Ja joh dit is toch nu al wel de flop van 2021 hè
En toch blijf ik kijken hahaha
Arme Jill Het lijkt Liese echt 0 te boeien lol.
Geen knuffels van Liese? Haha
Ohh ik kan niet kijken. Zo blij met jullie verslaglegging.
Hahah ik lees af en toe dit topic door, want wil ergens een beetje op de hoogte blijven. Dus verder no judgement! Maar kan dat programma zelf niet meer aan hoor, wat een saaiheid.
Ja we zijn hier echt te saai voor… Ik kan me niet voorstellen dat dit nog tot maart op tv is.
Kun je nagaan dat als we niet in een lockdown hadden gezeten, dit nog veel minder kijkers had getrokken
Nee echt hè. Als het gewoon van de buis wordt gehaald merkt bijna niemand het, behalve hier wat mensen haha. Waar zijn de tijden gebleven van BB1 met Ruudje met z’n effe lekker knuffelen. Daar hadden wij zelfs thuis nog zo’n fout T-shirt van liggen
Liese keek even zuur toen Jill en Michel opmerkte dat 1 van hen (als er geen nieuwe kandidaten komen) sowieso in de finale staat.
Je oma heeft smaak! Zeg het voort
Naomi denkt dat het de 31e is haha
Volgens mij zei ze het is de 30e vandaag dus de 31e dag in het huis.
Ooooo oeps.
Ik heb altijd t idee dat big brother in andere landen wel beter bekeken word. Of populairder is.
Waarom moet er per se een Nederlander en een belg in de finale staan? En hoe krijgen ze dat voor elkaar als ze mogen nomineren en wij stemmen?
Ja UK versie is echt heel populair maar dat komt door de deelnemers maar ook door de productie.
Ik denk vanwege de kijkcijfers. Als er alleen maar Nederlanders in de finale zouden zitten, zouden er weinig Belgen kijken. En andersom.
Wel chill als er nieuwe mensen blijven komen voor die nieuwe mensen die dan dus komen. ‘100 dagen BB’. Nahhh, als iedereen telkens opstapt wint straks iemand die er krap 2 weekjes zit
De groep is gelijk wat relaxter en minder negatief