Wauw als dat echt de reden is, dat is niet ok. Nooit.
Vind Ias de laatste tijd echt wel leuk. Vond hem eerst wat onzinnig en ongemakkelijk. Maar hij is soms best grappig en heeft echt droge humor. Zolang hij mij maar geen alcohol drinkt vind ik hem best leuk.
Pff keek live stream en Michelangelo vertelde aan Bart en Ias op de kamer dat hij, Danny en Chayron een serieus gesprek hadden over Chelsea. Maar Big Brother veranderd op dat moment van camera. Naar saaie mensen in de badkamer. Pff ik was nu wel benieuwd.
Ik vond de reactie van Bart en Chiara overdreven. Je moet tegen een grapje kunnen.
Chiara snapte ik nog wel een beetje na alle heisa vorige week en ze hadden echt wel kunnen weten dat ze dit niet leuk zou vinden. Barts reactie daarentegen… Idd heftig. Bijna alsof ie zich betrapt voelt.
Trouwens ik vond Charlotte wel schijnheilig hier (normaal vind ik haar wel leuk). Eerst probeerde ze de verantwoording af te schuiven op Lindsey met dat ze gevraagd had aan haar of Chiara dit wel leuk zou vinden. En vervolgens biedt ze haar verontschuldigingen aan aan Bart ‘omdat ze het naar hem toe niet zo bedoeld had’. Dus naar Chiara wel? Maar ok, Chiara wou niet praten later…
Ik vind ias idd ook steeds leuker. En vandaag lief, naar Ali met dat spel. Niet zo slim denk ik, maar wel lief.
En arme Jason die een blauwtje liep. Wel gek dat ie de opmerking over de leeftijd niet wist te plaatsen (of juist wel of niet interesse). Normaal heeft ie dingen sneller door (zoals dat die slang beweging niet leuk was). Maar is misschien lastiger bij persoonlijke zaken?
Chiara was wel lief, maar misschien ook iets te subtiel voor Jason waardoor Jason nog wat hoop had. Ook pratende de anderen inwoners tegen Jason over ga met haar praten/geef het een kans/leeftijd is maar een cijfer. Dus denk gewoon dat hij duidelijkheid wilde. En dat hij haar signalen niet snapte. Ook is hij duidelijkheid ‘verliefd’ op haar.
Spoiler nominatie
Charlotte en Lindsey wonnen beide een vrijstelling met hun act. Charlotte haar nominatie is daarbij niet meer geldig.
Jason heeft mogen nomineren. En de genomineerden zijn Jolien, Ias en Ali.
Dat las ik ook , heftig dit. Volgens mij was dat met Nawel ook gaande destijds . Er bestaan hele zieke mensen blijkbaar , als zoiets als dit je roert om bedreigingen te uiten of een onmens te zijn in je reacties .
Wat is die arme Jolien af en toe toch naïef (pon game vandaag)…
Wel raar dat ze in de vooruitblik naar morgen niks lieten zien over Chiara
Oh daar heb ik echt geen zin in
beetje oneerlijk ook , laten we zeggen het wordt Chelsea , die is al zoveel weken eruit , maar nu gewoon weer kans op de pot
Ja en dan gaat ze weer de hele dag lopen zingen met Charlotte
Plus diegenen hebben nu een hoop extra kennis omdat ze alles vanuit de buitenwereld hebben kunnen volgen. Sla da gewoon die eliminatie nog een weekje over joh.
Beetje raar ook omdat die drie oud bewoners eruit moesten omdat ze te weinig stemmen hebben gehad. De kans is dan toch groot dat ze er snel weer uit vliegen bij een volgende nominatie.
Nou… Wat stom, om alles wat hierboven al is gezegd! 🫤
Hmmm… Wie zou het meeste reuring veroorzaken?
Denk Danny , die was in een interview niet mals ook over mede bewoners
Er wordt echt geheimzinnig gedaan over Chiara dr vertrek?
En ik zou echt nooit meer normaal in die spiegels in de badkamer durven kijken, na die freeze dat die moeder daar achter stond.
Ja he? Best irritant dat. Want dan ga je toch denken dat de roddels over bedreiging kloppen. Maar dan is het weer raar dat ze zegt dat ze er wel in de finale zal zijn.
Ik snap dat het prive is, maar als het iets anders is dan wat rondzoemt kun je dat altijd nog wel redelijk discreet zeggen zoals 'ziekte in de familie ’ of wat dan ook.
Alle bewoners leken wel oprecht heel verdrietig.
Ik vond het ook heel sneu.
Oh en idd, die spiegels… Je weet het wel maar nu is het wel heel duidelijk.
Tjongejonge het valt opeens stil hier
Eigenlijk mis ik ias wel. En Danny vertelt stiekum meer dan ze op tv laten zien (had zaterdagnacht ff de stream op en ze lagen aardig te babbelen in de slaapkamer. En toen switchte de regie snel naar de andere slaapkamer)
Balen dat net Jason en Charlotte er al meteen uitliggen voor de pon game.