Big Brother

Ow, echt.
Ik heb de stream afgelopen dagen gevolgd en heb het niet meegekregen.
Ik denk ook niet dat het op het forum is voorbij gekomen.

1 like

Ik heb er gisteravond ook helemaal niets van terug gezien in de aflevering, terwijl het zich vrijdagnacht op zaterdag afgespeeld zou hebben. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets express eruit laten, heel gek dit

Juicekanaal zijn vaak roddels he, geloof er ook weinig van. Aangezien Mattheus, een vriendin heeft waar hij mee samenwoont.

Ben wel benieuwd naar vanavond, hoop dat Jeffrey eruit gaat deze week hij begint irritant te worden.

1 like

Zijn vriendin heeft beelden gezien en zegt wel dingen te hebben gezien. Ze heeft een gesprek met haar vriend aangevraagd maar dit mocht niet van big brother. Ze heeft er wat instagram stories aangewijd vd week.

1 like

Jeffrey :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

3 likes

Ik hoop dat ze nog een challenge mogen doen voor nominatie of vrijstelling en dat Jane dan gewoon opgeeft waardoor ze verliezen en hij de nominatie krijgt. Ren hard weg, Jolien! Deze dude is manipulatief!

1 like

Blij voor Jane dat ze geen duo is meer met Jeffery. En Ja Jolien, ren alsjeblieft hard weg, Jeff is een red flag.

Hoop dat ze morgen naar de ruzie met Jeffrey, dat ook gaat doen. Volgens mij heeft Jeffrey ook wel door dat hij op dun ijs staat als hij nominatie krijgt. Denk dat hij daarom ook de nominatie niet wou gisteren.

2 likes

Aan hem heb ik echt een hekel. Wat een vervelende gast, niet te doen.

2 likes

Ja joh, die was gewoon kei bang.

2 likes

Ik hoop echt dat ie er straks uitligt!

1 like

Heel hard!
Hij begon alweer een soort charmeoffensief bij de rest maar dat heeft weinig zin meer…

1 like

Dat hoop ik ook!

Uitslag vanavond

Eindelijk :partying_face::partying_face::partying_face:

4 likes

Ja en zeker bij de tv kijker niet.

Ik ben blij!

2 likes

Vraag me niet hoe en waarom, maar ik kijk nog steeds. Maar what de fuck Mattheus en Jolien?

1 like

Volgens mij had Jolien in haar introductie film verteld dat ze heel erg een flirt is en dat zou gebruiken in het spel om verder te komen. Nu al zin in de drama met Jeffrey hierover