Jaren 30 stijl? Die zie ik er echt niet in.
En mijn allergie, hele lage plafonds of dat lijkt zo op de foto’s.
En spotjes, kan je vast nergens een leuke lamp ophangen. En die tuin is om te huilen maar daar kan je nog wat aan doen.
Oh wat een vreselijke, sfeerloze woning en wat een troosteloze bedoeling is die “tuin”
Ik ben dus echt benieuwd naar iemand die me dit kan uitleggen want zelfs in Utrecht is zo’n huisgoedkoper en ik heb een heel vergelijkbaar huis (wel ietsjes kleiner) voor de helft gekocht in de regio.
Zou bijna denken dat de 9 een 6 moet zijn. De vierkantemeterprijs in Hilversum is nog geen 4500 euro. Dit is ruim 7000.
Denk dat de makelaar aandacht nodig heeft
Ik las op Feesboek, waar ik deze parel vandaan heb, dat de verkoper er in staat als “het huis moet niet maar mág verkocht worden”. Ofwel: even kijken of ik er een flink slaatje uit kan slaan?
Maar nogmaals, niet de meest betrouwbare bron haha.
Dat kuthuis is net opgeleverd man, doe even normaal
Wat een bedragen…
En dan kan je nog elke dag je 100 keukenvakjes afstoffen ook.
De inrichting doet me denken aan een Kopen-zonder-kijken-huis. Keuzes die Roos ook maakt, marmer en ronde spiegels met licht erachter
Mag toch hopen dat dit niet verkocht wordt voor deze prijs. Wat extreem overpriced.
@anon50301661 in de omschrijving staat dat er sprake is van vloer- en dakisolatie. Wel vreemd, want met goede vloer- en dakisolatie en overal dubbel glas zou je dan toch niet op een energielabel E uitkomen lijkt mij. Maar ik weet niet precies hoe zo’n label wordt vastgesteld
Ik denk dat het probleem bij het eerste woord ligt. Als je dit huis verbouwt voor winst ga je voor de goedkoopste optie. Misschien zat er al matige isolatie in en hebben ze dat laten zitten.
Ik zie label A staan? Volgens mij het is nieuwbouw van 2020, tripple glas, warmtepomp enzo.
Maar de woz-waarde is 454.000 euro uit 2020. Kan de verkoopprijs zijn, en dan is dit helemaal opgeleverd, met keuken en badkamer en vloer etc, maar die meerwaarde is echt overdreven.
Edit: oh sorry, ander huis. Ik heb het over de Minckelersstraat 304.
Vrij bijzonder. Ik kan me niet voorstellen dat het voor die prijs verkocht gaat worden als ik dit zo hoor.
Deze eigenaar klinkt echt niet snugger
Dat is natuurlijk waar. Ik kreeg van de foto’s niet echt de indruk dat het voor de winst is verbouwd, maar alsnog kan het wel oude / slechte dakisolatie zijn die ze gewoon niet hebben vervangen. Wij hebben ook een ‘geïsoleerd’ dak, met piepschuim
Haha ja ik ook. Was eigenlijk wel blij toen we ontdekten dat die isolatie zo slecht was, dan kon het wel beter dan 5 graden ‘s ochtends
Ik ga stuk om die pantoffels van deze mensen. Is dit een ding haha
https://www.funda.nl/koop/ouderkerk-aan-den-ijssel/huis-88075836-ijsseldijk-noord-54/
Dit is echt een droom. Had ik maar een ton om er nog een mooie serre aan te bouwen ofzo
Volgens mij is de grond vervuild, staat iets over dat saneren alleen nodig is bij aanpassingen oid.
Wel leuk perceel inderdaad! Uitzicht op het weiland😍
En scheefstand…
https://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-42674220-westzijde-20/
Kan je elke dag een ijsje halen bij de buren
Wel een prachtig pand trouwens, elke keer als ik er langs fiets verbaas ik me er weer over
Goemans
Wat een geld trouwens