Big Brother

Wat doet Theo gemeen tegen Els…

Ik vond het heel opvallend dat ze met een hamer op dat ijs aan het slaan waren.
Mijn 1e reactie was heet water er op en huppa alle knikkers in de pocket.
Hoe Theo deed was echt wel grof en al die andere die volgen hem gewoon, ik kan dat niet begrijpen. Precies of hij is big brother.

Ik wilde het zo graag volgen maar ik vind het tijdstip echt onhandig laat. En het is ook niet echt de moeite van het terugkijken waard haha. Eindstand: alleen de eerste aflevering gezien waar ik wel positief over was

Ik heb een beetje twijfels bij de oprechtheid van Jill. Ze komt later in het huis dus weet natuurlijk dat Thomas erg geliefd is bij het grote publiek. Als hij dan ook nog tot huismeester wordt verkozen zit ze de hele tijd aan hem te plukken en in zijn buurt te hangen en irritant te doen. Zelf vindt hij het ook een beetje dicht bij komen… misschien tactische zet van Jill?

2 likes

Ik snap niet dat ze zelf niet in ziet, dat hij dit ongemakkelijk vindt.

1 like

Ik kan zo slecht tegen dat neppe gedoe, een beetje aardig doen tegen elkaar maar stiekem moet niemand elkaar echt en lullen ze allemaal achter je rug om.
En dan al die ‘groepjes’ die ze vormen maar die eigenlijk allemaal in elkaar overlopen.
Lijkt fucking Expeditie Robinson wel met al die bondjes.

Nathalie zit op het moment wel het meest in mijn irritatiezone. Ik zou na een dag al keiharde ruzie hebben met haar.

5 likes

Ik snap niet dat er zoveel consternatie was over Theo en zn gedrag maar nul stemmen op hem. Dat irriteert me echt. En ik vond die interactie tussen Thomas en Jill direct al mega ongemakkelijk. En snap ook niet wat mensen tegen Els hebben, ik vind haar mega aardig.

6 likes

Ik vind het ook sneu dat zo veel mensen lopen te roddelen over Els. Ze is echt heel lief en gewoon zichzelf. Vast omdat ze wat ouder is, dat ze er dan buiten valt…

Eens! Ik vind het echt ergerlijk dat Theo daar de boel lijkt uit te maken en niemand er echt tegenin durft te gaan uit angst genomineerd te worden.

1 like

Ooo wat een walgelijke reactie en opmerking! Het is maar goed dat ik niet in dat huis zit, ik kan me daar zo over opwinden. Nou ik kan me niet voorstellen dat je zo’n man in die situatie als vaderfiguur ziet en hem er daarom bij wil hebben. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt!

1 like

Als ik de live streams kijk heb ik het idee dat ze zich een beetje verloren voelt in het huis. Misschien is Thomas de enige waar ze zich bij op haar gemak voelt.

1 like

Ah ja en ze is ook nog zo jong he! Het lijkt me ook best lastig om als jonge meid in zo’n groep, met verschillende persoonlijkheden, terecht te komen en je plek te vinden

Ik kijk ff de livestream maar wat een ongemakkelijke, saaie bende zeg de tering. En die René is echt creepy mccreeperson

Jammer dat iedereen zo meeloopt met Theo. Ze lijken te bang om tegen hem in te gaan, want dan zijn ze de volgende waarop gestemd wordt.

Paar dagen geleden kwam Renee bij theo+groepje zitten en toen vroeg theo of ie thee wou halen ofzo… en dat deed Renee ook echt. Toen zei Theo “hoe krijg je iemand weg…”

Jill lijkt inderdaad verloren en niet echt erbij te kunnen bij de andere. Ik weet niet of dat met Thomas oprecht is, eerst dacht ik helemaal niet aan dat het ook gewoon een tactiek is. Wel lijkt het nu nog meer van Jill’s kant te komen, maar ik vind ze wel cute als se samen zijn :heart: hoop dat ze hem niet gebruikt

1 like

Die Theo, I can’t

Dat ze hem als vaderfiguur zien snap ik ook niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het lastig is om hem aan te spreken op zijn gedrag. Je zit toch samen in dat huis en je wil er zelf ook zo lang mogelijk in blijven, plus de sfeer ook wel ok houden.

Ik snap alleen echt niet dat ze hem vervolgens niet nomineren.

1 like

Theo doet me soms echt denken aan die kobold van Harry Potter
image

6 likes

Dit was waarschuwing twee al volgens mn ouders

1 like

Ook taalgebruik en gedrag geloof ik!

1 like

Die voice-over van Geraldine klinkt echt alsof ze het thuis met d’r apple koptelefoontje heeft opgenomen, de tering hee

2 likes