Ik hoorde in de uitzending van gister toen René, Els, Nathalie en volgens mij Jill buiten zaten René wel op een gegeven moment iets zeggen van: Even uit die aswolk hoor. Dus denk dat er gewoon gerookt mag worden maar dat ze het niet/zo min mogelijk in beeld brengen. Dat was tijdens Utopia ook zo dat ze alleen in de telefooncel die buiten op het terrein stond mochten roken en dan ook niet mochten praten (gezien ze dus liever geen content uitzenden waarbij gerookt wordt).
Oh dat is me ontgaan dan! Zou wel goed zijn als ze nu überhaupt niet mogen roken, in Utopia leek zowat iedereen te roken en zaten ze continu in die telefooncel
Pfff, hoe zijn Nick en Jowie het haar van Thomas aan het verpesten. Ik denk dat die scheerbeurt ondertussen al een uur duurt en Thomas ziet er steeds meer ongelukkiger uit
Ah nee dat ziet er niet best uit Lijkt wel alsof hij een toupet op heeft
Ik heb het ook niet veel aan gehad.
S’avonds gingen ze in tweetallen optreden voor elkaar. Thomas en Nick deden het alter ego van Nick na. Liese en Zoey gingen “sexy” dansen en zingen op Ariana Grande thank you next. Patje ging in zijn eentje zingen. Julie en Naomi hadden eigen teksten gemaakt op nummers van Marco Borsato. De teksten hadden te maken met Big Brother. Hun waren wel echt heel leuk om te zien! De rest van de optredens heb ik gemist.
Dan heb je niet veel gemist haha, ook voor @Daytona
Els en Nathalie die 3 zinnen zingen van ‘Ik wil zuipen’, en Jowi/Danielle/Michel die ‘Sex Bomb’ zingen terwijl Michel zijn shirt losmaakt.
Ik zet weer even die livestream aan en Thomas en Daniëlle hadden het over wie ze gingen nomineren. Thomas wilde dit niet hardop zeggen ‘want dan komt het weer op tv’. Omdat Patrick natuurlijk gezegd had dat ze negatief in beeld waren gekomen met al dat geroddel en tactieken bespreken enz. Reageert Nathalie met dat ze het zo stom vindt dat ze door het publiek worden afgerekend op het spelen van een spel blablabla. Nee meid, je wordt afgerekend op 90% van de tijd roddelen met (of over) Els.
Hahahah wat een klier en stoker die Nick betreft Michel en Zoey.
Els ziet spoken mbt Danielle!
Ja irriteer me nu aan haar, zo’n slachtoffer rol met alles
Genomineerd zijn: Patrick en Els. Het was een gelijke stand tussen Patrick en Julie en Liese moest toen de keuze maken wie er genomineerd zou zijn.
Haha ja inderdaad. Ik denk dat ze dan alsnog Julie zou helpen.
Ik had wel graag Nathalie genomineerd gezien. Hopelijk volgende week.
Fijn! Ik ga direct even kijken
Wow daar heb ik nog nooit van gehoord, heftig. Wel leuk dat ze er weer is, die zal zich helemaal de tering verveeld hebben.
Met wie moest ze die spelletjes spelen dan? Of zijn die voor in het huis
Wat vind je top aan haar? Vind haar zo schijtirritant
Zeggen dat het haar niet uitmaakt dat ze niet mee mocht doen met het spel en vervolgens de hele dag mokkend op de bank zitten als een kleuter
Die zijn voor in het huis. Ze had ze ingepakt meegekregen van de productie. Zelf had ze alleen dvd’s en puzzels in het hotel.
Ja dat is waar, maar Els zei eerst dat 't wel prima was.
Maar ze vond het duidelijk kut, dan had ze dat gewoon moeten zeggen ipv zitten mokken de hele tijd
Maar ik kan haar sowieso slecht hebben de laatste tijd