Ik snap dat hele arm en rijk nu. Wat is het doel daarvan?
Ik denk de groepen uit elkaar halen zodat er ook niets afgesproken kan worden voor nominaties. En een onverwacht aspect er in gooien om het voor de kijkers leuker te maken.
Oooh ze mogen ook helemaal niet met elkaar spreken? Dat is wel een leuke twist ja!
Weet iemand waarvan de frisglazen van zijn trouwens?
bijna al het servies is van hk living.
Ah shit hier was ik al bang voor. Ik heb een persoonlijke vete met HK dus ik mag het niet bestellen. 
Ja ze doen dat wel af en toe door de muren heen haha. Weet niet of ze hier nog wat van horen of dat mag of niet.
Ik zit ff livestream te kijken en Jill zit aan tafel met Julie, Naomi en Liese. Ik vind het zo zielig voor haar dat ze daar moet zitten met die backstabbing bitches die Thomas hebben weggestemd. Wat een kutprogramma ook
Kijk nu de afl. van gister
Bah Mike bah Mike, helemaal in de slachtofferrol kruipen en alles weer verdraaien. Kom er gewoon voor uit wat je hebt gezegd, zoân sneu persoon.
Hoe Jill Julie troost is zo lief. En arme Matt, ik voelde met hem mee, lijkt me echt een kutgevoel
Mike is echt een naar ventje.
Ik hoop nog steeds dat Nick wint. Dat zou ik helemaal terecht vinden.
Wat is er gebeurd?
Ik was nog de aflevering van gisteren aan het kijken. Mike had iedereen wat tegen elkaar op gezet (bv. gezegd dat hij Matt in bescherming nam tegen K5, want dat ze sowieso op hem zouden stemmen wegens persoonlijke redenen waardoor Matt zich 2 dagen kut voelde, gezegd dat Julie zich niet ok gedroeg met Michel tegenover haar man waardoor Julie erg verdrietig wasâŠ)
Ik vind de verdeling âbasisâ en âluxeâ tot nu toe niet echt een succes en helemaal dat het man vs. vrouw is. Had liever dat ze allemaal in âbasisâ begonnen en dan elke dag met een proef hun plek terug konden verdienen in âluxeâ en dat dan de laatste twee automatisch genomineerd waren. Kijken jullie nog naar de streams?
Vrij weinig. Ik vind het echt saai met gesplitste groepen. Ik hoop ook op proeven dat de mannen naar rijk kunnen en de vrouwen naar arm. En een beetje lange spannende opdrachten.
Mijn hart brak gisteren ook weer met Jill en Thomas. En zo sneu dat Jill nu worstelt met haar gevoelens voor hem.
Gisterenavond nog gekeken. Maar gebeurt vrij weinig of ze fluisteren. Toen de dames in hottub zaten hadden ze het over René. En Jill zei iets over René maar het was super zacht en onverstaanbaar. Dus heb geen tea xD. Vind het niet zo spannend nu de groep verdeeld is. Ook weet je als kijker nog niks over eventuele nieuwe regels omtrent nomineren. Er is nu nog weinig context. Vind de livestream nu vooral saai. Kijk nog liever naar Els in de hottub xD
De dames zijn tipsy en nu is er sfeer aan tafel na een lange, saaie avond.
Vooral Liese en Naomi zijn in de wind. Maar Naomi is nogal snel luid.
waar worstelt ze mee mbt thomas dan?
Toen ze met hem in de gameroom was dacht ze ineens bij zichzelf dat ze zich meer had moeten openstellen voor meer dan alleen vriendschap. En nu hij weg is beseft ze dat ze meer voor hem voelt en ze is nu heel erg bang dat hij iemand ontmoet in de buitenwereld voordat zij het met hem heeft kunnen bespreken. En hij weet wat zij voor hem voelt. De meiden hebben haar gezegd dat ze het buiten zonder de cameraâs met hem moet gaan uitzoeken en die zijn super lief voor haar.
Nu heeft Matt gisteren nog bij de mannen een onsamenhangend verhaal verteld dat er iemand op hem wacht. Toen de mannen vroegen of dit buiten het huis was toen was het ineens nee, ja misschien. En kwamen ze erop dat het iemand in het huis moest zijn. Hij wilde het niet zeggen want dan zou het straks bij RTL Boulevard komen over een romance in het huis. Het was voor de mannen wel snel duidelijk dat hij Jill bedoelde. Dit hebben de vrouwen staan afluisteren. Dus die weten het nu ook. En Jill gaat op aanraden van Julie goed met hem praten (als ze weer samen met de mannen zijn) om te zeggen dat zij echt niets voelt voor hem.
Vind het wel verwarrend waarom Matt dat denkt 
Apart verhaal. Hij zou dat toch ook niet zomaar denken of wel? 
Nu je het zegt. Waar verbaas ik mij eigenlijk over