Ja, toch. Heel flauw dit hoor. Er staan sancties op pesten en dit is gewoon pesten volgens Patje… Michel of Nick (weet niet wie het heeft gedaan) naar huis Sommige denken nu ook dat Jerrel het zelf heeft gedaan.
Vanochtend zei Michel dat hij graag iets wilde gaan verstoppen van Jerrel en nu zijn de spullen dus verstopt… Dus ik gok Michel. Want Liese vroeg aan Michel of hij het heeft gedaan en toen knikte Naomi van wel!
Aiii. Morgen de live show dus ik ben benieuwd.
Vind Jerrel echt verschrikkelijk maar pesten is nooit goed. Vind het wel vreemd hoe hij doet. Hij zegt “ik beschuldig niemand” maar dat doet hij wel. “Ik wil gewoon schilderen en vraag jullie om hulp” en dan krijgt hij hulp, snauwt hij mensen af die door zijn spullen gaan zoeken…
Ja, maar dat waren wel vrienden onderling hé. Als mijn vriend een grap met mijn spullen zou uithalen zou ik het leuk vinden. Als iemand die ik niet zo chill vindt iets doet… is het anders.
Spreek het gewoon uit als volwassen mensen. Het verstoppen van spullen deed ik ook op de basisschool
Het is wel een verschil, want iedereen kan het goed vinden met Nick. En er is wel door Michel en Nick gezegd dat ze hem ook konden gaan wegpesten, zodat hij er zelf uitgaat en degene die genomineerd zijn kunnen blijven. Wat ik wel snap, maar dit is niet de manier. En hoe Jerrel doet ook zeker niet, het moet gewoon volwassen worden opgepakt. Dit gaat straks weer 1 groot drama worden.
De nominaties zijn ook nog steeds niet bekend. Zal er toch nog een twist komen?
Huh maar wacht eens even, ik lees net (op bigbrothernederlandpuntnl) dat Jerrel gezegd heeft dat hij van de productie te horen heeft gekregen hoe het met het thuisfront gaat. Ook zou hij heel vaak naar de dagboekkamer mogen. Julie is uiteindelijk naar de dagboek kamer gegaan, en tegen haar is verteld dat Jerrel helemaal niks over het thuisfront heeft gehoord. Sorry hoor maar hij liegt dus ook nog eens heel vaak?
Eerst alle opmerkingen die hij maakte. Daarna als mensen er naar vroegen was het “ik heb dat niet gezegd”. En nu dit… wauw.
Spullen verstoppen is niet leuk, pesten ook niet maar ik snap wel dat ze helemaal klaar met hem zijn. Ik zou gek worden daar
Ik vond dat eigenlijk niet zo’n rare opmerking van Julie? Kan toch gewoon dat het daar bij weggooien van iets anders in terecht gekomen is ofzo… (zou wel apart zijn maar toch, ik zou toch kijken voor de zekerheid) Of vond jij het anders klinken?
Uiteindelijk bleek dat iedereen wel eens zo’n boodschap heeft gehad van de productie. Dan zeggen ze gewoon we hebben gesproken met het thuisfront en alles gaat goed en ze zijn trots op je. Normaal niet na 4 dagen, maar hij had daar blijkbaar al behoefte aan.
Hij gaat wel vaak naar de dagboekkamer en Big Brother heeft tegen Julie gezegd dat dit minder vaak gaat gebeuren vanaf nu.
Weten ze al wie de genomineerden zijn?
Volgens mij nog steeds niet. Maar Patrick heeft wel echt het gevoel dat hij genomineerd is. Dus hij is nu al beetje chagrijnig.
Weten jullie wie nu eigenlijk degene is geweest die de paletten heeft verstopt ?
Vanavond na de uitzending horen de bewoners wie genomineerd is. Dus ik verwacht rond 22:30 uur wat drama in het huis. Patje zegt dat hij kwaad gaat worden als hij erop staat.
Ahhh Patrick is opa geworden! Hebben ze net bekend gemaakt in de woonkamer. Ik denk dat ie nu vrijwillig opstapt
Genomineerd zijn: Thomas en Patrick
Ik heb vooruit gespoeld op videoland.
Ik zit de uitzending te kijken, maar Jerell… verschrikkelijk. Ik weet niet of ik zijn houding had kunnen handelen hoor.
Echt een engnek
Pf, die Patrick heeft ook aan agressie probleem zeg. Hoe die tekeer ging in die jacuzzi. terwijl hij het werkelijk zo had gezegd
Ben wel echt verbaasd dat Zoey haar woord heeft gehouden en niet Thomas heeft genomineerd!
En wel vreemd dat nog steeds niet bekend is gemaakt wie er genomineerd zijn in het huis
Dat werd aan het eind van de uitzending bekend gemaakt! Patrick en Thomas.
Ik heb op Thomas gestemd. Patrick mag van mij wel naar huis. Dat gezeur vandaag in de uitzending. En hij heeft blijkbaar een kleinzoon gekregen dus hij vindt het vast niet erg om naar huis te gaan.