Big Brother

Haha dit ken ik niet maar ik heb het idee dat het wel zo iets wordt en dat ze zometeen moeten strijden om in een bepaald team te komen ofzo. Zin an! Het wordt ook meer individueel. Finally.

1 like

wordt denk ik een beetje zoals als big brother the battle in 2001, waarbij er echt een hek in het huis kwam om de arme en rijke groep van elkaar te scheiden.

2 likes

Zoooo irritant als een deelnemer met de mic zit te spelen, dat geruis in m’n oor kan ik niet aan

hahaha oh wat grappig.

@Friemel gadverdamme. dit was ook het seizoen met andries en kelly geloof ik.

Die streams
 juist nu er iets gebeurt lopen ze heel de tijd vast en springen ze terug in de tijd :weary:

Dit afscheid deed me ook wel wat hoor
 Ik ben echt helemaal team Zoey en Jill.

1 like

Spoiler arm & rijk teams:

De teams zijn jongens tegen de meiden. En de meiden zijn nu het rijke team.

1 like

Ik snap dat hele arm en rijk nu. Wat is het doel daarvan?

Ik denk de groepen uit elkaar halen zodat er ook niets afgesproken kan worden voor nominaties. En een onverwacht aspect er in gooien om het voor de kijkers leuker te maken.

3 likes

Oooh ze mogen ook helemaal niet met elkaar spreken? Dat is wel een leuke twist ja!

1 like

Weet iemand waarvan de frisglazen van zijn trouwens?

bijna al het servies is van hk living.

Ah shit hier was ik al bang voor. Ik heb een persoonlijke vete met HK dus ik mag het niet bestellen. :joy:

Ja ze doen dat wel af en toe door de muren heen haha. Weet niet of ze hier nog wat van horen of dat mag of niet.

Ik zit ff livestream te kijken en Jill zit aan tafel met Julie, Naomi en Liese. Ik vind het zo zielig voor haar dat ze daar moet zitten met die backstabbing bitches die Thomas hebben weggestemd. Wat een kutprogramma ook

1 like

Kijk nu de afl. van gister
Bah Mike bah Mike, helemaal in de slachtofferrol kruipen en alles weer verdraaien. Kom er gewoon voor uit wat je hebt gezegd, zo’n sneu persoon.

3 likes

Hoe Jill Julie troost is zo lief. En arme Matt, ik voelde met hem mee, lijkt me echt een kutgevoel :frowning: Mike is echt een naar ventje.

Ik hoop nog steeds dat Nick wint. Dat zou ik helemaal terecht vinden.

2 likes

Wat is er gebeurd?

Ik was nog de aflevering van gisteren aan het kijken. Mike had iedereen wat tegen elkaar op gezet (bv. gezegd dat hij Matt in bescherming nam tegen K5, want dat ze sowieso op hem zouden stemmen wegens persoonlijke redenen waardoor Matt zich 2 dagen kut voelde, gezegd dat Julie zich niet ok gedroeg met Michel tegenover haar man waardoor Julie erg verdrietig was
)

1 like

Ik vind de verdeling ‘basis’ en ‘luxe’ tot nu toe niet echt een succes en helemaal dat het man vs. vrouw is. Had liever dat ze allemaal in ‘basis’ begonnen en dan elke dag met een proef hun plek terug konden verdienen in ‘luxe’ en dat dan de laatste twee automatisch genomineerd waren. Kijken jullie nog naar de streams?