Big Brother

Ik vind het wel echt grappig dat BB zo loopt te fucken. Nu ook weer als iedereen op bed ligt dit bekend gaan maken haha.

2 likes

Haha Michel z’n ego :broken_heart:

Als Michel niet naar huis gaat wordt het super voorspelbaar. Volgende week Matt vs. Zoey/Jill. En de volgende zal wel Liese zijn die op de bank zit.

1 like

Ik denk dat NL voor loopt op Belgiƫ qua live-uitzending?

Ik ben Julie haar verdedigende gedrag misschien nog meer beu dan macho-Michel zijn gedrag.

1 like

Julie zit daar meer voor Michel dan voor zichzelf

11 likes

Er is gewoon een kamp met Jill fans die hebben op Michel gestemd en een kamp met Michel fans die op Jill hebben gestemd. Ik snap die haat op Michel niet was eerst ook zo bij Liese.

Liese kwam vooral arrogant over, maar heeft zich nooit zo manipulatief gedragen als Michel de laatste tijd doet

1 like

Klopt. 5 minuten ongeveer.
Maar ik dacht dat Nederland in het begin van de show verder voorstaat en dat Belgiƫ dat inhaalt doordat er in Nederland (nog) meer reclame is.
Weet niet zeker of het helemaal klopt.

Ik kijk enkel liverstreams. Nooit uitzendingen.

1 like

Ja, en hij doet alsof de nominatie hem niks doet. Zijn ego is echt wel gekrenkt.

Ik heb al een paar keer gemerkt dat Nederland de afvaller eerder weet dan Belgiƫ.
Bedoel je dat het langer reclame is want ze zeggen het altijd als ze over gaan naar de reclame.

Ja, inderdaad. Maar is het verschil in tijd aan het begin van de show niet groter?

Wat de zus van Zoey nu verteld (racistische haatberichten). Echt bizar gewoon. Is toch om te janken dat er zulke mensen zijn.

3 likes

Go Gerrie!

2 likes

Bizar. Wat een lieve zus!!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kon echt niemand van de productie/crew zeggen dat Mike een vlek op zn trui heeft? Desnood draagt hij zijn trui verkeerd om. Dit staat gewoon zo viezig :see_no_evil:. Maar misschien ligt dat ook meer aan Mike dan aan de vlek op zijn trui xD

6 likes

Hahaha ah ik vind het zo knullig inderdaad.

Ah shit ik dacht heel even, als Zoey haar broertje mag feliciteren betekent dat misschien dat ze erin blijft… Maar misschien voor het TV effect of zo…

1 like

Er kan nog gestemd worden dus denk niet dat ze het al weten. Er zal wel al een schatting gemaakt kunnen worden natuurlijk.

Waarom gaan we terugkijken naar momenten van Mike? -.-

2 likes

Wel lullig dat de mensen die tenminste voor wat entertainment zorgen er elke week worden genomineerd.

Het duurt echt lang vandaag. Normaal is het nu toch allang bekend?

1 like