Big Brother

Jill heeft dyscalculie en dyslexie (en dit is Michel ook verteld :sweat_smile:)

Ik hoop echt op een twist en dat Michel eruit gaat :cry:

2 likes

Nee dat las ik indd verkeerd :sweat_smile:. Nu ik je reactie terug lees had ik best de ondertoon eruit kunnen halen :laughing:

Denk dat het ook Zoey wordt. Vind dat wel echt zuur voor haar na dat gebeuren van Nick. Lijkt mij toch geen fijn gevoel te hebben dat de kijkers jouw eruit willen nadat er zo discussie is geweest.

2 likes

Lijkt me idd ook niet chill. Maar vraag me af of zij zich daar nu al van bewust is. Volgens mij zijn zij echt wel een beetje vergeten dat er 24/7 camera’s staan die elk gesprek filmen en uitzenden.
Denk niet dat je elk gesprek en discussie voert met de gedachte ā€˜dit horen andere mensen’.
Wel super kut als ze dit allemaal terug leest. Ze kan beter geen Twitter bekijken. Hoop ook dat ze fijne vrienden/familie heeft die haar bijstaan en dat Big Brother hier ook wat in betekent.

1 like

Wel heel lief hoe ze haar opbeuren

Vind de Belgische meiden ook oprecht leuk zonder Michel maar eigenlijk ook zonder Nick.

2 likes

Ik vind dat Zoey vaak een soort van negativiteit uitstraalt. Niet door de discussies (want ze heeft gelijk vind ik en ik vind het moedig dat ze zo voor anderen opkomt), maar eerder haar algemene houding. Het lijkt alsof ze helemaal geen plezier beleeft en het daar al weken beu is. Toen het enkel met de meisjes was zagen we een hele andere kant van haar en fleurde ze op.

7 likes

Ik snap wel dat ze zich niet chill voelt in dat huis met zulke mensen op haar heen

Vind haar echt een fijn persoon, ze zegt heel vaak goede dingen en komt heel volwassen en zelfverzekerd over. Zou het zo jammer vinden als ze naar huis moet

Sowieso zijn de belgen leuker dan de Nederlanders, echt jammer dat er een Nederlander in de finale moet staan

Vind ik ook. Beetje het ā€˜ik heb een heel zwaar leven’-gevoel van B. Kaandorp.
Maar misschien is ze ook gewoon zo. Waarschijnlijk straalt ze haar vreugde op een andere manier uit dan Naomi. Die schaterlacht voor alles, Noami lijkt zich zelfs op de dansvloer als DJ niet te amuseren bij een feestje.

Ik vind het wel echt grappig dat BB zo loopt te fucken. Nu ook weer als iedereen op bed ligt dit bekend gaan maken haha.

2 likes

Haha Michel z’n ego :broken_heart:

Als Michel niet naar huis gaat wordt het super voorspelbaar. Volgende week Matt vs. Zoey/Jill. En de volgende zal wel Liese zijn die op de bank zit.

1 like

Ik denk dat NL voor loopt op Belgiƫ qua live-uitzending?

Ik ben Julie haar verdedigende gedrag misschien nog meer beu dan macho-Michel zijn gedrag.

1 like

Julie zit daar meer voor Michel dan voor zichzelf

11 likes

Er is gewoon een kamp met Jill fans die hebben op Michel gestemd en een kamp met Michel fans die op Jill hebben gestemd. Ik snap die haat op Michel niet was eerst ook zo bij Liese.

Liese kwam vooral arrogant over, maar heeft zich nooit zo manipulatief gedragen als Michel de laatste tijd doet

1 like

Klopt. 5 minuten ongeveer.
Maar ik dacht dat Nederland in het begin van de show verder voorstaat en dat Belgiƫ dat inhaalt doordat er in Nederland (nog) meer reclame is.
Weet niet zeker of het helemaal klopt.

Ik kijk enkel liverstreams. Nooit uitzendingen.

1 like

Ja, en hij doet alsof de nominatie hem niks doet. Zijn ego is echt wel gekrenkt.

Ik heb al een paar keer gemerkt dat Nederland de afvaller eerder weet dan Belgiƫ.
Bedoel je dat het langer reclame is want ze zeggen het altijd als ze over gaan naar de reclame.

Ja, inderdaad. Maar is het verschil in tijd aan het begin van de show niet groter?

Wat de zus van Zoey nu verteld (racistische haatberichten). Echt bizar gewoon. Is toch om te janken dat er zulke mensen zijn.

3 likes