Big Brother

Liese deed dat echt puur om Nathalie te pesten. Andere bedden waren er veel erger aan toe.

Ik vind het wel heel leuk dat Jill er weer is!
Ik vond haar heel heftig qua drukte, maar toen ze weg was was het heel stil in huis. Ze zorgt voor een goede sfeer! Ook heel leuk dat ze (eigenlijk iedereen) allemaal cadeautjes kregen. Zo hebben ze ook wat meer te doen.

1 like

Liese en Naomi!

Liese omdat ze me doet denken aan dé arrogante meid van de middelbare waar iedereen bang voor was.
En Naomi omdat ik haar echt een meeloper vindt. Ze was eerst wel veel bij de Nederlanders en kon wel goed met iedereen, maar ze is nu alleen maar met Liese, Zoey en Julie.

Jaa mee eens! Ik vind Liese totaal niet sympathiek en Naomi maar een beetje irritant eigenlijk hoe ze doet…

Ik ben een beetje afgehaakt met kijken nu, kijk af en toe even op de livestream maar ik vind de tv uitzendingen niet zo boeiend. Komt voor mij ook te laat op videoland om dezelfde avond nog te kijken.

Wat ik wel doe is de “streamverslagen” lezen op fok, daar wordt dagelijks door iemand samengevat wat er is gebeurd!

1 like

Daniëlle sowieso, ik snap ook niet zo goed dat iedereen met haar wegloopt. Op dit moment zit ze meer in mijn irritatiezone nog dan Nathalie.
Komt totaal niet oprecht over en ik vind haar een beetje sneaky. De lieve moeder spelen maar er is iets aan haar waardoor dat bij mij nogal nep overkomt.

3 likes

Kom ik weer met mijn lievelingssite:
Www.bigbrothernederland.nl/
Ik kijk de dag uitzending altijd de volgende dag. Vind dat het zelf ook te laat op tv/videoland komt

Ik vind haar echt een zeikneus.

Zo maar echt! Ik wil niet lullig doen maar als hij een knappe vrouw zou zijn, had hij een hele andere tijd in het huis.

1 like

Ik vind Els ook maar zuur. Snap het wel met die nominaties maar bah…

Nee ik zeg ook, ik snap het wel maar dit gaat ook niet echt helpen denk ik.

MAAKT NIET UIT IK KOM TOCH WEL TERUG

🥲

2 likes

“Ik ga niet verliezen van Pat, dat ga ik gewoon niet doen. En anders wel.” :joy:

Ik heb op pat gestemd omdat ik els echt vreselijk vind. Maar na die opmerking hoopte ik nog meer dat pat blijven mag hahaha

Eigenlijk vind ik dat best gek ja, zeker in haar geval. Vorige week heeft ze alleen maar zitten zeiken dat Liese en Naomi zo slecht met hun nominatie omgingen, dat het bij het spel hoort en ze niet zo moeten zeiken. En nu doet zij precies hetzelfde. Vind ik best irritant. Maar eens met @Eddie dat dit niet alleen voor Els geldt, ik vond de reactie van Liese beide keren ook heel overdreven en Ziko’s reactie in week 1 was helemaal belachelijk.

1 like

Dit geldt toch voor iedereen? Iedereen doet aardig tegen elkaar, behalve achter elkaars rug om
En tja je moet uiteindelijk toch op iemand stemmen

Daar heeft ze zelf net zo goed aan meegedaan, door hele dagen met Nathalie te roddelen. Ik snap dat het zuur is hoor, maar ik heb er echt geen medelijden mee en vind haar alleen maar vervelender worden.

Dat klopt, maar zo is het spel.
Ik vind Patrick ook niet leuk, dus heb er ook vrede mee als hij moet vertrekken.

Ik ben blij als Els er straks uit is en de rest mag ook gaan Liese, Daan, Thomas, Jowi en Nathalie.

Oh die website ken ik helemaal niet hahaha, maar hij doet het niet zo goed op m’n telefoon… Zal ‘t snel even via de laptop checken!

Ik vond Els eerst ook wel grappig maar nu bloedirritant. Daniëlle ook.

Aan het einde stond er een grote taart in de gameroom, daar zal Jill vast weer in zitten.

1 like

Wie gaat er uit vanavond denken/hopen jullie?

• Maakt niet uit Els
  • Ons Patje

0 stemmers