Big Brother

Het wordt echt België vs. Nederland. Jammer dat ze persé weer een tv-programma moeten mixen met Belgen. Had het niet alleen met Nederlanders gekund denk ik dan :roll_eyes:

1 like

Op dit moment op de livestream:

5 likes

Ja boeee.
Oh ze gaan terug naar binnen. Back to the tea.

Wat gebeurt er???

Ik weet van big brother 1 dat ze toen begonnen met 9 mensen maar er zijn toen uiteindelijk 12 in het huis hebben gezeten omdat ze ook vrijwilliger het huis konden verlaten en bij 2 van de 3 geld werd geboden toen 10.000 gulden. Bart , Ruud en Willem hebben van begin tot eind 106 dagen in gezeten .

1 like

Onze Leo aka Pat heeft alles lekker open en bloot op tafel gegooid. Helaas gebruikte hij het woord ‘complottheorie’ ipv gehime bondjes/vieze spelletjes. Het Nederlanders bondje (Natalie/Daan/Els/Rene) was flink geëmotioneerd en voelde zich mega betrapt, toen kwam er felle ruzie want ‘ik span niet samen en je mag toch soms wel even laten ontglippen op wie je stemt’(??) en toen maakte ze het weer goed en nu spelen ze hints

2 likes

Ik heb dit nooit eerder gekeken dus wist niet precies hoe het zat maar wat een achterbakse bende eigenlijk. Ik zou echt niet mee willen doen, iedereen zit achter je rug om te lullen en bondjes te maken en afspraken. Bah

Ja en geen reden om mensen weg te stemmen. Puur alleen omdat een kop je misschien niet aanstaat ofzo. Bij expeditie heb tenminste nog sterke mensen nodig. Is ook sociaal maar wel minder dan dit.

Die nieuwe, wat een glijer :confounded: ‘mijn mooie lach’

Ik erger me aan Daniëlle en dat gezeik met die token. “Ja ik wil niet dat iemand hem inzet voor eigenbelang!!”. Maar wel de hele tijd panisch dat ding bij je willen houden.
Moet er niet, en Nathalie mag ook snel weg van mij. Ik vind op het moment Liese wel leuk maar de rest zit alleen maar te kloten met bondjes en de schijnheil uit te hangen.

7 likes

Ik hoorde op de live stream, toen ze in bed lagen, dat de spelers bij het spel met de dozen (nieuwe bewoners kiezen) wisten dat Pat terug zou komen.

En blijkbaar heeft er even een badjas gehangen waar de naam Laurens op stond. Liese dacht ook dat Pat daarom Laurens als naam zou hebben. En Els de badjas hing er ook al terwijl zij toen nog niet in het huis was :see_no_evil:

1 like

Hehehehehe.

EsQ3TxsXYAM35YL

17 likes

Ik lees op social media dat er heel specifiek gemonteerd wordt als je het vergelijkt met de livestreams. Wat is er echt gaande dan? Wat iemand dat? Ik las iets over Patrick, Nathalie en Els?

Patrick confronteerde Els en Nathalie met het feit dat de Nederlanders een “complottheorie” hadden opgezet tegen de Belgische kandidaten. Dus toen ging Els helemaal schreeuwen dat toen zij genomineerd was er ook achter haar rug om was gepraat en afspraken waren gemaakt. En de Nederlanders ontkende het dus ook. En toen dropte Patrick ook nog een bommetje dat Nathalie niet heel populair is bij de kijkers haha.

Edit: En nu is Nathalie naar de BBK gegaan omdat ze zich afvraagt hoe ze op tv wordt neergezet. Tijdens de livestream dus ook heel positief over Nathalie en dat de kijkers te gemeen zijn.

1 like

Oohja daar zag je niet een mini stukje van maar dat was zooo kort!! Ik vind Nathalie nu wel echt als slachtoffer neergezet worden. Het is allemaal mega heftig wat ze mee heeft gemaakt en haar gedrag is verklaarbaar, maar dat betekend niet dat het ook oké is, vind ik.

Het lijkt me echt leuk als ze geconfronteerd worden met elkaars uitspraken :eyes:

Ik gooi mijn favo site er nog een keer in.

Wie gaat er naar huis denken jullie? Ik hoop dat Rene blijft

Ik hoop ook dat Rene blijft! En Liese hopelijk naar huis. Ze is er zó van overtuigd dat ze blijft. Je kunt trouwens twee keer stemmen hé. Via vier.be en rtlxl. Heb twee keer op Rene gestemd :slight_smile:

Balen :cry: Nu gaat Rene sowieso naar huis.

Arme Jill. Rene was echt der bff in het huis. (Sorry voor de spam)

Ahhhh ik baal echt!

Maar, in België leeft het echt heel erg. Sommige mensen zijn echt te heftig. “Naomi moet blijven!!! #FreeNaomi” enzo.
Ik heb niks met Liese en niks met Naomi. Ik had juist het idee dat Rene wel voor veel sfeer zorgde

1 like