Nick! Die vind ik echt het leukste. Moet altijd zo om zijn uitspraken lachen. Hoe hij in die uitzending van vandaag ook op die stoel zat met zijn hoofd in de zon
En jij?
Nick! Die vind ik echt het leukste. Moet altijd zo om zijn uitspraken lachen. Hoe hij in die uitzending van vandaag ook op die stoel zat met zijn hoofd in de zon
En jij?
Haha ja ik moet ook vaak om Nick lachen. Hij lijkt mij in het huis nog best een toffe gast.
Ik vind het echt lastig! Haha en moet zeggen het veranderd ook vaak per week . Zie Zoey ook wel in de finale alleen laatste tijd erger ik meer aan haar. In begin wilde ik haar niet in de finale en toen weer wel en nu weer minder
. Vind haar soms zo negatief.
Ik zou het niet persĂŠ erg vinden als Nick het zou worden. Denk dat hij van alle Belgen ook wel het populairst is. Zie hem niet snel eruit gaan. Tenzij hij tegen Jill moet. Dan zou het spannend worden
Ik hoop echt dat Michel gewoon van Jill verliest ergens along the way. Aju meneer kwal.
Ik mag Mike totaal niet hoor maar vond dat liedje over Mike ook dom Over die kleine lul enzo. Zou wat zijn als hij dat ging zingen iets van âBlabla heeft kleine tieten maar gelukkig ga je morgen naar huisâ
Maar goed, de humor daar is sowieso ver te zoeken
Ik snapte al niks van die vergelijking haha, hoe ze zo met haar handen deed. Kleuters
Hij doet mij ook echt denken aan mijn gymleraar op de middelbare. Leek super chill. En hij was toen ook een jaar of 25+. Maar eindstand hij gaf super kut les en alle zwijmelde en populaire meiden werden voorgetrokken en kregen ook sneller een hoger cijferđ
Zoey en Jill zijn in dit geval in het huis de niet populaire meiden. Ze zijn niet onder indruk van Michel (niet meer). En toevallig dat op die twee meiden Michel elke keer op zit te zaniken.
Bizar eigenlijk hoe hij binnenkwam. Toen was die beetje apart maar okay. En toen dacht je hè op zich wel toffe gast tot die opeens besefte dat hij ook genomineerd kan worden. Toen kwam muisje Geronimo naar boven (sorry)
Wat ik vooral gewoon irritant aan hem vind is dat hij doet alsof iedereen een gelijke kans verdient. Maar we weten allemaal dat hij daar alleen zijn groepje mee bedoelt. Julie kan bijvoorbeeld niks fout doet. Zelfs niet als zo âŹ400 uit de pot haalt door een spel. We weten allemaal dat als Jill het was ze de wind van voren had gekregen.
Precies dit indd!
Denk niet lang duurt voor de pijlen gericht worden op Zoey. Zie haar er volgende week wel op staan. Misschien wederom met Jill. Ligt natuurlijk ook hoe dan de immuniteit wordt gebruikt. Maar eerst zullen vanavond zien wie er genomineerd zijn voor deze week. Verwacht geen grote verrassing
Zo dat zou zo niet leuk zijn als zij tegen Jill komt te staan. Had deze mogelijkheid nog niet bedacht. Mijn ideale finale is Zoey en Jill haha.
Waarom zegt iedereen ineens âerop staanâ. Waarop staan. Het heet toch gewoon genomineerd zijn.
De inwoners zeggen dat zelf ook vaak. Ik zeg het omdat ik visualiseer dat ze dan om het tv scherm staan . Als je iemand nomineert betekend nog niet gelijk dat die persoon ook de meeste stemmen krijgt en op het tv scherm komt (in de woonkamer). Dat is in elkgeval wat ik bedoel met âerop staanâ xD
Maar genomineerd zijn betekent toch wel gewoon de meeste stemmen hebben.
Ik verdenk die Michel van het verzinnen van âerop staanâ. Dat is wel zoân type dat dingen verzint om slimmer te klinken
Hahaha hij manipuleert gewoon door het scherm heen! Hij is zijn schuld dat ik zo denk. Zijn wenkbrauwen hebben mij gewoon gehypnotiseerd
Ugh ja Michel. Ik had ook iets gelezen dat hij gisteren (?) aan het klagen was dat Jill te veel at in het huis omdat ze 2 snedes brood had genomen ipv 1?? En hij had zich dan maar opgeofferd om het kapje van het brood op te eten. Ik dacht echt wtf, bak gewoon meerdere broden op een dag dan. Heeft iemand dit gehoord op de livestream?
Ik heb het niet zelf gehoord, maar ik kan mij voorstellen dat Michel zich heeft âopgeofferdâ voor de groep. Want zo is hij.
Brood extra bakken is niet zo simpel. Dat gaat niet zomaar.
Ze krijgen weinig brood. Het brood dat ze zelf moeten maken met meel lukt niet goed. Daar hebben ze al veel mee gesukkeld, vanalles geprobeerd, verkeerde gist gekregen,⌠het lukt hun niet.
Met een broodbakmix lukt het wel, maar die krijgen ze amper.
Dus er is inderdaad niet veel brood.
Ok dat meermaals mislukken vh brood is mij ontgaan. Maar dan had hij het toch nog steeds op een normale manier tegen Jill kunnen zeggen lijkt me, klagen tegen een ander over dat iemand âte veel eetâ in het huis vind ik zo belachelijk en pretentieus. En volgens mij eet Michel zelf ook redelijk wat gezien zijn hoeveelheid sport.
Michel en normaal over Jill praten gaat niet samen. Hij beseft dat zij zijn grootste Nederlandse concurent is.
Bij Michel is het alleen: ik had dat gedaan, ik zou dat niet doen, ik doe het beter, ik kan alles, ik ben bij de marine geweest, ik heb het hier makkelijk, ik doe veel, ik doe veel voor de groep, ik ben goed voor anderen, ik ben bij de marine geweest, ik ik ik ik ik.
En ja, Michel is zelf een grote eter.
Ik moet wel even zeggen dat ik het editten wel leuk gedaan vind met dat verschil tussen arm en rijk haha.
Haha ja, ook wanneer Nick zegt dat de vrouwen ze wel erg zullen missen en dat je dan beelden ziet van de dansende vrouwen in de hot tub.
Ik vind de âtransformatieâ van Michel ook echt jammer. In het begin vond ik hem nietszeggend, toen sympathiek en daarna gewoon te dominant.
Nu gaat Mike roddelen over Michel. Maar in elke zin die Mike uitspreekt zit het woord ik. Heeele dag alleen maar ik ik ik