Big Brother

Ja het is inkoppertje :sweat_smile:. Ben wel benieuwd wat de kijkers dan zouden stemmen. Matt lijkt mij ook niet heel populair

Hij zegt nu dat hij zijn hond bedoelde :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Hahahh Matt met z’n praatjes over die naaktfoto’s, geloof er niets van

En Michel ook met z’n Oekrainse playboy chick, wat is dat toch met mannen, bewijsdrang ofzo :lying_face:

1 like

Hahahha ja hoor tuurlijk Matt :joy:

1 like

En dan heb je nog de grote verhalen van Mike

Dat dachten de anderen ook. Ze zeiden het niet maar hun gezichten zeiden genoeg. Matt begon er ook uit het niets erover en kapte het ook snel af :sweat_smile:

Ik zou bijna denken dat iemand van de productie er naar gevraagd heeft. En dat hij nu dacht Shit! Ik moet snel wat verzinnen om mezelf nog enigsinds te redden :sweat_smile:

1 like

Ja dat zou kunnen. Ook omdat hij nu wel weer daf Jill geen interesse heeft. Jill was gisteren met Mike in gesprek over Thomas en daar kwam hij ook weer bij staan.

Ik zag dat ze nu een filmavond hebben en Tenet aan het kijken zijn met uiteraard Magnum ijs (sponsor). Dat zal ze vast goed doen.

Michel zegt nu dat hij (weer) expres heeft verloren om de vrouwen te redden.
Matt en Mike gaven net in de slaapkamer bij Jill ook aan dat ze duidelijk zagen dat hij minder zijn best deed. Hij denkt natuurlijk lekker makkelijk nu gaat het Mike tegen Matt worden. En ook al zou hij zelf genomineerd zijn gaat hij er vanuit dat hij het van beide kan winnen. Nou ik hoop echt als Michel er toch op staat (bijvoorbeeld doordat het toch ineens 3 genomineerden zijn) dat hij eruit gaat.

1 like

Oh Tenet nog wel. Hoop dat ze dan niet te veel door heen kletsen :sweat_smile:.

Voor dat ik de aflevering keek checkte ik de livestream en zag ik ze indd met magnum ijs. Eindstand ik keek de uitzending met een magnum ijsje :sweat_smile:

2 likes

Pff gaat het alsnog precies hoe hij het wil :see_no_evil:
Ben wel benieuwd wie de kijker zou kiezen om te blijven. Ik denk namelijk dat ik op Mike zou stemmen i.p.v Matt. Nouja tacktisch zou ik Matt kiezen alleen Ik word soms zo ongemakkelijk van hem :see_no_evil:. Kan dat niet aan. Nu ik over nadenk zou ik toch Matt kiezen, want hij zou denk ik niet snel op Jill stemmen.

1 like

Michel moraal ridder. Wat Liese ook zei Mike zei er niks van en Mike doet het net zo hard terug. Michel zegt dat ook gewoon om Jill in slecht daglicht te zetten. Alles wat Jill doet is namelijk niet goed genoeg voor Michel. Je weet gewoon als Julie het had gezongen hij er niks van had gezegd. Hij kan echt niet hebben dat Jill populair is.

5 likes

Ik twijfel. Ik vind Matt niet zoveel aan en soms ook vreselijk irritant. Mike brengt nog een beetje leven en wrijving door onvoorspelbaar te zijn. Maar dat kan inderdaad ook een nadeel zijn voor Jill als MIke als enige Nederlander wil overblijven.

Ze hoeven van mij beide niet weg. Zie veel liever Michel of Zoëy vertrekken.

1 like

Daarom indd. Echt lastig. Vind aan Matt niks aan en Mike zorgt voor nog wat wrijving. Matt is zoo saai :see_no_evil:

Edit: Wie zie jij graag van de Belgen in de finale?

Nick! Die vind ik echt het leukste. Moet altijd zo om zijn uitspraken lachen. Hoe hij in die uitzending van vandaag ook op die stoel zat met zijn hoofd in de zon :joy:

En jij?

2 likes

Haha ja ik moet ook vaak om Nick lachen. Hij lijkt mij in het huis nog best een toffe gast.

Ik vind het echt lastig! Haha en moet zeggen het veranderd ook vaak per week :laughing:. Zie Zoey ook wel in de finale alleen laatste tijd erger ik meer aan haar. In begin wilde ik haar niet in de finale en toen weer wel en nu weer minder :sweat_smile:. Vind haar soms zo negatief.

Ik zou het niet persé erg vinden als Nick het zou worden. Denk dat hij van alle Belgen ook wel het populairst is. Zie hem niet snel eruit gaan. Tenzij hij tegen Jill moet. Dan zou het spannend worden

2 likes

Ik hoop echt dat Michel gewoon van Jill verliest ergens along the way. Aju meneer kwal.

5 likes

Ik mag Mike totaal niet hoor maar vond dat liedje over Mike ook dom :stuck_out_tongue: Over die kleine lul enzo. Zou wat zijn als hij dat ging zingen iets van ‘Blabla heeft kleine tieten maar gelukkig ga je morgen naar huis’
Maar goed, de humor daar is sowieso ver te zoeken

Ik snapte al niks van die vergelijking haha, hoe ze zo met haar handen deed. Kleuters

1 like

Hij doet mij ook echt denken aan mijn gymleraar op de middelbare. Leek super chill. En hij was toen ook een jaar of 25+. Maar eindstand hij gaf super kut les en alle zwijmelde en populaire meiden werden voorgetrokken en kregen ook sneller een hoger cijfer😅

Zoey en Jill zijn in dit geval in het huis de niet populaire meiden. Ze zijn niet onder indruk van Michel (niet meer). En toevallig dat op die twee meiden Michel elke keer op zit te zaniken.

Bizar eigenlijk hoe hij binnenkwam. Toen was die beetje apart maar okay. En toen dacht je hĂš op zich wel toffe gast tot die opeens besefte dat hij ook genomineerd kan worden. Toen kwam muisje Geronimo naar boven :sweat_smile::see_no_evil: (sorry)

Wat ik vooral gewoon irritant aan hem vind is dat hij doet alsof iedereen een gelijke kans verdient. Maar we weten allemaal dat hij daar alleen zijn groepje mee bedoelt. Julie kan bijvoorbeeld niks fout doet. Zelfs niet als zo €400 uit de pot haalt door een spel. We weten allemaal dat als Jill het was ze de wind van voren had gekregen.

Precies dit indd!

4 likes

Denk niet lang duurt voor de pijlen gericht worden op Zoey. Zie haar er volgende week wel op staan. Misschien wederom met Jill. Ligt natuurlijk ook hoe dan de immuniteit wordt gebruikt. Maar eerst zullen vanavond zien wie er genomineerd zijn voor deze week. Verwacht geen grote verrassing :sweat_smile: