Ja voor de kijkers werd dat bekend gemaakt, maar de bewoners weten het nog niet.
Oooh ja
Geen drama helaas
Heeft Jerrel zijn vermiste (verstopte) make-up paletten zelf terug gevonden in zijn eigen jaszak?
Ja⊠nu biedt hij zijn âexcusesâ aan voor de drama. âMaar ik heb niemand aangevallen dus ik weet niet waar ik excuses voor aanbied maargoedâ.
Hij heeft juist echt iedereen beschuldigd haha
- Thootje
- Patje
- Niemand
- Liever geen van beide maar dan maar Thootje
- Liever geen van beide maar dan maar Patje
- Allebei!
- Liever beide maar dan maar Thootje
- Liever beide maar dan maar Patje
- Ik stem niet
0 stemmers
Oh ik dacht echt dat Michel het verstopt zou hebben. Je zag hem wat doen bij de puzzels. En toen Liese vroeg of Naomi en Michel het hadden gedaan toen zeiden ze niks, maar gaf Naomi wel een knipoog.
Wie weet heeft Michel het verstopt in de jaszak van Ferrell.
Zoey heeft Michel genomineerd en hangt ook deels bij Jill en Thomas.
Ja dit vond ik ook echt raar! En dat er meerdere mensen bij waren die hem dat gewoon hebben horen zeggen maar er ook niks over zeiden.
En toen zei hij ook nog in die discussie dat als je het huismeester zijn niet aan kan je het niet moet accepteren, vond ik ook een kutopmerking. Kan toch gewoon dat Jill en even doorheen zat met al dat commentaar, gaat hij meteen zo lullig doen.
Ze durven gewoon niet direct te zijn. Degene die erbij waren o.a. Thomas zei ineens dat hij maar de helft hoorde.
@Eddie Dat is al een tijdje zo. Zoëy heeft geen klik met Gertje en de meiden wel dus ze nam wat afstand. Ook vond ze het tot voor kort een beetje ongemakkelijk met Michel omdat ze zo geshipt werden. Volgens mij klikt het met Jill ook niet zo, maar het zijn ook wel echt hele andere types.
Michelđ
Ik zag net een foto voorbij komen van Gert en K3 vandaar.
Volgens mij krijgen ze weer te zien waarom ze zijn genomineerd
Kijk nu de aflevering terug van gisteren. En zie dat ze een belangrijk stuk geknipt hebben uit de conversatie tussen Jill en Thomas over hoe Julie reageerde op de bekers in de hottub. Toen Thomas namelijk zwaaide kreeg hij een middelvinger terug van Julie. Dit wordt niet genoemd in de aflevering. Verklaart ook meer waarom hij zo reageerde en verdrietig werd over dat akkefietje. Hij zwaait gewoon en kreeg als reactie een middelvinger terug. Dat bedoelde Thomas dus met het impulsieve gedrag van Julie.
Ik kijk net op een paar Facebook paginaâs over Big Brother, maar wat is het daar heftig zeg, niet normaal! Snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn.
Verder hoop ik dat Thomas er in blijft, het lijkt me een hele lieve jongen die gewoon veel issues heeft met mensen vertrouwen en zijn positie tov de groep. Denk dat hij veel leert in Big Brother
Uitzending van gisteren:
Had wel even te doen met Jerrel en dat Pat schreeuwt tegen hem vanuit de hottub. Jerrel zegt (voor een keer) wel de waarheid. Er wordt indd gezegd over als je niet sport en puzzelt niet in bb moet zitten. Vind het echt raar dat het gezegd is en niemand daar in de hottub trekt zijn mond open en ze ontkennen het gewoon (in elkgeval niet in de uitzending). Naomi en Nick hebben het sowieso gehoord en waarschijnlijk Mike ook.
Ik geloof best dat Jerrel voor wat drama wil zorgen alleen nu werd er gewoon iets ontken door Naomi, Nick en Pat. Waardoor het alleen maar groter werd en de pijlen werden gericht op Jerrel. Lekker makkelijk, want meeste mensen geloven hem toch niet. Maarja Pat zwaaien we vanavond lekker uit.
Vind Jerrel nog steeds vervelend, maar het maakt andere inwoners echt niet beter
Ja, dit vond ik ook heel stom. Nu leek het alleen alsof hij huilde om die glazen, maar er was natuurlijk meer aan de hand met die mddelvinger.
Ferrel en Michel zijn al een poosje zaken aan het uitpraten in de tuin.
Het begon wel ok, maar hoe die Ferrel dat gesprek in verschillende richting trekt. Valt gewoon niet te praten met die gast.
Michel vertelt dat hij gisteren gehuild heeft in de DBK en terwijl hijhelemaal geen huiler is. Ferrel vindt het goed dat hij eens breekt. Zijn plan is gelukt dat hij door 2 dagen te zwijgen hem heeft gebroken⊠Heel ongemakkelijk gesprek van de kant van Ferrel.
Hij laat Michel geen hele zin uitspreken. De hele tijd hem te onderbreken met: âja maar, dit is dan toch, neen, je bent dan nep, Ja, maar dan ben je onzeker,âŠâ
Echt raar om te horen hoe hij zaken bekijkt. Niet te begrijpen hoe zijn vriend daar mee om kan. Je kan er gewoon heel moeilijk mee communiceren als je een andere kijk hebt op de zaken.
âRoll the clipsâ
Jerrel die denkt dat hij het kan winnen van Michel. Ik ga stuk. Die man is gek!