Big Brother

Wel schokkend hoe er bij de eerste aflevering 1,3 miljoen Nederlanders keken en dit inmiddels is gezakt tot ca. 400.000.

1 like

Het ziet er nu wel gezellig uit☺️

3 likes

Wat gaat er hier dan mis?

Die blijft er denk ik nog wel een tijdje inzitten. De sfeer is wel meteen veranderd door het vertrek van Nathalie en Daniëlle. Jowi was geen sfeerverzieker, jammer dat hij weg is.

3 likes

De productie! Ze hebben daar veel meer spelletjes en de casting mag ook wel beter.

Had echt niet verwacht dat er vandaag 3 kandidaten zouden vertrekken. Bij het vertrek van Nat en Daan is volgens mij gelijk de negatieve spanning vertrokken.

3 likes

Wel leuk om Michel en Thomas zo te zien bij de BBQ

1 like

Waren we bijna weer 2 kandidaten kwijt. Maar nu door een steekvlam uit de bbq :see_no_evil:

1 like

Bizar hoor, deze ontwikkelingen. Ineens 3 mensen opgestapt.

1 like

Aaaaaah Thomas heeft zijn gitaar terug <3

2 likes

Ik kijk even een paar uurtjes niet op de livestream wauw :scream:

Nu toch wel weer jammer dat het groepje van Liese in de meerderheid zit. Liese zit de overwinning al voor zich.

Je bedoelt Zoey i.p.v Naomi. Ik zit ook met geluid op hardst om er iets van te verstaan :see_no_evil:. Ze praten ook heel zacht.

Ben wel echt benieuwd wanneer BB komt met nieuws over hoe het nu verder gaat. Hoop in elkgeval niet dat de finale (NL vs BE) veranderd . Dat zou echt zuur zijn voor Michel. Ook voor Jill maar zoals ik het nu hoor wilt dat Liese groepje haar nomineren. En ik ben ook bang dat Thomas er bij zal zitten.

Snap trouwens nog steeds niet waarom ze niet de sterke spelers eruit willen stemmen. Als je wilt winnen kan je beter naar de finale gaan met wat zei noemen zwakke spelers.

Iemand zei het al maar BB is nu echt grootste flop. Zie het nog gebeuren dat de stekker er vroegtijdig uit wordt getrokken. (En toch blijf ik kijken haha)

1 like

Wanneer komt welke dag ongeveer op tv? Of te welllll, wanneer zien we dat er 3 vertrekken?

Ik denk aankomende maandag. Op zaterdag is alleen dat weekoverzicht en zondag geen aflevering.

1 like

Als Jill en/of Thomas eruit worden gestemd stop ik met kijken van de afleveringen (met de streams ben ik al gestopt). Een deel van dat Belgische groepje moet echt zo snel mogelijk eruit gestemd worden. Er zitten nu echt 4 Belgische vrouwen in tussen de 25-35 jaar. Niet echt een diverse groep.

2 likes

Er komen wel nieuwe kandidaten bij… Ik vind Thomas ook een beetje shady maar volgens mij is dat een onpopulaire mening.

3 likes

Ik zag dat er zoveel reacties bij gekomen waren en had even zoiets van: huh heb ik iets spraakmakends gemist in de afgelopen uitzendingen? :thinking: Enige wat ik kon bedenken is Naomi die ondanks Corona dus 7-8 bedpartners gehad had vorig jaar, maar kon me al niet voorstellen dat daar zóveel reacties aan vervuild zouden zijn haha. Maar jezus, deze zag ik niet aankomen! Denk dat het voor Jowi dan was door de liveshow, daar bleven de presentatoren maar opmerkingen/grapjes maken over z’n gemasturbeer, wist ook niet goed wat ik daarvan moest vinden toen. En denk dat Danielle en Nathalie zich vooral erg aangesproken hebben gevoeld door BB als sfeerverziekers (en terecht, god wat een negatievelingen zijn dat). Kan er niet mee zitten dat zij weg zijn.

Vind het wel opvallend dat dit weer totaal niet ingecalculeerd lijkt te zijn door de programmamakers. Zelfs een blinde kan zien aankomen dat Belgie vs Nederland groepjes in de hand werkt, helemaal na 100 eerdere shows waarin dat gedaan is. En als je daar dan voor kiest laat het nomineren/stemmen dan volledig aan het publiek over. Dan heb je gelijk het probleem niet meer dat het over niks anders dan dat gaat in het huis, zo saai dat dat het enige gespreksonderwerp lijkt te zijn. Mogen ze wat mij betreft alsnog doorvoeren. En jeetje wat belachelijk ook dat de finale uit sowieso 1 NL en 1 Belg moet bestaan, volgens mij is dat richting het publiek ook helemaal niet, en anders niet duidelijk, gecommuniceerd. Of heb ik dat gemist?

Komt er op vrijdag geen aflevering meer trouwens? Zie 'm namelijk niet op RTLxl staan.

Ik vind dat gepush van seksuele onderwerpen sowieso een beetje ongemakkelijk, vooral met die seksuologe er boven op. Maar misschien komt dat omdat ik met mijn familie kijk haha :wink:

Nu is het inderdaad de 4 belgische meiden show. Die gaan als er niemand bij komt en geen verandering in komt de andere 4 weg stemmen (thomas, jill, michel en patje) en dan uiteindelijk elkaar.

Ze moeten nu weer mensen inzetten die de boel opschudden, anders is het spel al een beetje uitgespeeld.

Als ik huismeester was zou ik de regel willen dat je niet mag bespreken met andere wie je gaat nomineren. Oh please laat dit een regel zijn.

1 like

Gelukkig wel dan hebben Thomas en Jill ook nog een kans. Zij liggen ook al met zijn tweeën op een kamer, de rest is allemaal naar de andere slaapkamer verhuisd.