Big Brother

Ja vooral de grapjes eromheen ook.

Ergens snap ik hem wel een beetje. Ik zit al maanden thuis met een knieblessure, vandaar. En nee, daar word je idd niet vrolijk van. Maar ik hoop toch wel wat minder knorrig te zijn dan hij en vooral te genieten van alles wat wel kan, mag, fijn, leuk, gezellig en/of lekker is…

Moet wel zeggen als ik Jason dan hoor zeggen tegen de anderen dat het lastig voor Rob is om die negatieve bril af te zetten omdat hij de hele dag pijn heeft, dan denk ik wel goh, wat een enorm inzicht, en dat voor zo’n jong iemand. Heel empathisch! Raakte me wel.

Het verhaal wat Michelangelo ophing tegen Lindsey over haar nomineren… wie wil hij er nu uitwerken zo dan? Nog steeds Charlotte?

5 likes

Zij ligt hem sws niet erg , maar hij wil de Belgen eruit , zo maakt hij meer kans op een finale plek is zijn strategie.

Denk trouwens dat dit nooit kan kloppen , aangezien er vaste lasten zijn voor de partners ,het lijkt mij dat dit gewoon eind van de maand uitgekeerd wordt . Zou wel heel wrang zijn als je dit dan daarna moet teruggeven, omdat je het niet meer trekt .

Waarom moet Rob* Charlotte belachelijk maken omdat ze huilde om haar moeders boodschap. Ik zat op de bank mee te huilen, want ik zou mij moeder dus ook echt missen. Ik heb ook nog steeds met m’n 30ste last van heimwee naar m’n moeder :sweat_smile:

En Chiara huilde toch ook om de oma van Michelangelo. Ik haat het altijd als iemands emoties gelijk als fake wordt gezien.

Edit: *en Michelangelo en Chiara ook. Waarom zou Charlotte dat faken. Wie wilt er nou getroost worden door Rob :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja maar echt he… Chiara ook met dat huilen bij Rob over dat mensen die de hele dag toneelspelen op 1 eindigde… Als Charlotte 2 maanden lang zo toneel speelt, dan moet ze een oscar krijgen! Dat ie toch niet vol te houden, ze is gewoon lekker extravert en beleeft emoties heftiger wellicht, dat is toch helemaal oke?

Chiara probeert Michaelangelo in te palmen voor dr eigen gewin, en ik begreep dat hij dat een beetje door heeft toen hij ging nomineren? Want hij zou haar de volgende keer nomineren ofzo?

1 like

Pfff ik weet echt niet op wie te stemmen…
Charlotte vond ik altijd wel leuk maar heb haar nu verschillende keren aan de slaapkamer deur zien staan luisteren dus begin te snappen wat sommige mensen zeggen over nep zijn (maar niet leuk dat mensen haar uitlachen om haar verdriet). Ali heeft me vorige week echt geïrriteerd met zijn gedoe met Bart maar vond ik deze week juist wel weer grappig, vooral in die versierpoging-les. En Lindsey… normaal zou het me niet zo kunnen schelen of zij wegging of niet, maar als dat dan echt betekent dat Chiara dan automatisch in de finale staat wat ik hier en daar las (enige Nederlandse vrouw die over is)…
Jullie?

Trouwens sowieso een stom concept dat het perse 2 Belgen tegen 2 Nederlanders moeten zijn. Zou dat de gemiddelde kijker nu echt zoveel uitmaken? (Mij niet, maar ik ben zelf Nederlands en werk veel met Belgen dus ben nooit zo daarmee bezig)

3 likes

Ik heb precies hetzelfde! Begin wel te geloven dat Charlotte misschien wat camera bewust is… begin haar daardoor wat saaier te vinden, leer haar als persoon niet meer beter kennen voor mijn gevoel. En heb haat-liefde met Ali. De koning van de lach… is dat nou wel echt zo? :rofl: met jouw redenering erbij neig ik bijna naar Lindsey…

Heel veel mensen daar hebben echt een spiegel nodig.

