieder geval. Iedereen moest keihard lachen en Els had tranen over haar wangen omdat ze het zo grappig vond, juist daarna.
Ik weet zeker dat Els het ook had gezegd als ze het niet oke vond. Niemand heeft/had er problemen mee. Het is meer een soort drag act :grinning_face_with_smiling_eyes:

Huh wat gek, ik schakel net in en daar zijn ze nog bezig met opmaken! Dus die livestream klopt niet helemaal

Ik had dit van de week ook, toen kreeg ik op de livestream iets te zien wat ik zelf daarvoor al gezien had. Toen ik rechtsonder op ‘live’ drukte kreeg ik wat anders. Alsof die stream dus niet meteen live beeld gaf.

Die vergelijking tussen Sjakie van Flodder en Els is wel echt on point :rofl:.

2 likes

Blijkbaar was Nick gemeenteraadslid van N-VA, dus geen wonder dat hij zo goed klikt met Theo.