Ik wil Dilano ook heel vaak een shirt geven om aan te doen.
Ik lees ook op fok, maar durf daar niet te posten.
Ik ergerde me echt heel erg aan do en ro de afgelopen week maar in de uitzending van gister toen ze samen in de badkamer zaten vond ik toch beetje sneu. Beetje.
Kunnen we geen gofundme opzetten voor een pruik voor ashley?
Meer mensen die het nieuwe sezioen aan volgen zijn?
Jup… Maar ik zit er nog niet in, tv uitzending vanavond was ook meh. Weet het nog niet zo, paar keer de stream aangehad maar was ook niet overtuigend.
Zitten wel weer nieuwe twists in maar kom op geef die mensen fatsoenlijke basis maaltijd die een beetje varieert. Maakt de mens toch ook vrolijker en creatiever. En geef ze wat meer te doen qua activiteiten ook, lange opdrachten of weet ik wat. Geeft toch allemaal leukere tv denk ik dan.
Yup ik kijk ook.
Grappig ik vond het juist jammer dat ze nu al eigen kleren kregen. Vond die eenheid wel lekker rustig in dat verder veel te drukke huis. Wat is het lelijk dit jaar!
En vet irritant douche alarm.
Vind het wel opvallend dat vooral de mannen zo emotioneel zijn. Vrouwen, tot vandaag, viel wel mee.
Oh maar over de kleding heb ik niets aan te merken, vond ik tof dat ze allemaal fatsoenlijke basisset gebben gekregen ipv 6 dagen in je binnenkomst set te moeten lopen.
En ja dat emotionele viel mij ook op!
Yes! Maar net als de rest zit ik er ook nog niet lekker in. Moet wel zeggen dat ik het wel leuk vind dat het allemaal even anders is en niet zo voorspelbaar
Wat een flop die live uitzending / eliminatie zo. Arm kind mag niet eens haar eigen afscheidsfilmpke kijken.
Nou maar echt hé! Germ… Ze hebben flink beknibbeld op de liveshow.
Oh en die geheime opdracht van Remi, wat een rare eigenlijk. Dat je niet met je eigen identiteit het huis in mag en dat er dus nog iemand bij komt met een andere identiteit dan zichzelf. Kan je nu voor stemmen.
Iemand nog gezien wat later in de livestream nog gebeurd is?
Rond 23.30 in de livestream
Dikke twist hoor, de pot van de vertrekkende deelnemer wordt verdeeld onder de mensen die die persoon genomineerd hebben. De een zijn dood is de ander zijn brood. Dus mensen met een dikke pot krijgen zo wel een een extra target denk ik. Zorgt ervoor dat ze geld uit gaan geven denk ik.
Dat koppeltje heeft het in week 2 al over kindjes maken? wat een soapserie
echt he?!
Iedereen heeft het over ze zijn zo schattig stel, maar ik vindt ze echt cringe.
En ik vertrouw die jeffery sws niet.
Ja ik vind ze ook heel erg cringe! En Jeffrey vertrouw ik ook niet, maar die jolien ook niet. Ook al lijkt ze wel echt al helemaal verliefd, ze zei in haar introductie filmpje iets van dat zij haar looks wel in de strijd zou gooien en flirten om verder te komen (iets in die trant)
Wal-ge-lijk, ik spoel bij hen door. Vind er sowieso vrij weinig aan? Wel benieuwd of de andere de twee fake persoonlijkheden door hebben.
Kijkt er nog iemand? Nog een keer het woord kousenband en ik ga gillen.
Denk dat dit de eerste keer is dat ik halverwege ga afhaken.
Ik kijk 's avonds wel vaak naar de live stream.
Nog geen TV aflevering gezien.
Maar op de livestream heb ik nog niemand dat woord horen zeggen. In welke context wordt het gebruikt?
Ik kijk nog wel, meer voor een soort irritainment. Ik vind geen een van de bewoners leuk.
Als zij veel aan het woord is, spoel ik door.
Ik start steeds met een uur terug kijken zodat ik kan door spoelen.
Elsa en Wicky kan ik niet aanhoren.
Zeker niet als ze samen praten.
Ja ik volg ook nog, maar ik vindt jeffery en jolien stuk irritanter met hun kleffe gedoe dan Elsa met haar kousenband. Al vindt ik Jordy ook wel irritant worden.
Vindt Mattheus en Kenu tot nu toe de leukste, hoop dat een van hun wint.
PS:Het is de eerste keer dat volg, heb keer eerder geprobeerd maar halverwege afhaakt omdat sommige bewoners irritant vond.
Ik ben wel benieuwd naar de aflevering van vanavond!
Spoiler
Ik las net op een juice channel dat milena en mattie gezoend zouden hebben. Ik dacht oprecht dat zij het puur vriendschappelijk goed met elkaar konden vinden, maar mijn radar is kapot blijkbaar