Big Brother

Had op Zoey gestemd om te blijven, helaas niet gelukt :frowning:

Zit in de zaterdag uitzending trouwens ooit iets nieuws of is het alleen maar week samenvatting?
Vond er gister ook al niet veel nieuws inzitten.

Zaterdag is indd het weekoverzicht

1 like

Even iets anders: weet iemand waar het Stranger Things shirt van Nick is?

Krijg opeens het gevoel dat Nick gaat winnen.

2 likes

Is gelukt! Haha ze mogen weer de polonaise gaan doen :grin::laughing:

En nog leuker één van de nieuwe huismeesterregel was opstaan met klassieke muziek, maar dat wordt nu dus gelijk vervangen met de polonaise :sweat_smile:

4 likes

Haha te leuk.
Weet je ook de andere huisregels?

Ik hoop stiekem dat er nog nieuwe mensen bijkomen, maar dat zal wel niet?

Yes! Als 2e regel elke dag een groepsactiviteit. Kan zijn met z’n allen in de hottub tot aan dansjes. Niet echt heel strikt wat dat dan is. Elke avond wordt er een groepsknuffel gegeven en stopt Nick iedereen in bed. En 3e regel is elkaar elke dag een compliment geven.

Ik heb het trouwens van hier Spoiler
huismmeesterregels
Ik kijk de livestream nu nog nauwelijks.

1 like

Nee ik denk het niet. Over 4 weken is de finale al.

Ik vraag mij echt af hoe het nu in het huis zou zijn als Mike wel mee had gestemd en Michel en Nick op de nominatie stonden i.p.v. samen met Jerell.

Ik hoop ook echt op een twist ik zou het echt saai vinden als nu komende week Jill en Matt genomineerd zijn. En dan daarna 1 van die 2 weer tegen Julie/Liese.

1 like

Vooral wanneer ze zelf weer mogen nomineren is het saai. Wat het publiek kiest vond ik toch nog best verrassend met Jill op de bank.

4 likes

Zaterdagavond in coronatijd: alleen op de bank kijken naar de Big Brother livestream waar ze een karaokefeestje hebben.

Dichterbij een feestje kom ik voorlopig niet :sweat_smile:

4 likes

Ah jammer. Vind het altijd best weinig, op vrijdag maar een heel klein beetje nieuws, en dan op zaterdag en zondag niks. Heb geen Videoland dus kan niet de livestream kijken. Gelukkig wel hier meelezen :slight_smile:

1 like

Ik vind Jill steeds irritanter worden eigenlijk. Het kinderlijke begint mij ook tegen te staan en hoe ze Matt als slaafje gebruikt. Ik ben vanaf nu team Liese! :bounce:

8 likes

Ik denk dat ze Matt ook wel vrij beu begint te raken. Deze nacht heeft Matt blijkbaar een halve liefdesverklaring afgelegd (“jij doet me op een manier voelen zoals zelfs mijn exen dat niet konden”) en hij wou haar steeds ‘doodknuffelen’. Daar was ze duidelijk niet mee opgezet en dat heeft ze ook gezegd. Ook al vind ik het raar dat Jill steeds zijn aandacht blijft trekken, dat vond ik toch best een creep move van Matt.

Ja ik heb gister niets gezien maar dit ook teruggelezen en vind dat ook heel creepy! Net werd er ook op de stream naar gevraagd door Jill, dat ze nee tegen hem zei. Toen reageerde Matt dat hij het verkeerd had verstaan
 Terwijl ze het schijnbaar meerdere keren had gezegd? Hopelijk blijft ze vanaf nu gewoon op de kamer met de rest slapen.

Naomi begin ik ook echt minder te vinden, ze heeft echt geen eigen mening? Ik hoop eigenlijk dat Nick iets onverwachts gaat doen qua nominaties waardoor hij door de mand valt, maar als hij nu op Naomi zou stemmen en het “uit zou leggen” zou nog niemand zien dat hij een sneak is denk ik helaas.

Michel die nu al salade met kaas, basilicum en balsamico klaarmaakt voor in de avond - dat is dan toch niet meer lekker?

Daar geloof ik dus echt niets van. Denk dat ze pas heel laat doorhad dat het echt flirten was maar dan nog.Van dat knuffelen wou ze al helemaal niets weten en toen Matt over zijn exen begon kapte ze het gesprek ook onmiddelijk af. En hij weet sowieso ook van haar gevoelens tov Thomas dus vind het echt niet ok van hem.

Naomi lijkt nu alles van Nick na te doen, heel jammer inderdaad.

Het idee van Naomi was leuk. Ze leek me echt een leuke down to earth vrouw. Maar ze lult inderdaad te veel met iedereen mee. Vind t heel jammer want had t haar gegund. Ook toen met die donuts vond ik t erg dat ze vegan donuts had verwacht. Wees blij met je magnum muts.

Weet niet meer voor wie ik ben.

1 like

Nu snap ik waarom Matt laatst zo keek naar Michel en Julie die hun momentje houden (in bed liggen, hand in hand en fluisteren met elkaar). Hij wil natuurlijk ook zo band (en meer) met Jill.

Wel vervelend dat hij er zo over door blijft gaan. Dacht dat ze eerder al had laten blijken er niet op zitten te wachten. Nog steeds jammer dat Mike eruit ging en Matt erin bleef. Vind met zo niet passen in het BB huis. Hij is gewoon zo ongemakkelijk.

En hoe Jill hem dan ook behandeld, maar hij is te verliefd om daar dan wat op te zeggen. Erger mij ook steeds vaker aan Jill. Alleen jammere is bij NL kant heb je dan Michel en Matt :sweat_smile:. En dat zijn al helemaal niet mijn favo mensen :see_no_evil:. Vind Liese ook leuker. Ben wel bang dat als zij (in de finale) een spel moet spelen met Michel ze dan sowieso verliest, omdat hij haar dan expres zenuwachtig maakt -.-

Nieuwe opdracht: iedereen mag niet praten. Wie wel praat wordt genomineerd. Vermoed zo dat Jill dan genomineerd zal worden gezien zij het slechtste stil kan zijn :sweat_smile::see_no_evil:. Maar we zullen het gaan zien

Aaaah ik zag t allemaal al gebeuren en dacht echt wtf gebeurt er. Dat wordt saaie stream dan.
Ik zou sowieso niet genomineerd zijn :joy: