Ik zit nog steeds in tweestrijd om Michel. Ik vind hem wel sympathiek maar hoe hij nu de laatste tijd alles naar zijn hand wil zetten…jammer.
Als hij straks wint heeft hij het wel heel goed gespeeld!
Maar er komen vast nieuwe bewoners in binnenkort. Ze moeten nog 40(?) dagen hé! Hou hoop!
Oh ik denk eigenlijk niet dat er nog nieuwe bewoners komen, zou ik ook raar vinden met nog maar 40 dagen te gaan
Julie is aan het huilen want ze is kwaad dat mensen denken dat Michel en zij meer zijn. Komt door Zoey. Want ja, ze heeft een vriend hoor!!
Dat Zoey deze “roddels” door het huis verspreid.
De stream doet nu raar bij mij trouwens? Ik zie beelden van vanmorgen vroeg.
Lekker Zoey de schuld geven. Eerlijk… door de reactie van Julie denk ik juist dat ze nu pas beseft dat het misschien niet okay overkomt op tv. Als ze echt gewoon maatjes zijn en er totaal geen spanning is dan ga je er toch niet om huilen? Dan zou je toch niet zo mee zitten. Ik zou denken “laat ze maar denken wij zijn gewoon maatjes”. En dan zou de vriend het toch ook begrijpen.
Michel is ook een heel gesprek aangegaan met Mike net. Man man man. Echt een baasje die Michel zeg.
Kijk als je daar zit is t gewoon logisch dat je net je vriendjes wil overblijven dus in die zin neem ik ze niets kwalijk. Vind thomas niet eens leuk dus boeiend. Maar michel is echt van meh naar oke wel oke naar wtf gast doe normaal. Hoe erg die met de nominaties bezig was vind ik echt niet leuk.
Denk dat ik alleen Zoey en Naomi nog leuk vind.
En sorry van Mike krijg ik echt seriemoordenaar vibes. En Matt ziet er een beetje uit als een duivelskind. Door zn wenkies ofzo
Haha nee ik denk ook niet echt dat er mensen in komen. Maar ik vind het gewoon echt niks meer aan op deze manier. Ik snap dat er bondjes ontstaan en dat je met de een meer hebt dan de ander. Ik zou het toffer vinden als je niet twee weken achter elkaar genomineerd kan worden bijvoorbeeld. En dat je niet twee keer achter elkaar op dezelfde personen mag stemmen. Nu is het zo voorspelbaar. “Oh ja jij hoort niet bij ons groepje, dus jij gaat er als eerste uit en daarna is Pietje aan de beurt”.
Het zijn echt twee kampen en dat merk je aan alles. Er is totaal geen groepssfeer. Dat vind ik echt heel erg jammer en dat maakt het voor mij een stuk minder leuk om te kijken.
Ze hebben één leuke week gehad, en dat was de week dat Jowi, Nathalie en Daniëlle vertrokken. Toen was het echt gezellig tussen hun allemaal.
Dat indd. Ik begrijp heel goed dat ze Jill en Thomas hebben gekozen. Maar hoe Michel daar voor gezorgt heeft vind ik gewoon niet echt okay. En ook hoe hij zichzelf geweldig voelt boven de rest. Ergerde mij gisteren ook aan hem toen hij in de livestream vond dat Jill en Thomas het beter hadden kunnen oppakken. Want kijk naar Hem en Nick. Zij waren er toen okay mee. Ja Michel makkelijk lullen, want toen stonden er 3 mensen op. De kans toch stuk kleiner dat je wegging zeker tegenover Jerrel.
Vond begin Michel wel tof, maar hij is wel echt veranderd. En helemaal sinds hij een x op het bord stond. Nu roept hij “het is maar een spel”, maar ondertussen probeert die mensen te dwingen wat ze gaan stemmen om zijn eigen hachje te redden. Klopt toch niks van.
Spoiler
Mike wil er nu uit gaan zodat Jill en Thomas kunnen blijven.
Gaat ‘ie eeeeecht niet doen.
Zou vast weer een van zijn sprookjes zijn
Lekker groepsgesprek… alleen Mike en Michel aan het woord
Michel wil niet dat Mike naar huis gaat, hij wil gewoon Jill of Thomas eruit hebben
Zou t eigenlijk wel leuk vinden als big brother hier in meegaat. Denk niet dat t zo is. Maar Mike voelt ook wel dat ie anders er volgende week uitligt. Had ie deze week al gedaan als ie dat briefje niet gevonden had.
Dit precies ja haha.
Idd, in het begin vond ik Michel een beetje zo’n dommekracht zonder inhoud, daarna vond ik hem heel sympathiek (nog steeds) maar hoe hij het nu aanpakt, nee.
Toch twee stemmen op Jill gedaan omdat Michel dan minder kans heeft om als enige Nederlander in de finale te staat. Al gun ik het Thomas toch wel meer .