Nu wordt het voor de kijker ook tacktisch stemmen Om dezelfde reden stem ik ook op Jill
ja hier hetzelfde, had anders thomas gestemd maar vind Michel zo’n naar mannetje geworden
Nick heeft Mike omgepraat om op Jill en Thomas te stemmen. Michel wilde zichzelf laten nomineren met Matt. Daarna wilde hij toch Zoey erop hebben maar Liese weigert op haar te stemmen. Dus mede dankzij Liese is het Thomas en Jill geworden. Ik hoop dat Thomas blijft. Ik ben een beetje klaar met de domme Jill act.
Michel commentaar op Thomas. Maar over zijn vriendinnetje Julie, die 525 euro uit de pot haalt, hoor je niks.
Lekker sfeertje daar. Ook Zoey gaat tegen Michel en gelijk wordt Julie bijbetrokken. Wel goed dat Zoey Michel apart neemt.
Precies! was sowieso anders geweest als Jill het was. Jill deed het zo goed.
Tsjonge jonge, echt alsof hij de baas is in huis zeg hoe hij met iedereen om gaat en in gesprek gaat.
Michel zijn excuses: sorry als JIJ je zo voelt
Hij staat er ook zo bij als een gymleraar . Ontspan!
Ik vind Zoey zo chill
Sowieso wordt die Mike volgende week genomineerd. Niemand vertrouwt hem meer.
Hij is wel als een broer voor haar. Dus ze gedraagt zich gewoon als het bemoeiende zusje
Omg The Mandalorian soundtrack eronder
Och jee wat een drama…
Het hele drama dat Mike nu veroorzaakt heeft lijkt er wel voor te zorgen dat ze meer één groep worden ipv twee kampen.
Ga stuk om de dramatische filmmuziek keuze haha
Mijn moeder schreeuwt hier echt tegen de tv aaaah “stuk hypocriet dat je bent!” (Julie) en mn vader “Neeeheeee, jullie snappen er ook niets van. Dit is het spe-heeeeeel).”
Nog steeds 2 groepen, maar met een gedeelde passie om Mike liever kwijt dan rijk te zijn.
Dus eigenlijk 3. Mike in zn uppie
Ik heb het begin gemist. Maar waar is Peter?
Ziek!