Ahhh hoe kan Jill de komende weken overleven? Hopelijk komen er nu andere regels voor nomineren, anders staat ze er volgende week weer op maar dan blijft ze waarschijnlijk en moet Mike weg.
Échte vriendschap
Hoe trots kan je op elkaar zijn?
Ik hoop nu zo dat Jill wint!
Jaaaa dit zou toch veel beter zijn! Dan hoeven ze in het huis ook niet de hele week over strategie en nominaties te praten. Zou echt fijn zijn voor de sfeer.
Michel tegen Julie haha!
Ohhhh Thomas
Vind voor het aantal camera’s dat er maar weinig invloed is van de kijker. Zou dat ook graag anders zien
met die knuffel aaaah
OMG plottwist. Twee kampen? Arm en rijk? Stream haperde net.
ja haha weird flex dit
Michel die nu al niet de grijs van zijn gezicht kan halen
Oh dat arm en rijk lijkt me interessant.
Die sneer van Thomas naar Mike trouwens ‘ik hoop je buiten te zien, volgende week’
Haha zei hij dat? Geweldig! Ik heb dat helaas niet gehoord. Wat zei Mike?
Edit: we vergeten in mijn enthousiasme dat ik eerst zij getypt had.
Wacht maar, sowieso worden Julie en Michel gesplitst tussen arm en rijk! Dan kan ik niet wachten op zijn gezicht
Haha ik hoop het zo!
Nick ook: “vanaf volgende week wordt het echt hard. -stilte- Ehhh ja nou ja dat was het nu al”
Dit is toch niet gezond voor een mens? Arme Jill. Hoop dat ze de raad van haar Opa zal opvolgen: Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen. Hoop niet dat ze verdrinkt in het verdriet om het gemis van Thomas. Heb het met haar te doen.
Ah, Thomas heeft zijn pikachu onder het kussen van Jill verstopt
Haha ja, Mike zei nier veel terug volgens mij
Oeh er gebeurt wat. Vandaag wordt alles beslissend zegt Big Brother. Ik moet eigenlijk dingen doen.
Iedereen moet zn spullen pakken.
Ja ze gaan toch die kampen maken? Arm en rijk haha ben kei benieuwd. Hoop dat Liese bij arm komt.
Ik hoop dat ze iedereen thuis afzetten en er een busje komt met nieuwe bewoners