Big Brother

Ja, klopt. Ik hoorde dat er zelfs Belgen naar het Big Brother huis rijden om te kijken :rofl: Ik ben bang dat er straks alleen maar Belgen overblijven en dan haak ik af denk ik.

1 like

Ja, die exitroom was echt een fiasco. Volgens mij viel dat ook niet goed bij de kijker. Het afscheid in het huis is veel leuker.

1 like

Ohhh jeetje haha.

Ik denk dat er wel een goede verdeling blijft tussen Nederlanders en Belgen. Ik vind dat het leukste.

Rene zijn moeder is intens, maar wel heeeeel lief! Vind hem ook lief over komen.

Ik vond Rene ook heel leuk met zijn scherpe grapjas (Els als Sjakie hahaha) maar volgens mij vonden de rest van de bewoners dat niet. Helaas.

Hoop dat er inderdaad een goede balans blijft!! Dat is het leukste.

3 likes

Wat knullig met de microfoon. Net Piet paulsuma

1 like

Ja. Vind hem niks haha. Hij weet gewoon dat hij er niet verkeerd uitziet en gedraagt zich ook zo.

1 like

Haha! Sjakie :joy: vind het ook echt jammer dat hij er nu uit is

Ik zou op Patje, Liese en Naomi stemmen.
Naomi en Liese omdat ze gewoon niet heel veel wat toevoegen.
Patje vind ik gewoon écht de sfeer verpesten.

Thomas vind ik aardig, maar zwakt erg af vind ik. Els is echt mn favo. Nathalie vind ik ook een stuk leuker omdat ik de livestreams volg. Zoey… ik weet het niet zo goed.
Michel blijft er lang inzitten, puur om zijn looks. Komt wel behulpzaam over maar weet dondersgoed dat hij er goed uit ziet en profiteert daarvan.
Nick blijft ook nog wel even zitten. Die speelt wel tactisch en kookt veel en zorgt voor een groepsverband. Jowi is een vriend voor iedereen. Iedereen lijkt hem ook te mogen.
Danielle is vast en zeker de lul binnenkort. Dat met die token die ze verstopt heeft komt vast en zeker snel uit.
Jill is aardig, maar vind ik heel heftig qua energie waardoor ze wat fake overkomt. Julie (?) vind ik aardig overkomen, maar moet ik meer van zien om echt een oordeel over te hebben.

Wat een analyse :joy:

1 like
Wie is jullie favoriete kandidaat?
  • Danielle
  • Els
  • Michel
  • Patrick
  • Julie
  • Jill
  • Nathalie
  • Liese
  • Nick
  • Naomi
  • Zoey
  • Jowi
  • Thomas

0 stemmers

ELS IS OOK MIJN FAVE! Haha. Misschien omdat ze me doet denken aan mijn moeder maar ik vind er echt leuk :rofl: In der Elstub.

1 like

Het is qua innerlijk en uiterlijk net mijn schoonmoeder :joy:
Echt geniaal haha

2 likes

Ja, lol. Dat gevoel sloeg snel om toen Patje begon over het complot.

1 like

Oh ik snap juist echt niet dat zoveel mensen Els leuk vinden hahah en Naomi en Liese niet.

3 likes

Jaa daar heb je wel gelijk in!

Ik weet niet of er iemand nu de live stream kijkt, maar hoe Patje danst haha. Geniaal :joy:

1 like

Ik volg het maar sporadisch maar heb het idee van de token gemist. In welke aflevering kwam die of kan iemand kort uitleggen wat het inhoudt?

Ik vind het zo heerlijk dat alle jonge vrouwen helemaal sexy aangekleed zijn en dat Els er lekker bij staat in dr pantertrui en spijkerbroekie.

Vind die Pat wel echt heel irritant! Ook nu met dat dansen (op de live-stream)

3 likes

Daan kreeg een token in de dagboekkamer. Iedereen mag m inzetten zodat ie zichzelf beschermt voor de nominaties. Daan heeft echter gezegd dat ze het er allemaal over eens moeten zijn en hem gezamenlijk moeten inzetten. Daarop kwamen veel vragen uit de groep dus nu heeft ze m verstopt (in een pot crème in haar badkamerkastje, haha)

1 like

Ja vind dat ook jammer, want als huismeester heeft die echt gezorgd voor een betere sfeer

Ik hoop echt dat die Pat er snel eruit gaat. Trek hem zo slecht. Verpestte gelijk de sfeer

Ze moesten breien en daarmee hebben ze een token (een knikker) verdiend.
Aan Danielle zijn de spelregels verteld. Die moest het aan de groep vertellen, maar heeft de regels een beetje verdraaid.
De regels zijn dat de token ingezet kan worden wanneer iemand gesaved moet worden voor de nominaties. Volgens mij mag hij niet ingezet worden voor degene die al genomineerd is.
Danielle heeft gezegd dat Big Brother gezegd heeft dat de token alleen ingezet mag worden in groepsverband. Dus dat de groep moet overleggen voor wie je hem wil gebruiken. Je zou hem niet zelf mogen pakken om voor je zelf in te zetten. Dat mag dus wel.
Iedereen vond het een vaag verhaal en wist het niet zo goed. De token zat in een doosje boven de tv. Tijdens de nominaties nam Danielle de token mee naar de dagboek kamer en bewaarde hem zodat niemand hem kon pakken. Dit deed ze in overleg.
Echter heeft ze nu de token verstopt in een pot crème in een kast. Dit weet niemand. Tijdens de live uitzending moesten ze in het doosje kijken of hij dr nog in zat. Dat was dus niet zo en Liese en Zoey waren daar al achter gekomen.
Ik denk dat een deze dagen door Big Brother de echte regels verteld wordt, maar dat is speculeren

2 likes