Big Brother

Wie is eruit?

Sowieso gaat Michel weer zeggen dat hij wist dat hij erin zou blijven. Deed hij vorige keer ook al :see_no_evil:. Zo zeker van zichzelf.

Zoey.

Aahw :cry:

Ben benieuwd als Julie erop staat of Michel dan ook zo zal reageren als Julie deed op zijn nominatie.

De ugly cries. Agh vind wel echt sneu :cry:

Afval hahaha :joy:

2 likes

Echt zo sneu. Wat zijn er toch een hoop hele nare mensen op de wereld. :pensive:

1 like

Haha lekker expres op de polonaise stemmen omdat ze dat allemaal zo verschrikkelijk vonden :joy:

7 likes

heb ik ook gedaan. :grin:

1 like

Arrogante Michel zegt dat er nu niemand meer ruzie met hem zal maken. Jerrel zocht ruzie met hem en is naar huis gestuurd. Zoey maakte ruzie met hem en is nu naar huis.

Zo erg balen dit, heel jammer

Ik zette net de stream aan en toen had K4 het erover hoe tactisch en strategisch Zoey is geweest etc. Vervolgens dat Liese echt wel op Michel had gestemd als zij het in handen zouden hebben gehad omdat ze dat 100% zou hebben afgestemd met Zoey
 Nick en Michel zeiden dat vooral, maar Naomi beaamde ook dat niet anders had gekund dan dat Liese dat had gedaan.

Gisteren heeft Zoey aan Liese verteld dat Michel in de gameroom, op de vraag van BB met wie hij in de finale wil staan, Julie en Nick had geantwoord. Dus niet Liese of Naomi genoemd. Ik hoop dat zij op een of andere manier immuniteit krijgt komende week.

Ik dacht echt dat ik het minder zou gaan kijken maar ik zette het gewoon weer op toen ik wakker werd :joy:

4 likes

Hahaha voelt in ieder geval goed om niet de enige te zijn!

Als Nick slim is dan knikkert hij nu Michel eruit toch? Ik heb wel het idee dat hij daarop “voorsorteert” door buddies te worden met Matt ook. Maar ik zie Liese dit niet zo snel doen, omdat zij waarschijnlijk het idee heeft dat Nick niet op Michel zal gaan. Ik wil Julie er wel uit zien gaan, maar dat is onwaarschijnlijk. Naomi kan inderdaad wel

1 like

klopt, volgens mij

Ik kijk nu de aflevering van gister terug en heb ineens tranen in m’n ogen door de uitslag. Wat een mooi mens :heart:

1 like

Alleen maar ellende deze week :sob:.

Kijk nu de uitzending. Vind t wel jammer dat Zoey eruit is. Was de enige die commentaar had op Michel.

1 like

In de aflevering van vandaag zenden ze weer het stukje uit van Jerrel met Roll the clips bitch. Blijft goud! Kan dat echt op repeat kijken :joy::laughing:

De sfeer in “de kamer van de waarheid” is echt om te snijden. Normaal is het altijd best luchtig en ook gezellig :see_no_evil:

2 likes

Toen ik dat stukje zag verlangde ik echt terug naar de betere BB tijden. Het is nu echt boring af haha.

5 likes