Big Brother

Ja die livestream is echt vreselijk, zo slecht!

1 like

Deze Big Brother gaat echt van de ene flop naar de andere. Ik was zó enthousiast voor arm en rijk en toen bleek arm niet zo arm te zijn (hometrainer, gloednieuwe bank etc.) en het mannen vs. vrouwen te zijn. Er zat totaal geen strijd in om van ‘arm’ naar rijk te gaan en dit heeft dus ook nul gevolgen voor de nominaties? Echt jammer. Had elke dag een opdracht gedaan waarbij de 2 beste naar rijk hadden gemogen en de laatste 2 waren automatisch genomineerd. Ik kijk alleen nog de afleveringen (wel doorspoelen), livestreams ben ik klaar mee. Kwaliteit van Videoland is ook echt shit.

einde rant

9 likes

Ik kijk nu via videoland dus kan voorlopen IDK. Maar

Ik doe het Zoey niet na. In een body aan een paal hangen. Ik voel het al tussen mijn billen schuren :laughing::sweat_smile:

2 likes

Het lijkt wel of dit hele “arm-rijk” gedoe (het scheiden van de mannen en vrouwen) gedaan is om Jill aansluiting te laten krijgen met de andere vrouwen nu Thomas weg is. Het had zo leuk kunnen zijn maar wat een fail.

4 likes

Gisterenavond/nacht livestream kunnen kijken via mijn laptop. Ik hoop dat ik het een beetje goed kan naproduceren wat ik gehoord heb :sweat_smile:. Dit kwam ik te weten:

Jill vroeg zich af (situatie: in slaapkamer met M&M) hoe seks is met iemand die een dikke buik heeft. Mike kon dat wel uitleggen.

En Matt vertelde als “seksblunder” dat hij 3x seks had met een meisje en alle keren scheurde het condoom en moest er een morning afterpil worden gehaald.

Julie en haar bro Michel zaten op de bank nog te kletsen (je las zeker ketsen :smirk:). Iedereen lag toen al in bed. En Michel gaf toe dat hij zichzelf een “handicap” gaf toen ze die ballen in de korf moesten gooien. Hij ging expres onderhands gooien terwijl hij weet dat hij beter is in bovenhands gooien. Dus hij gaf toe dat hij de meiden een beetje hielp.

Ook hadden ze het over hoe Michel deed tegen Naomi. Ik heb dit gemist, maar blijkbaar zei Michel tegen Naomi na het spel dat ze zich niet moest wegcijferen en ze niet onzeker moet zijn. Naomi ging namelijk niet meespelen in het spel. En Naomi was niet heel blij dat Michel dat zei (weet niet precies hoe, wat, waarom). En Michel vertelde tegen Julie weer dat mooie verhaal dat Naomi niet onzeker moet zijn. En dat iedereen moet kunnen meespelen. En Julie zei maar er moest natuurlijk één iemand buiten het spel staan. En Michel " ja dat klopt, maar ik had dan niet Naomi gekozen". Hij had Jill gekozen. Ik word soms echt gek hoe hij over Jill praat. Ze doet echt veel spellen goed en toch zou hij haar altijd als laatste kiezen, want ze hoort niet bij het groepje.

Ook had Julie over dat ze nu Jill en vooral Zoey begreep. Toen de meiden samen waren was de sfeer heel anders. Zodra de mannen weer kwamen ontstonden er groepjes. En nu zag Julie dat ook in en snapte ze waarom Zoey zich vaker afzonderd van de rest. Ze zei tegen Michel dat ze zag hoe blij Zoey was toen ze alleen met de meiden waren. En toen ging Michel van, maar ze kiest er zelf voor om niet bij ons te zitten. Ze kiest er zelf voor om zich af te zonderen. Dat ligt niet aan de mannen. En ook al hebben hij en Zoey gepraat. Michel voelt steeds de afkeurende blikken van haar als ze er wel bij komt. Om in Zoey’s woorden te zeggen de vibes tussen hen is niet goed. Dus Michel en Zoey gaan nooit goed viben das wel duidelijk :sweat_smile:

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen?

