Beutyblogtopic XL #3

Oww ik dacht dat ze miepte dat ze nu een echt huis konden hebben/huren omdat dat vroeger met haar moeder niet kon omdat er geen geld was. Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen en snap ik er ECHT helemaal niks van hahaha

OkƩ, geen adres. Prima! Maar vanaf welke prijsklasse? Lol. Ik zie dat de vlog van vandaag redelijk dramatisch is. Ik skip even.

Het ging er over dat mensen in de comments zeiden (volgens mij tegen andere) dat ze nu in een echt huis woont. En dat vond ze geen leuke comments naar andere toe omdat elk huis een huis is. Ze is vroeger er mee gepest dat ze in een flat / portiek woning woonde.

Ik zou mijzelf nooit huilend online gooien maar vond het eigenlijk wel een duidelijk stukje van Mascha. Ik vond het wel goed dat ze aangaf dat dat soort comments andere mensen kunnen raken.

4 likes

Ben hier ook wel benieuwd naar. @Lula @Nescio

Als iemand het toevallig tegen zou komen en in het rare huizen op funda topic (of hoe het ook heet) zou posten zou het geen probleem zijn, maar als het hier gepost wordt wel? Ze wonen er idd toch niet meer, maakt dan toch niks meer uit?

Er is een rare huizen topic?! Daar moet ik heen :wink: Ik kwam laatst een felgroene badkamer tegen. Echt ALLES was felgroen. Hilarisch. Maar ben het wel met je eens hoor. De foefs maken er zelf enorm een big deal van, dan worden mensen ook nieuwsgierig.

Yes! Plaats meteen even die link naar die groene badkamer, ben nu erg benieuwd :smile:

Edit: Bijzondere huizen dus, niet rare huizen.

Precies dit.
Van de ene kant vind ik haar, sinds tijden, weer oprecht overkomen in de vlog. Beetje weird dat ze compleet overstuur raakt omdat waarschijnlijk ooit iemand zei wanneer ze naar een groter huis zou verhuizen, enfin. Het is duidelijk dat het gewoon een mijt is die met dezelfde onzekerheden kampt als wij allemaal.
Jammer dat haar hypocriete zelf deze kwetsbaarheid volledig weer de kop indrukt door altijd alles maar te vergelijken en te verantwoorden. Guuuuuurl accepteer dat je niet insta perfect bent (wie in godsnaam wel??) en just live your life.

2 likes

Oh dat vergelijken met die make up vond ik ook zo zonde. Voor haarzelf, maar ook dat ze dit naar (jonge) kijkers uitstraalt. Kijkers die naar haar op kijken, zullen wellicht nog rotter over zichzelf denken. Sommige zullen vast denken ā€˜Als Mascha al zoveel make up nodig heeft, hoeveel heb ik dan wel niet nodigā€™.

2 likes

Het is heel eenvoudig, met het onderhavige geval als voorbeeld: elk stukje informatie dat niet zelf door zoā€™n foefje naar buiten wordt gebracht, behoort toe aan de foefjes en aan niemand anders. Het is nooit aan een ander om te bepalen wat wel en wat niet ok is om naar buiten te brengen. Kun je aan proberen af te doen wat je wilt, gaat niet gebeuren.

Mochten hier toch dingen geplaatst worden die dat jagen op adressen (huidige OF vorige) in de hand werken, zullen die dan ook zsm worden verwijderd en kan de plaatser ervan een officiƫle waarschuwing verwachten.

De links die in het funda-topic worden gedeeld zijn overigens om hele andere redenen interessant dan dat er een bekend persoon woont dan wel gewoond heeft en hebben hier verder weinig mee te maken.

32 likes

Fair enough, dankjewel!

1 like

Het is wel alleen jammer dat ze zich alleen moeit in negatieve comments als het haar persoonlijk raakt. Op andere momenten mogen minions elkaar uitschelden voor rotte vis en moeit ze zicht niet.

2 likes

Die Aimee Van der Pijl blijft ook maar kopen hĆØ.

16 likes

Die structuurjunkie masterclass is nu gewoon 150 euro terwijl de vorige editie nog 115 euro was. Flinke prijsstijging! En er staat nu ook helemaal geen specificatie van de prijs bij. Vind het nogal watā€¦150 euro voor advies van iemand die nog nooit voor een lompe baas heeft gewerkt, geen gezin heeft, hele flexibele werktijden heeftā€¦maar wel opstaan en koffie kan plannen.

46 likes

Nou, de BTW is van 6% naar 9% gegaan. Op 115 euro zou dat maximaal 4 euro mogen schelen!

6 likes

Ik volg haar al heel lang niet meer, maar ik kan me heel goed herinneren hoe irritant ik het vond dat ze elk product in haar filmpjes ā€œfijnā€ of ā€œheel fijnā€ of echt fijnā€ vond

1 like

In principe is het voor een masterclass in het algemeen geen hoge prijs. Ik weet niet hoe het inhoudelijk is, maar vaak word er wel 1000 euro gevraagd ofzo voor zoā€™n soort workshop/cursus. (in de grote mensen business) :roll_eyes: Maar het is maar net wat de gek ervoor geeft, als het volgeboekt is zou ik mn prijzen ook omhoog gooien, maar dacht dat ze moeite moest doen om genoeg mensen te vindenā€¦ ?

Oh, ik wist niet dat de boeken inclusief zijn. Dacht dat je die los moest kopen op voorhand. Zodat je ze zelf meeneemt.
Maar dan nog zou het maar 4 euro moeten schelen want dan gaat het toch over het totaal bedrag.

Zit er niet bij. Als je de masterclass, het boek en de planner wilt, dan kost het 188 euro.

Ik heb persoonlijk ook geen idee wat Cynthia mij zou kunnen leren over plannen juist om de dingen die jij noemt. Maar ik neem aan dat de mensen die wel gaan, gaan omdat ze haar kennen via haar blog enz. Dus die weten dat ze geen professional is. Net als met haar wijn cursussen ofzoiets.
Komt een beetje over als See one, Do one and Teach one.
Onze standaardgrap tijdens de studie!

3 likes

En wijn drinken. En op twitter klagen. En reisjes maken.

1 like