Ik denk niet dat Jerrel volgende week donderdag haalt, die zal na het weekend wel weg zijn.
Wow loopt de livestream 20 minuten achter?
Wat ging Nick op een fijne rustige manier in gesprek met Jerrell!
Jerrel blijft zich alleen maar focussen op dit gesprek, hij ziet totaal niet in dat dit gaat over zijn hele gedrag de afgelopen week. Hij blijft maar bezig over wat Michel specifiek gezegd heeft over stoorzender voor alle 11 bewoners
Dat is ook echt typisch gaslighting. Overal aan voorbij gaan en een ding eruit pikken en daarop blijven focussen. Ik vind het echt een naar ventje, maar hij heeft vast issues
Dit sowieso anders ben je niet zo denk ik. Maar geeft je nog geen reden om zo te doen.
Ik vind het ook echt naar dat hij het nu gooit op dat ze hem niet accepteren. Voor de ruzie heeft hij Michel opgemaakt en alles, ik geloof echt niet dat dit komt doordat hij niet geaccepteerd wordt. Hij heeft zichzelf gewoon echt kut gedragen.
En ik vind het jammer dat Jill zo lief tegen hem blijft doen, terwijl hij zich super lullig gedragen heeft naar haar toe. Ik snap niet dat zij zo doet? Ik weet dat ze niet van gezeik houdt, maar dit is wel heel erg de schijn ophouden om de lieve vrede te bewaren.
Verdient een nominatie voor de Nobelprijs ivm BB.
Benieuwd of Naomi dat nu ook kan.
Dit is al 1u40min bezig (ongeveer). Zooo vermoeiend, maar wel heel entertainment.
In deze situatie heel begrijpelijk, maar ik vind dat vaak bij haar.
Meteen beginnen roepen voor iets kleins. Heel snel geĂŻrriteerd.
Ik vind Michel echt kut en zn hele groepje erbij dus ik hoop dat Jerrel niet eruit gaat.
Even op âliveâ drukken rechtsonder in!
Wie denken jullie dat er uit gaat vanavond?.
Wat ik vooral heel vervelend vind is dat hij ook steeds in die slachtofferrol gaat zitten. Steeds verschuilen achter het feit dat hij gepest is en over hoe hetero mannen hem behandel(d)en. Maar dat is sowieso een vrij algemene ergernis die ik heb met mensen. Dat je dan zoân persoonlijkheid aan gaat meten als afweermechanisme, maar daarmee kwets je zelf ook mensen.
Mij ook niet inderdaad. Vind het sowieso vreemd dat ze zo âlaatâ pas de nominaties te horen kregen en de koffers zo laat. Alsof BB er ergens ook rekening mee houd dat Jerrel zelf vertrekt.
Denk ook pat ook ivm zn kleinzoon en als je dan in BB zit met deze sfeer vraag je jezelf toch ook af wat je daar in godsnaam nog doet
Dat gesprek tussen Michel en Jerell. Ik word gewoon plaatsvervangend boos. Jerell blijft maar zuigen. Niet om aan te zien dit, Big Brother zou eigenlijk in moeten grijpen.
Ik dacht dat ook maar ik heb het teruggekeken en het is toch niet zo. Op de uitspraak van Michel âjij maakt opmerkingen in het huis waar we helemaal niets aan hebben, wij als groep hebben daar niets aanâ zei Jerrel: âiedereen? Iedereen denkt daar hetzelfde over nu?â Daar antwoorde Michel ja op.
Op de opmerking van Michel: je bent op dit moment een grote stoorzender in de groep zei Jerrel: âzet ons tegenover elkaar en laat NL en BE beslissenâ.
Ik neem dit veel te serieus dat ik het ga terugkijken
Hahaha, geniaal! Thanks voor de verduidelijking. Ben zelf ook al gemanipuleerd door Jerrel blijkbaar.
EchtâŠmoordneigingen door die kleuter.
Benieuwd of er nog iets wordt aangehaald in de liveshow straks.
Ja daar ben ik een beetje bang voor.
Dat iemand zo het bloed onder je nagels vandaan kan halen.
Echt voor het eerst dat ik van beide niet wil dat ze weggaan.
Die terugblik net, oooooh ik zou Jerrel zo graag op zijn gezicht slaan.