Oh ga echt niet op mij af, ik weet niks zeker!

Nou, geen verrassing. Als Rob vanavond besluit naar huis te gaan blijven de drie genomineerden en is de ‘afvaller’ volgende week genomineerd.

2 likes

Dit kan niet! Lindsey stond op alle polls onderaan??

Willen haar erin houden omdat er te weinig Nederlanders anders zijn waarschijnlijk. Echt hoor… Voelt als doorgestoken kaart!

En hoe groot is de kans nu dat Rob zegt, ah ik blijf… Zodat Ali of Charlotte gaat, dat zou nu een bom zijn… En dan morgen gaat ie echt… Haha…

4 likes

Wat een poppenkast. Big Brother wil er een Belg uit hebben, dat is duidelijk. Als Rob en Lindsey weg zijn… zijn er nog slechts 2 Nederlanders… dus dat zijn de Nederlanders al bekend voor de finale.

2 likes

Ja echt hoor… En nu Charlotte genomineerd voor volgende week, terwijl die overal boven aan stond in alle polls die ik heb gezien… Hoe bizar, echt manipulatie van BB… Maar dag Rob, prima zo!

2 likes

Ja, als het zo gaat kun je net zo goed niet stemmen. Maar inderdaad blij dat Rob weg is.

2 likes

Ik geloof er ook niks van…

2 likes

Ik kijk het nu terug. Ik had echt niet verwacht dat Lindsey favoriet zou zijn van de drie. Online leek zij toch minder te scoren en het leek ook dat ze het
vooral moest hebben van de fans van o.a Charlotte.
Misschien dat er vanuit de Jason fanbase een actie is opgezet. Geen idee. En Charlotte minste stemmen zag ik ook niet aankomen. Charlotte reageerde wel heel lief toen ze de minste stemmen kreeg.

Naast dat ik ontzettend blij ben dat we niet meer Rob’s geklaag hoeven aan te horen, ben ik ook heel blij dat we niet naar zijn smakkende stem hoeven te luisteren. En niet meer hoeven te kijken naar zijn tong die hij uitsteekt tussen het gepraat door. Daar ergerde ik mij zo aan.

Nog over Rob. Ik voelde zoveel ergenis toen hij tegen Bart ging klagen dat Michelangelo hem het niet gunde om genomineerd te worden, zodat die naar huis kon. Echt man, je kon allang en breed zelf naar huis gaan, daar had je geen Michelangelo voor nodig.

3 likes

Ik geloof dat ze een soort van borg afgeven of dagvergoeding krijgen, wat dan niet teruggaat / gegeven wordt als je vrijwillig weggaat. Dus dat Rob liever weggestemd wou worden.
Dat gezegd hebbende, boos worden op Michelangelo vond ik ook onredelijk.

Nog steeds raar dat Charlotte als minst favoriet uit de bus kwam… ik geloof normaal niet in fraude met de stemmen omdat dit soort programmas meestal wel aan regels gebonden zijn… Maar je vraagt het je wel af.

Ik vond die opdracht met dat likken zoooo vies. (Het idee, en om te zien) moest dan wel weer lachen om Charlotte met die envelop vandaag, nog 1 laatste keer likken.

Chiara en nu weer die jaloezie op Charlotte…en dan snapt die meid niet waarom mensen haar niet leuk vinden? Zucht.

En mist iemand Rob al? :grin:

Ik heb Rob geen seconde gemist, vond hem zo negatief. Vraag me wel af hoe hij geweest zou zijn zonder pijn, dat doet zoveel met je. In de 1e week vond ik het echt een leuke man. We zullen er nooit achterkomen.

Lees op instagram dat Chiara vanwege prive omstandigheden het huis heeft moet verlaten.

Lees dat er bedreiging waren naar de familie toe.
Echt heftig. Waarom zijn sommige kijkers zo gestoord