Big Brother

OMG plottwist. Twee kampen? Arm en rijk? Stream haperde net.

1 like

ja haha weird flex dit

1 like

Michel die nu al niet de grijs van zijn gezicht kan halen :weary:

1 like

Oh dat arm en rijk lijkt me interessant.

Die sneer van Thomas naar Mike trouwens ā€˜ik hoop je buiten te zien, volgende week’

13 likes

Haha zei hij dat? Geweldig! Ik heb dat helaas niet gehoord. Wat zei Mike?

Edit: we vergeten in mijn enthousiasme dat ik eerst zij getypt had.

Wacht maar, sowieso worden Julie en Michel gesplitst tussen arm en rijk! Dan kan ik niet wachten op zijn gezicht :troll:

5 likes

Haha ik hoop het zo!

Nick ook: ā€œvanaf volgende week wordt het echt hard. -stilte- Ehhh ja nou ja dat was het nu alā€

3 likes

Dit is toch niet gezond voor een mens? Arme Jill. Hoop dat ze de raad van haar Opa zal opvolgen: Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen. Hoop niet dat ze verdrinkt in het verdriet om het gemis van Thomas. Heb het met haar te doen.

Ah, Thomas heeft zijn pikachu onder het kussen van Jill verstopt :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Haha ja, Mike zei nier veel terug volgens mij

1 like

Oeh er gebeurt wat. Vandaag wordt alles beslissend zegt Big Brother. Ik moet eigenlijk dingen doen.
Iedereen moet zn spullen pakken.

Ja ze gaan toch die kampen maken? Arm en rijk haha ben kei benieuwd. Hoop dat Liese bij arm komt.

Ik hoop dat ze iedereen thuis afzetten en er een busje komt met nieuwe bewoners

13 likes

Haha dit ken ik niet maar ik heb het idee dat het wel zo iets wordt en dat ze zometeen moeten strijden om in een bepaald team te komen ofzo. Zin an! Het wordt ook meer individueel. Finally.

1 like

wordt denk ik een beetje zoals als big brother the battle in 2001, waarbij er echt een hek in het huis kwam om de arme en rijke groep van elkaar te scheiden.

2 likes

Zoooo irritant als een deelnemer met de mic zit te spelen, dat geruis in m’n oor kan ik niet aan

hahaha oh wat grappig.

@Friemel gadverdamme. dit was ook het seizoen met andries en kelly geloof ik.

Die streams… juist nu er iets gebeurt lopen ze heel de tijd vast en springen ze terug in de tijd :weary:

Dit afscheid deed me ook wel wat hoor… Ik ben echt helemaal team Zoey en Jill.

1 like

Spoiler arm & rijk teams:

De teams zijn jongens tegen de meiden. En de meiden zijn nu het rijke team.

1 like