Big Brother

Als Julie het fout doet zegt ie natuurlijk niets :roll_eyes:

Ha kijken wat er nu gebeurt, nu Julie het fout heeft. Ik hoor niks hoor verrassend

Nou kom er maar in Michel. Julie heeft het fout gedaan. :shushing_face:

Dat dacht ik ook. Dat selectieve fanatisme van hem trek ik slecht.

1 like

Neee dat is het irritante aan Michel. Julie hoort niets en krijgt ook niets van zijn ‘aardig bedoelde feedback’. Maargoed ik snap zijn irritatie ergens wel richting mensen die het verspillen door onnodig gehaast gedrag.

1 like

Ja dat snap ik ook. Maar als iemand zelf baalt mag je toch alsnog wel een tip geven voor de volgende keer?

Ohhh God die handjes van Julie en Michel in de nacht haha

1 like

Zou ik ook helemaal niet op prijs stellen.

Omg die sprong van Zoey op dat bed hahahaha echt mooi gedaan.

9 likes

Levert wel leuke beelden op deze opdracht :joy:

1 like

Hahaha 29 ik dacht dat hij 48 was

1 like

Mijn bericht over arme Michel die nog geen huismeester is mogen worden of immuniteit heeft gekregen had een ironische ondertoon. Was misschien niet heel duidelijk.

Michel heeft afgelopen tijd al een paar keer erover geklaagd dat hij nog geen gebruik heeft kunnen maken van die voordelen. En dat hij het op eigen kracht moet doen, maar daar is hij dan ook weer fier op. Want IK doe het zelf.
Ik kan hem het woordje IK niet meer horen zeggen. Ik doe het voor de groep, ik vind, ik denk, ik zou dat niet doen, ik zou dat wel doen, ik heb dat bij de marine geleerd,

Ik vrees dat Zoey gaat en niet hij. :frowning: Geraldine liet precies al zoiets doorschemeren.

1 like

Ik vraag me echt af wat voor mensen "fanmail’ sturen :joy:

1 like

Ohhhhhhhh houd je bek Michel ik kan het niet meer aan irritante mansplainer

3 likes

Mike is lekker naar de kapper geweest.

True. Al weten we ook niet hoe het gemonteerd is natuurlijk.

Ja maar zou het dan niet juist het tegenovergestelde zijn?

Ik heb Twitter een beetje in de gaten gehouden en zoals eerder al gezegd die zijn helaas allemaal fel tegen Zoey :frowning_face:

Dat Zoey toch zou blijven?
Ik vrees ervoor. Ik denk ook dat Jill en Michel hun eigen fanbase hebben. Zoey niet echt lijkt me.

Ik ben eigenlijk ook niet echt fan van Zoey, maar ben tegen Michel.
Er zijn zo dingetjes waar ik me bij Zoey aan erger en dat is begonnen toen ze dat groene wattenschijfje aan Jerrel, Jill en Matt (?) liet zien nadat ze groene stoelgang had. Rare reden maar wat zei deed was ook apart.

Wattan?

En hoezo kunnen mensen niet 6 getallen onthouden? Je hebt bijna een halve minuut.