Ik denk dat Patrick mocht hij winnen alsnog zelf weggaat vanwege de geboorte van zijn kleinzoon. Jerrel is gewoon ontzettend vervelend en Michel heeft vast wel gezegd dat de hele groep hem een stoorzender vindt en dat is hij ook. Hij heeft keihard in Jills oren lopen fluiten en in haar gezicht lopen boeren en dan zegt zij ik vind dat helemaal niet erg sorry maar dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je dat gedrag goedkeurt. Van mij mag Jerrel snel weg want Jowi is toch onvervangbaar.
De regie is volgens mij hartstikke blij met Jerrel. Eindelijk sensatie in het huis.
Dat wel, maar denk dat de irritatie hoger is als ik de reacties op Twitter en zo lees. Dat mensen het moeilijk vinden om aan te zien dat iemand zo met mensen omgaat.
Ik kan er gewoon niet bij dat iemand Ă©cht zo toxic kan zijn. Vind hem heel heftig in allesâŠ
Is t voor de kijker wel bekend wie die make-up heeft verstopt?
Nee⊠het zat uiteindelijk in zijn jas.
De liveshow is echt een jerrel showâŠ
Mijn vriend wil niet meekijken naar de live show door Jerrel. En noemt het ook de Jerrel show
Wanneer Ferrel wordt er ingezoomd op Michel. Stiekem smult de regie hiervan
Ik denk echt dat Jerrel huismeester wordt.
De Belgische verslaggever geniet er te erg van. Ik denk de rest van de regie ook
Zou ergens wel een geniale zet zijn.
Zucht komen de seksuoloog en psycholoog weer⊠vind dit zo saai onderdeel
Je had gelijk hoorâŠ
Versprak Peter zich net? Hij zei toen Thomas en Jill werd besproken âmaar er komen nog hele mooie momenten aanâ âohja dat mag ik niet zeggenâ. Zouden Thomas en Pat hebben afgesproken dat Pat weggaat?
Wat een diepe analyse. Had het zelf nooit zo gezien. Wat een aanvulling deze info
Viel mij ook al op! Zie het wel gebeuren
Ging dat niet over die opmerking van Thomas zân moeder over samen kerst vieren?
Bedoelde ze niet dat de moeder van Thomas zei dat Jill en Thomas samen naar haar kerstdiner kip mogen komen eten haha?
Oh dat heb ik gemist! Toen had ik mijn koptelefoon nog niet op xD
Hoe en met wie kwam Michel ook al weer het huis in?