Big Brother

Zo dat zou zo niet leuk zijn als zij tegen Jill komt te staan. Had deze mogelijkheid nog niet bedacht. Mijn ideale finale is Zoey en Jill haha.

2 likes

Waarom zegt iedereen ineens ‘erop staan’. Waarop staan. Het heet toch gewoon genomineerd zijn.

De inwoners zeggen dat zelf ook vaak. Ik zeg het omdat ik visualiseer dat ze dan om het tv scherm staan :laughing:. Als je iemand nomineert betekend nog niet gelijk dat die persoon ook de meeste stemmen krijgt en op het tv scherm komt (in de woonkamer). Dat is in elkgeval wat ik bedoel met “erop staan” xD

Maar genomineerd zijn betekent toch wel gewoon de meeste stemmen hebben.

Ik verdenk die Michel van het verzinnen van ‘erop staan’. Dat is wel zo’n type dat dingen verzint om slimmer te klinken

1 like

Hahaha hij manipuleert gewoon door het scherm heen! Hij is zijn schuld dat ik zo denk. Zijn wenkbrauwen hebben mij gewoon gehypnotiseerd :laughing::joy:

Ugh ja Michel. Ik had ook iets gelezen dat hij gisteren (?) aan het klagen was dat Jill te veel at in het huis omdat ze 2 snedes brood had genomen ipv 1?? En hij had zich dan maar opgeofferd om het kapje van het brood op te eten. Ik dacht echt wtf, bak gewoon meerdere broden op een dag dan. Heeft iemand dit gehoord op de livestream?

Ik heb het niet zelf gehoord, maar ik kan mij voorstellen dat Michel zich heeft ‘opgeofferd’ voor de groep. Want zo is hij.

Brood extra bakken is niet zo simpel. Dat gaat niet zomaar.
Ze krijgen weinig brood. Het brood dat ze zelf moeten maken met meel lukt niet goed. Daar hebben ze al veel mee gesukkeld, vanalles geprobeerd, verkeerde gist gekregen,… het lukt hun niet.
Met een broodbakmix lukt het wel, maar die krijgen ze amper.
Dus er is inderdaad niet veel brood.

Ok dat meermaals mislukken vh brood is mij ontgaan. Maar dan had hij het toch nog steeds op een normale manier tegen Jill kunnen zeggen lijkt me, klagen tegen een ander over dat iemand ‘te veel eet’ in het huis vind ik zo belachelijk en pretentieus. En volgens mij eet Michel zelf ook redelijk wat gezien zijn hoeveelheid sport.

Michel en normaal over Jill praten gaat niet samen. Hij beseft dat zij zijn grootste Nederlandse concurent is.
Bij Michel is het alleen: ik had dat gedaan, ik zou dat niet doen, ik doe het beter, ik kan alles, ik ben bij de marine geweest, ik heb het hier makkelijk, ik doe veel, ik doe veel voor de groep, ik ben goed voor anderen, ik ben bij de marine geweest, ik ik ik ik ik.

En ja, Michel is zelf een grote eter.

6 likes

Ik moet wel even zeggen dat ik het editten wel leuk gedaan vind met dat verschil tussen arm en rijk haha.

1 like

Haha ja, ook wanneer Nick zegt dat de vrouwen ze wel erg zullen missen en dat je dan beelden ziet van de dansende vrouwen in de hot tub.

6 likes

Ik vind de ‘transformatie’ van Michel ook echt jammer. In het begin vond ik hem nietszeggend, toen sympathiek en daarna gewoon te dominant.

4 likes

Nu gaat Mike roddelen over Michel. Maar in elke zin die Mike uitspreekt zit het woord ik. Heeele dag alleen maar ik ik ik

3 likes

Echt he, hij is koud terug of hij begint weer.

Spoiler genomineerden:

Mike en Matt genomineerd. Niet heel verrassend. Ga niet eens stemmen denk ik. Boeit me niet wie er weggaat.

1 like

Het is de naam :sweat_smile:

–
Waarom baalt Julie terwijl ze zichzelf buitenspel zet? Jill riep al als eerste om niet mee te doen. Snap dat echt niet :see_no_evil:. Julie voelde vast de preek die Michel zou geven over dat ze zichzelf niet buitenspel moest zetten en dat het een slechte keuze was. Misschien baalde ze daar van.

1 like

Nick en Michel wilden ook echt niet winnen bij dat spel voor immuniteit. Zag er wel sullig uit

2 likes

Ze hadden gewoon niet moeten zeggen wat de prijs was. Dan had iedereen zijn best gedaan en was het tenminste eerlijk geweest.
Ik kan echt niet tegen dat hele: we hebben jullie laten winnen.

4 likes

Soms denk ik dat ze juist verklappen wat de prijs is en dat de productie op die manier ook een beetje stuurt op wie de volgende is die naar huis gaat.

Lekker bezig jill.

Achter de rug om grappen maken over Liese haar “schimmelkut”, over Michel zeggen ‘hang je maar op’ en s’ nachts met het brooddeeg klooien en de knopjes. Terwijl er al weinig brood is…

Of die de eye rolls en kotsende gezichten als ze het over de andere heeft.

En dat nadat de meiden haar zo goed en lief hebben opgevangen na het verlies van Thomas. En haar zo steunen, motiveren en zelfs speciale plekjes in een game geven om haar goed te laten voelen

4 likes