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgetypt. Sorry alvast als je na de laatste alinea nogsteeds de ballen er van snapt :see_no_evil:.

7 likes

Gaat een keer niet zoals Michel het zou willen :see_no_evil: De vrouwen zijn dus (waarschijnlijk) immuun voor de nominaties!!

Nou spannend. Dan wordt het Matt vs Mike.

Ja het is inkoppertje :sweat_smile:. Ben wel benieuwd wat de kijkers dan zouden stemmen. Matt lijkt mij ook niet heel populair

Hij zegt nu dat hij zijn hond bedoelde :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Hahahh Matt met z’n praatjes over die naaktfoto’s, geloof er niets van

En Michel ook met z’n Oekrainse playboy chick, wat is dat toch met mannen, bewijsdrang ofzo :lying_face:

1 like

Hahahha ja hoor tuurlijk Matt :joy:

1 like

En dan heb je nog de grote verhalen van Mike

Dat dachten de anderen ook. Ze zeiden het niet maar hun gezichten zeiden genoeg. Matt begon er ook uit het niets erover en kapte het ook snel af :sweat_smile:

Ik zou bijna denken dat iemand van de productie er naar gevraagd heeft. En dat hij nu dacht Shit! Ik moet snel wat verzinnen om mezelf nog enigsinds te redden :sweat_smile:

1 like

Ja dat zou kunnen. Ook omdat hij nu wel weer daf Jill geen interesse heeft. Jill was gisteren met Mike in gesprek over Thomas en daar kwam hij ook weer bij staan.

Ik zag dat ze nu een filmavond hebben en Tenet aan het kijken zijn met uiteraard Magnum ijs (sponsor). Dat zal ze vast goed doen.

Michel zegt nu dat hij (weer) expres heeft verloren om de vrouwen te redden.
Matt en Mike gaven net in de slaapkamer bij Jill ook aan dat ze duidelijk zagen dat hij minder zijn best deed. Hij denkt natuurlijk lekker makkelijk nu gaat het Mike tegen Matt worden. En ook al zou hij zelf genomineerd zijn gaat hij er vanuit dat hij het van beide kan winnen. Nou ik hoop echt als Michel er toch op staat (bijvoorbeeld doordat het toch ineens 3 genomineerden zijn) dat hij eruit gaat.

1 like

Oh Tenet nog wel. Hoop dat ze dan niet te veel door heen kletsen :sweat_smile:.

Voor dat ik de aflevering keek checkte ik de livestream en zag ik ze indd met magnum ijs. Eindstand ik keek de uitzending met een magnum ijsje :sweat_smile:

2 likes

Pff gaat het alsnog precies hoe hij het wil :see_no_evil:
Ben wel benieuwd wie de kijker zou kiezen om te blijven. Ik denk namelijk dat ik op Mike zou stemmen i.p.v Matt. Nouja tacktisch zou ik Matt kiezen alleen Ik word soms zo ongemakkelijk van hem :see_no_evil:. Kan dat niet aan. Nu ik over nadenk zou ik toch Matt kiezen, want hij zou denk ik niet snel op Jill stemmen.

1 like

Michel moraal ridder. Wat Liese ook zei Mike zei er niks van en Mike doet het net zo hard terug. Michel zegt dat ook gewoon om Jill in slecht daglicht te zetten. Alles wat Jill doet is namelijk niet goed genoeg voor Michel. Je weet gewoon als Julie het had gezongen hij er niks van had gezegd. Hij kan echt niet hebben dat Jill populair is.

5 likes

Ik twijfel. Ik vind Matt niet zoveel aan en soms ook vreselijk irritant. Mike brengt nog een beetje leven en wrijving door onvoorspelbaar te zijn. Maar dat kan inderdaad ook een nadeel zijn voor Jill als MIke als enige Nederlander wil overblijven.

Ze hoeven van mij beide niet weg. Zie veel liever Michel of Zoëy vertrekken.

1 like

Daarom indd. Echt lastig. Vind aan Matt niks aan en Mike zorgt voor nog wat wrijving. Matt is zoo saai :see_no_evil:

Edit: Wie zie jij graag van de Belgen in de finale?